zpětný ventil
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
zpětný ventil
Ahoj scháním vhodný zpětný ventil, který bych mohl použít pro odvětrání olejové vany a mohl ho umístit k výfuku...... odvětrání je o průměru 25 mm.... nemáte někdo pořešeno? nějaký tip kde v těchto končinách sehnat...... díky
Re: zpětný ventil
smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 10:36, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: zpětný ventil
jo děkuji.... jen jsem se tak nějak chtěl vyhnout objednávky ze zahraničí..... vzhledem pořizovací ceně a ceně poštovného......
Jelikož ustí do výfuku bude asi 60 cm za turbem, a počítám s větší teplotou plynů, uvažoval jsem o použítí ventilu, který by byl umístěn někde v půli cesty ke klikové skříni..... tam bych ho vsadil už do hadicového vedení, a mohl bych už použít ventil podobný co je na podtlaku u brzd. Chtěl bych znát tvůj názor, jestli by umístění tohodle ventilu mělo nějakej zásadní vliv samotnou funkčnost, kdyby nebyl přímo u ustí do výfukové větve.......
A jestě jeden dotaz, "když už jsi zareagoval", tak zda bude odsávání fungovat pokud bude vstupní trubka do výfuku přibližně 25mm a výfuková trubka má 60 mm.
Jde o řadový 6válec 2,8 turbo. Jelikož odsávání z klikové skříně je vyvedeno v tomto průměru, chtěl bych tento průměr pokud možno zachovat...
jde mi především o poměr průměrů těchto trubek, jelikož neznám zákonitosti úspěšného "ejektoru" .... jinak konstrukce vstupní trubky je tedy ideální pod úhlem 45 st. a trubka v konci uříznutá také pod úhlem 45 st."respective 135 st." tak aby zakončení trubky šlo s osou toku výfukových plynů.... tedy s osou výfukové trubky? Někde jsem viděl ještě zářez v trubce, který mi spíše připadal jako aretační zářez pro přivaření, než jako nějaký funkční prvek.
Ptám se hlavně proto, abych neudělal něco, co v konci bude kontraproduktivní..... protože není nic jednoduššího než vyvést to pod auto do atmosféry. ale vzhledem k tomu že už jsem s tím strávil nějaký čas, chtěl bych to dokončit a odzkoušet
Jelikož ustí do výfuku bude asi 60 cm za turbem, a počítám s větší teplotou plynů, uvažoval jsem o použítí ventilu, který by byl umístěn někde v půli cesty ke klikové skříni..... tam bych ho vsadil už do hadicového vedení, a mohl bych už použít ventil podobný co je na podtlaku u brzd. Chtěl bych znát tvůj názor, jestli by umístění tohodle ventilu mělo nějakej zásadní vliv samotnou funkčnost, kdyby nebyl přímo u ustí do výfukové větve.......
A jestě jeden dotaz, "když už jsi zareagoval", tak zda bude odsávání fungovat pokud bude vstupní trubka do výfuku přibližně 25mm a výfuková trubka má 60 mm.
Jde o řadový 6válec 2,8 turbo. Jelikož odsávání z klikové skříně je vyvedeno v tomto průměru, chtěl bych tento průměr pokud možno zachovat...
jde mi především o poměr průměrů těchto trubek, jelikož neznám zákonitosti úspěšného "ejektoru" .... jinak konstrukce vstupní trubky je tedy ideální pod úhlem 45 st. a trubka v konci uříznutá také pod úhlem 45 st."respective 135 st." tak aby zakončení trubky šlo s osou toku výfukových plynů.... tedy s osou výfukové trubky? Někde jsem viděl ještě zářez v trubce, který mi spíše připadal jako aretační zářez pro přivaření, než jako nějaký funkční prvek.
Ptám se hlavně proto, abych neudělal něco, co v konci bude kontraproduktivní..... protože není nic jednoduššího než vyvést to pod auto do atmosféry. ale vzhledem k tomu že už jsem s tím strávil nějaký čas, chtěl bych to dokončit a odzkoušet

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: zpětný ventil
keby si objednaval... mysli s jednym na mna...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: zpětný ventil
no jestli bude čas...... zkusím trochu potestovat s menšími průměry o stejném poměru a různými tvary těch trubek..... a uvidíme co z toho vypadne! Není nad to si to udělat sám 

- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: zpětný ventil
nechci do toho mluvit ale na autě mám obyčejnou instaláterskou zpětnou klapku 3/4" jejíž plastový vnitřek jsem vyměnil za kov. Už tam je cca 20000km a funkce ok a v místě díry do výfuku jsem nechal kousek kovu když jsem to prořezával,něco podobného jako přepážká v komíně.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: zpětný ventil
tak jsem dnes odzkoušel 2 verze odsávání...... obě byly pod úhlem přibližě 45 stupnů...... jedna trubka byla zakončena pod úhlem 90 st a druhá byla zakončena pod úhlem 45 st..... tak aby šla s osou výfukové trubky..... a výsledek.... že varianta dvě byla efektivnější. vzhledem k tomu jak "malý" jsem byl schopen vytvořit tok plynu v té hlavní trubce mi přišel "podtlak" poměrně slušný.... kazdopádně budu aplikovat v reálu
Jsem zvědav jak to bude makat....

Jsem zvědav jak to bude makat....