Zvýšení výkonu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Zvýšení výkonu
Všeobecne u japoncov nie je problém s performance... Ale ty máš iný problém, ty chceš len postaviť výkonné auto pre ktoré nenajdeš využitie... Ale aj tak by som šiel do auta s pohonom 4x4, ja nejak nemusím tie autá ktoré pri rozbehu bezmocne pretáčajú kolesami na mieste
Re: Zvýšení výkonu
tak u moc aut se vykon zvysovat ned teda aspon u frantiku mam 406 coupe a na to najit neco poradneho to neni mozne... tak lakaj me zavody do vrchu ale jak rikam eclipsa 4x4 je tezke najit jako je moznost predlat ho z predkolky a na 4x4 ale bouzel tou je moc slozite a zbytecne drahe kdyz ho de met 4x4 uz kupeneho..
Re: Zvýšení výkonu
A proč by nešlo zvyšovat výkon
jestli máš 406 s 3.0 V6 připrav si tak přibližně čtvrt milionu, pořiď dvě turba, rozumně to odlaď a těch 400koní tam bude jako nic 


Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Zvýšení výkonu
protoze na to auto neco sehnat je celkem dobry zahul...uz se se ptal a rekli ze je to blbost u tohohle auta
navic tom406 jestli ti to neco rika tak to vzdal a kupil si imprezu..

Re: Zvýšení výkonu
Tak tu si môžeš nabrať inšpiráciu http://www.406.nolimit.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , odcitujem príspevok ktorý som kedysi niekde prečítal, možno aj na tomto fore... "človek ktorý zistil že z hovna (406) sa bič upliesť nedá... "
Predpokladám že nechceš kupovať auto za 150000,- a pustiť do toho dalšie prachy , preto som ti na začiatku napísal Impreza GT, ked ju rozprášiš v UK ich je za pár šupov vagony...
Nechcem si predstaviť prerobit klasiku 2WD na 4WD nasypať do toho ťažke prachy a potom to niekde obúchať o zvodidlá, pochybujem že by si mal znova chuť robiť taký istý SWAP pričom je možné že tie potrebné diely by si musel znova zhánať. Nekomplikuj si život , Imprezu GT kúpiš aj vyladenú, nebude mať síce 400PS , ale aj nejakých 250-300PS s tým autom cvičí jedna dve, na plyn vie stupnúť každý, umenie je vedieť ten výkon naplno využiť
Vidím že si ma predbehol... Ale neviem prečo sa nechceš poučiť z chýb iných, či aj ty sa potrebuješ popáliť aby si vedel že si urobil chybu, ja myslím že ta jedna (kúpa 406) by mohla byť poučením...

Predpokladám že nechceš kupovať auto za 150000,- a pustiť do toho dalšie prachy , preto som ti na začiatku napísal Impreza GT, ked ju rozprášiš v UK ich je za pár šupov vagony...
Nechcem si predstaviť prerobit klasiku 2WD na 4WD nasypať do toho ťažke prachy a potom to niekde obúchať o zvodidlá, pochybujem že by si mal znova chuť robiť taký istý SWAP pričom je možné že tie potrebné diely by si musel znova zhánať. Nekomplikuj si život , Imprezu GT kúpiš aj vyladenú, nebude mať síce 400PS , ale aj nejakých 250-300PS s tým autom cvičí jedna dve, na plyn vie stupnúť každý, umenie je vedieť ten výkon naplno využiť
Vidím že si ma predbehol... Ale neviem prečo sa nechceš poučiť z chýb iných, či aj ty sa potrebuješ popáliť aby si vedel že si urobil chybu, ja myslím že ta jedna (kúpa 406) by mohla byť poučením...



Re: Zvýšení výkonu
Ano jistě, já nepopírám nesmyslnost toho, ždímat z 406 výkon, ale určitě by to šlo..každopádně 300+koní na přední nápravě, je akorát zbytečný plýtvání a nad 250 už se řeší problémy s tím, aby to vůbec mělo nějakou trakci a nějak to fungovalo..
Hlavně si musíš uvědomit co chce jak píše pufko..pokud chceš s autem závodit a nějak se umístit tak preza je ideální základ, případně to řešit jako většina co myslí na finance trochu, a na vrchy jezdí 16ky nebo dvoulitry od toho ty kategorie jsou a zazávodíš si pěkně s ostatní atmosférama.
Ale spíš mi přijde, že chceš něco jinýho.. a to mít ultra-výkonný auto, který se ti bude líbit, poletí na něj babi s kterým si občas zazávodíš a bude dobrý v tom závodě...tak, to ale většinou nefunguje, nebo to stojí hodně peněz..
Hlavně si musíš uvědomit co chce jak píše pufko..pokud chceš s autem závodit a nějak se umístit tak preza je ideální základ, případně to řešit jako většina co myslí na finance trochu, a na vrchy jezdí 16ky nebo dvoulitry od toho ty kategorie jsou a zazávodíš si pěkně s ostatní atmosférama.
Ale spíš mi přijde, že chceš něco jinýho.. a to mít ultra-výkonný auto, který se ti bude líbit, poletí na něj babi s kterým si občas zazávodíš a bude dobrý v tom závodě...tak, to ale většinou nefunguje, nebo to stojí hodně peněz..
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Zvýšení výkonu
tak taky hledam neco co nema extra vykon od zakladu kdybych chtel neco co ma vykon tak si kupim vykonne auto a neresil jak to upravit atd byl bych spokojenej stim ze to ma 250kw...
Re: Zvýšení výkonu
o baby me nejde jednu mam tak staci:D tak me de o to spis poradne vypnout a hledet si svojeho konicka 

Re: Zvýšení výkonu
jo a hlavne nechcu nic co neni prosmikovane elktroniku pak uz je to moc slozite...
Re: Zvýšení výkonu
Tak,že pokud ti dobře rozumím, chceš auto, který nemá velkej výkon - aby jsi ho mohl na ten větší výkon upravit ? a pak s ním jezdit občasně závody ? pak je to zas otázka financí...kolik peněz jsi do auta ochoten dát...jak říkám, není problém vzít skoro jakýkoliv auto, nasypat do něj peníze a ono pojede...ale proč by jsi to měl dělat, když můžeš za polovinu peněz koupit auto se stejným výkonem ??...
Co si představuješ pod prosmikovane elktroniku ?? bez toho prošpikování elektronikou se naposled hejbali auta před 25lety...
Co si představuješ pod prosmikovane elktroniku ?? bez toho prošpikování elektronikou se naposled hejbali auta před 25lety...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Zvýšení výkonu
jj asi nejak tak dejme temu tak 200 a prevodovka ta je dost draha tu do teho nepocitejme...cim modernejsi doba tim vic a vic elekroniky a vse je slozitejsi...nebo snad ne?
Re: Zvýšení výkonu
Pokud chceš hýbat s výkonem tak se tej elektronice stejně nevyhneš, tak je to jedno,... právě proto ti tu píšu a pufko věřím myslí to samý, aby jsi radši koupil výkonný seriový auto do kterýho nešahal, vyjde tě to na míň peněz a zábava si užiješ dost.
Pokud opravdu toužíš po tom mít RWD/4x4´, který v serii nemá takový výkonový parametry a budeš ho chtít dostatečně upravit, aby jelo jako třeba ta impreza, tak nejprve musíš koupit po něčím s turbomotorem, případně něco do čeho ho dostaneš, ale pak zas počítej s tím, že s takovýmhle autem si závody moc nezajezdíš... protože zas budeš jezdit proti těm STi a Evům a tam se s rwd jen těžko chytneš a 4x4 který bude schopný se těm autům přiblížit bude stát víc peněz...
Pokud opravdu toužíš po tom mít RWD/4x4´, který v serii nemá takový výkonový parametry a budeš ho chtít dostatečně upravit, aby jelo jako třeba ta impreza, tak nejprve musíš koupit po něčím s turbomotorem, případně něco do čeho ho dostaneš, ale pak zas počítej s tím, že s takovýmhle autem si závody moc nezajezdíš... protože zas budeš jezdit proti těm STi a Evům a tam se s rwd jen těžko chytneš a 4x4 který bude schopný se těm autům přiblížit bude stát víc peněz...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Zvýšení výkonu
a nejaky dobry stranky s performance na imprezu?
Re: Zvýšení výkonu
cacabyngs ak chceš skutočne závodiť, aj ked len občasne - teda amatérsky, tak stavaj vyvážené auto nie auto ktoré pokorí 400m za najkratší čas... Ty si začal z opačného konca - od výkonu, pričom nevieš či ho budeš tolko potrebovať.
Na jazdenie človek potrebuje mať aj talent, ak ho niekto nemá, tak mu je jedno či má 200 alebo 400PS , pretože je možné že prdel ti natrhne aj taký čo nebude mať ani tých 200PS.
Strašiť ťa zasa netreba, ak by sa aj v amatérskych pretekoch objavila Impreza, tak to nebude zasa TOP špecial, na to jednoducho HOBBY jazdec nemá, ten kto má, nejazdí HOBBY...
Na jazdenie človek potrebuje mať aj talent, ak ho niekto nemá, tak mu je jedno či má 200 alebo 400PS , pretože je možné že prdel ti natrhne aj taký čo nebude mať ani tých 200PS.
Strašiť ťa zasa netreba, ak by sa aj v amatérskych pretekoch objavila Impreza, tak to nebude zasa TOP špecial, na to jednoducho HOBBY jazdec nemá, ten kto má, nejazdí HOBBY...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu
pozri sa..
ja mam v aute nasypanych tak 250-300tis. ked do toho pripocitam aj ten moj posledny "omyl medzikusu" ..
Ivan tam ma za tych par rokov tiez takeho pol mega a viac, co lahlo popolom..
stale to su viac menej viac ako 15rokov stare "crepy", ktore su ale stavane na konkretnu vec..
u Ivana je to DRAG, u mna je to hobby racing prip. okruhoh, prip. sem tam drag..
ja nemam na sprinte sancu, kedze podla pravidiel som v kategorii s "plechovkami s motrom"
vdaka tomu ze je to sedan, je to maximalne nevhodne na slalom..
a kedze to moje je stale auto aj na nakup do tesca.. tak pravdepodobnost ze snim niekedy vyhram nejaky "zavod"..
ma dost blizko k nule...
..ja to proste robim len preto, aby som si overil svoje vedomosti v praxi, prip. nabral dalsie skusenosti
..
asi jedina radost z toho celeho je, ze v beznej cestnej premavke ma nevedia dobehnut "tie lepsie vozy" .. RSa, GTIcko a im podobny..
Pokial si nechas poradit, tak daj na rady tych, co ti radia kupit si auto, ktore ma uz v serii potencial..
ci uz Imprezu, Integru, TypeR, prip.GTIcko., prip. aj Peugeot 306GTI je celkom dobry, ci ClioRS, BMW M3 (treba si ujasnit ci AWD,FWD,RWD)
proste auto, ktore "uz v serii" ma dostatocny vykon a potencial ...
pojazdi nejake tie zavody, a uvidis co ta viac bavi, prip. ake auto by bolo na to podla teba najvhodnejsie
v pripade, ze ti to auto bude vyhovovat, mas potom moznost sa pustit do dalsich uprav ...
ja mam v aute nasypanych tak 250-300tis. ked do toho pripocitam aj ten moj posledny "omyl medzikusu" ..
Ivan tam ma za tych par rokov tiez takeho pol mega a viac, co lahlo popolom..
stale to su viac menej viac ako 15rokov stare "crepy", ktore su ale stavane na konkretnu vec..
u Ivana je to DRAG, u mna je to hobby racing prip. okruhoh, prip. sem tam drag..
ja nemam na sprinte sancu, kedze podla pravidiel som v kategorii s "plechovkami s motrom"
vdaka tomu ze je to sedan, je to maximalne nevhodne na slalom..
a kedze to moje je stale auto aj na nakup do tesca.. tak pravdepodobnost ze snim niekedy vyhram nejaky "zavod"..
ma dost blizko k nule...
..ja to proste robim len preto, aby som si overil svoje vedomosti v praxi, prip. nabral dalsie skusenosti
..
asi jedina radost z toho celeho je, ze v beznej cestnej premavke ma nevedia dobehnut "tie lepsie vozy" .. RSa, GTIcko a im podobny..
Pokial si nechas poradit, tak daj na rady tych, co ti radia kupit si auto, ktore ma uz v serii potencial..
ci uz Imprezu, Integru, TypeR, prip.GTIcko., prip. aj Peugeot 306GTI je celkom dobry, ci ClioRS, BMW M3 (treba si ujasnit ci AWD,FWD,RWD)
proste auto, ktore "uz v serii" ma dostatocny vykon a potencial ...
pojazdi nejake tie zavody, a uvidis co ta viac bavi, prip. ake auto by bolo na to podla teba najvhodnejsie
v pripade, ze ti to auto bude vyhovovat, mas potom moznost sa pustit do dalsich uprav ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Zvýšení výkonu
Tady v čr, v amatérskej podnicích jezdí Imprezy celkem běžně..
at už vrchy nebo rallye, protože v hobby tu jezdí lidi, který mají peníze, ale buď nemají ruce na to jezdit klasický mistráky a nebo prostě z nějakýho důvodu nechtějí jezdit pod FASem
S tím performance na Imprezu to záleží co chceš, tu stránku jsem neznal třeba ale mají tam celkem všechno z čeho si můžeš vybírat: http://www.flat4online.co.uk/catalog/in ... 3-v4-97-98
To co píše JRD je jen a jen pravda....stavět z auta který v serii není až tak dobrý nějaký lepší, má smysl, jen pokud se na tom chceš něco naučit, ale stojí to hodně moc peněz a nikdy nemáš jistej výsledek...


S tím performance na Imprezu to záleží co chceš, tu stránku jsem neznal třeba ale mají tam celkem všechno z čeho si můžeš vybírat: http://www.flat4online.co.uk/catalog/in ... 3-v4-97-98
To co píše JRD je jen a jen pravda....stavět z auta který v serii není až tak dobrý nějaký lepší, má smysl, jen pokud se na tom chceš něco naučit, ale stojí to hodně moc peněz a nikdy nemáš jistej výsledek...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Zvýšení výkonu
Osobne by som volil Imprezu GT , za to čo kúpiš hotové auto, s ktorým sa v podstate môžeš postaviť na "štart" (http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... za/9753838" onclick="window.open(this.href);return false; alebo http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... za/9704023" onclick="window.open(this.href);return false;) tak tolko by si dal minimálne do prestavby atmosféry na turbo, kde by stále hrozilo, že by to nemuselo dopadnúť dobre, pričom by si sa ani poriadne neodviezol... A to čo by si dal teoreticky za auto určené na uprávu (240SX), môžeš nasypať do Imprezy a budeš mať TOP stav + nejaké koníky navyše voči serii zo zárukou že to čosi vydrží...
Naposledy upravil(a) pufko dne 22 úno 2012 01:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Zvýšení výkonu
Pufko: přesně takovej nějakej kousek je na začátek ideální
cacabyngs: pokud máš ambice závodit s takovejhlema pořádnýma autama, tak je prostě fajn se učit na o něco slabším, nevím jeslti jsi někdy závodil, ale jestli ne, tak uvidíš jak na závodní trati ti takovýhle auto bude dost a dost, sice možná nebudeš ze začátku nadšenej z časů, ale věřím tomu, že tě nějakej čas bude trápit to abys našel limity tohohle auta...

cacabyngs: pokud máš ambice závodit s takovejhlema pořádnýma autama, tak je prostě fajn se učit na o něco slabším, nevím jeslti jsi někdy závodil, ale jestli ne, tak uvidíš jak na závodní trati ti takovýhle auto bude dost a dost, sice možná nebudeš ze začátku nadšenej z časů, ale věřím tomu, že tě nějakej čas bude trápit to abys našel limity tohohle auta...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Zvýšení výkonu
Přijdeš mi trošku jako hochštapler...je ti 20, seš mladej, zkušenosti se závody zřejmě nulový...
chceš jezdit vrchy se 400 koňovým eclipse...chceš se stavět proti Evům apod.
To je jako bych sežral Kofilu a citěl se na řízení celýho Nestlé...
Co takhle začít jezdit s něčím jako Swift 1.3 16v případně maximálně nějakej malej mrštnej dvoulitr?
chceš jezdit vrchy se 400 koňovým eclipse...chceš se stavět proti Evům apod.
To je jako bych sežral Kofilu a citěl se na řízení celýho Nestlé...
Co takhle začít jezdit s něčím jako Swift 1.3 16v případně maximálně nějakej malej mrštnej dvoulitr?
Cléon & Fonte
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu
hlavně pokud chceš jezdit i něco jinýho, než jen sprinty, pořádně si nastuduj propozice jednotlivejch pohárů, abys nejezdil ve třídě s těžkejma speciálama s autem co má jen nějak šáhnuto na motor..
na kopec bych volil buď 4kolku v turbu, nebo RWD s větším objemem... z klasickejch FWD můžeš vybrat cokoliv, upravit jde vše.. i ten tvůj peugeot.. jen mi přijde že si úpravy představuješ stylem že vše nakoupíš na netu, pak to všechno nasypeš do pytle s kouzelným slůvkem zaklepeš a najednou máš 400PS...
existujou lidi, co se výrobou a úpravami motorevejch dílů zabývají - i tady v čr, a není jich zrovna málo (vačky, ojnice, písty, sací potrubí, vejfuky) tak nemusíš nic nakoupit na netu, ale u nich a určitě ti to i smontujou s tím co to potřebuje... každopádně u nich většinou platí, že záruka platí na motor smontovanej pouze z jimy dodanejch (vyrobenejch) dílů... spálit se na motoru s nějakým číňanem by pro ně bylo nepříjemný a dobrý jméno yb to nepřineslo..
u RWD s turbomotorem bych měl obavy ohledně volby turba a celkový charakteristiky motoru.. vím o 2 autech, 1 je 1,6 16v, druhý 1,4 turbo obojí ve výkonový hladině 240PS.... cenově za celkové úpravy to je +/- nastejno, ale pro použití na kopec je o mnoho řádu lepší ta 1,6 atmo díky okamžitýmu výkonu a celkovýmu, čitelnýmu průběhu, kdy ti to tam turbína nefoukne a neroztočíš se
na kopec bych volil buď 4kolku v turbu, nebo RWD s větším objemem... z klasickejch FWD můžeš vybrat cokoliv, upravit jde vše.. i ten tvůj peugeot.. jen mi přijde že si úpravy představuješ stylem že vše nakoupíš na netu, pak to všechno nasypeš do pytle s kouzelným slůvkem zaklepeš a najednou máš 400PS...
existujou lidi, co se výrobou a úpravami motorevejch dílů zabývají - i tady v čr, a není jich zrovna málo (vačky, ojnice, písty, sací potrubí, vejfuky) tak nemusíš nic nakoupit na netu, ale u nich a určitě ti to i smontujou s tím co to potřebuje... každopádně u nich většinou platí, že záruka platí na motor smontovanej pouze z jimy dodanejch (vyrobenejch) dílů... spálit se na motoru s nějakým číňanem by pro ně bylo nepříjemný a dobrý jméno yb to nepřineslo..
u RWD s turbomotorem bych měl obavy ohledně volby turba a celkový charakteristiky motoru.. vím o 2 autech, 1 je 1,6 16v, druhý 1,4 turbo obojí ve výkonový hladině 240PS.... cenově za celkové úpravy to je +/- nastejno, ale pro použití na kopec je o mnoho řádu lepší ta 1,6 atmo díky okamžitýmu výkonu a celkovýmu, čitelnýmu průběhu, kdy ti to tam turbína nefoukne a neroztočíš se
Re: Zvýšení výkonu
Klidně si kup nissana na vrchy, ale jiný model, než ty rwd SX.. Ty jsou na trošku juný styl zábavy. Ale sunny GTir by tu m3 a další určitě zpráskat na vrších uměl.. Jen ji je třeba předělat volant.
Ale podle toho co píšeš, si prostě nejdřiv nastuduj spousty a spousty základních informací, než otočíš jakýmkoliv šroubkem v jakýmkoliv autě, chybí ti strašná spousta už základních informaci, o tom že ty sám jsi schopnej upravit výkon notoru na 400hp nemůže být ani řeč, protože to jednoduchý není.
Ale podle toho co píšeš, si prostě nejdřiv nastuduj spousty a spousty základních informací, než otočíš jakýmkoliv šroubkem v jakýmkoliv autě, chybí ti strašná spousta už základních informaci, o tom že ty sám jsi schopnej upravit výkon notoru na 400hp nemůže být ani řeč, protože to jednoduchý není.
Re: Zvýšení výkonu
http://mitsubishi-3000.autobazar.eu/30- ... 87992.html" onclick="window.open(this.href);return false; ještě je tu 3000 gt
motor 6g72TT má slušný potenciál jen je to díky V6 defakto včechno x2 oproti řadovému 4válci (2turba,2pal lišty,2vedení,2sady ojnic a pistu atd...) prostě všechno dražší než např 4G63t,sr20DET,CA18DET.... ale už máš vzákladu celkem solidní podvozek defakto naprosto stejný jako eclipse až na pár odlišností... u převodovky nevím tam by měla být asi nějaka w5M33 zesílena?....za 30 000 vezmu gt a za dalších 50 už je z toho trochu auta a pak teprve myslet na úpravy.... je to těch 30 tisíc co bys dal za nějakýho swifta na naučení...a po naučení ti zůstane auto vhodne k performance upravam....

Re: Zvýšení výkonu
jenomže 3000gt nepojede ani se 400hp.. vždyt to je těžký AWD jak kráva
Re: Zvýšení výkonu
Souhlas... podvozek dobrej, vykon taky slusnej, ale je to auto do zatacek na rovince a ne do kopce.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Zvýšení výkonu
Gt je těžký protože má kktiny jako klapkyvýfuku,el stavitelnou výšku,4WS, stavitelné El. narazníky atd... moto je sice těžší oproti 4G63 ale je to prostě V6...pohon je těžký stejně jako eclipse je totožný až na trochu jinou zadní nápravnici a možná trochu jinou přední (je jich dost druhu) .... když to chce na závody tak vyhážeš spoustu věcí a narazníky+kapoty+blatniky lamino..... a hlavně za 30 tisic neseženeš eclipse GSX...
Re: Zvýšení výkonu
BEAVER: jestli chce auto dokopce at koupí garde a nacpe motor doprostřed
všechno má sve pro a proti.... tohle je prostě GT a kdo umí řídit i sním patřičně upraveným dokáže divy zas bych ho nezahazoval...a ruku na srdce 30 tisic !! Za to sou kvalitní kola dneska 


Re: Zvýšení výkonu
Auto stojí 30tkč, ale kolik do toho dá, aby se na tej závodní trati nemusel bát, že zabrzdí, že ho to někam nepošle ? když to auto stojí okolo 150tkč...+ si opravdu myslíš, že nějakou rozumnou formou z toho auta dostaneš pryč skoro půl tuny ? aby to vážilo jako normální subaru ? + počítám, že 3000GT bude mít delší převodovku pro lítání na dálnicích/ okruzích...nemyslím, si, že to je dobrý auto na ty účely co chce..
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Zvýšení výkonu
Hele posuzuju to stejne jako svoje auto - se Suprou bych se do zavodu do vrchu urcite taky nepoustel, jezdilo to zavody ve skupine A, upravuje se na ruzne zpusoby, ale k nekterym ucelum to proste neni vhodny auto, stejne jako 3000GT.
Jak tu padala ta Impreza tak to urcite neni spatna volba, ale zase celkem znamy problem je klepajici big end. Kazde auto ma neco, je potreba aby se na to urcite pripravit. Na rozdil od street uprav ma v (nekterych) zavodech trochu vetsi volnost, jenze to na druhou stranu sebou nese i nemale naklady na provoz, protoze pokud to bude brat seriozne, tak napr. nakup slicku brzo prevysi hodnotu jeho auta a to nemluvime o dalsich spotrebnich vecech. Ja se v tomto tematu uz nehodlam k nicemu dak vyjadrovat, protoze ten clovek bud nevi co chce a nebo netusi do ceho jde. Klidne at si to zkusi, ale s jeho soucasnym pristupem brzo asi zaplace nad vydelkem.
Jak tu padala ta Impreza tak to urcite neni spatna volba, ale zase celkem znamy problem je klepajici big end. Kazde auto ma neco, je potreba aby se na to urcite pripravit. Na rozdil od street uprav ma v (nekterych) zavodech trochu vetsi volnost, jenze to na druhou stranu sebou nese i nemale naklady na provoz, protoze pokud to bude brat seriozne, tak napr. nakup slicku brzo prevysi hodnotu jeho auta a to nemluvime o dalsich spotrebnich vecech. Ja se v tomto tematu uz nehodlam k nicemu dak vyjadrovat, protoze ten clovek bud nevi co chce a nebo netusi do ceho jde. Klidne at si to zkusi, ale s jeho soucasnym pristupem brzo asi zaplace nad vydelkem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Zvýšení výkonu
Taky si tak nějak myslím že si kluk dělá srandu
... ale mně osobně se GTO líbílo vždy a sám docela bojuju abych tohle nekoupil i když asi nebude v superstavu
.... nebo zkusit pistonhead tam sou za 3000Lb taky káry..itr,evo atd



Re: Zvýšení výkonu
Posledni odstavec souhlas s bobrem 
