co se tyce reci o tom co je tam za motor a upravy tak abych to uved na pravou miru: za prve puvodni zamer byl, ze to bude showcar do tuningcupu, takze vykonove upravy motoru by se mohly preskocit... za druhe nikdy jsem nemel rad ospojlerovany auta s mega kridlem (viz. moje Preluda), ktery maj pod kapotou vydechlou 1.4ku nebo neco v tom stylu...
takze motor je tam ze serie 2.2VTEC DOHC, 136kw
aktualne nemam zmereny vykon, ale je tam kit primeho sani (prumer trubky 70mm) s filtrem Simota + izolace alu trubky, kvuli tepelnemu odstineni od tepla z motoroveho prostoru, privod cerstveho vzduchu zajistuje privodni trubice z narazniku, navedena k filtru... klapka je tam Skunk2 70mm, manifold Skunk2, platinove svicky NGK, co se tyce motoru samotneho tak je to temer serie, ale jsou na nem odlehceny temer vsechny casti ktere se dali, tzn. vsechny odlehcene remenice od Unthrodox Racing, vyhozeny vyvazovaci hridele a nahrazeny zaslepkami od Kaizenspeedu, a uzavira to odlehceny setrvak od ACT se spojkou Exedy (Stage II.) diky teto lehci uprave jde motor krasne do otacek, dale jsou tam svody od PrivateLabel (kopie HyTech svodu) omotane termo paskou + sirokopasmouva lambda s budikem od AEM, pridane cidlo teploty oleje + budik (ale to neprida kone

) a vyfuk je tam kompletni od svodu az dozadu ladena Invidia N1 (krasnej zvuk

) brzdy ty jste uz videli, jsou to 6pistkove XYZ, kotouce 330mm (desky XYZ Street), vzadu serie trmeny, koutoce vrtane SRS a desky Ferodo DS2500, kola TenzoR, pneu Yokohama Parada Spec2; aktualne se upravuje jednotka pro pripojeni k PC a prestavuje se na plne programovatelnou a bude se delat nova mapa, kvuli spatne smesi benzin/vzduch... motor je po kompletni GO, takze ma minimalne tech 136kw, ktere udava vyrobce, coz se o vetsine vylitanych aut tvrdit neda, precijen stari a opotrebeni materialu nam vykon neprida
