
aretace vačky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
aretace vačky
Ahoj mám jeden dotaz...... vzhledem k tomu že jsem rovnal blok hlavu a dával jiné těsnění, počítám že vzdálenost mezi klikou a vačkou se trochu změmí.... nakolik to bude jiné ještě nevím, ale počítal jsem tak nějak dopředu se stavitelným rozvodovým kolem......"v rámci performance nastavení
" Vtip je ale v tom ,že vačka nemá žádnou aretační polohu...... její fabrickou polohu znám podle rysky co je na orig rozvodovém kole versus ryska na hlavě, ale zkrátka když to kolo vyměním za štelovatelné, jsem prostě bez možnosti kontroly polohy vačky. Myslím že při napínání řemenu mohu tak vše opět rozhodit..... dívám se na ten problém špatně, nebo prostě bez pevné aretce to je nemožné. díky

Re: aretace vačky
udělej si někam čárku
já při výměně rozvodů používam víc fix než aretace




Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré

Re: aretace vačky
dobře mám rozvodové kolo přidělanmé na vačce a v hlavě motoru. Nastavím rozvodové kolo na rysky. Teď to rozvodové kolo sundám nasadím štelovatelné kde je taky ryska. To je všechno v pohodě do chvíle kdy nasadím rozvodák a budu chtít napnout řemen, protože pokud jsem změlil vzdálenosti mezi klikou a vačkou dojde ke skrácení vzdálenosti a tím k ponatočení vačky "někam" mimo její "základní polohu"
.......musel bych si označit přímo vačku vs hlava, ale vzhledem k velikosti průměru vačky mi to nepřijde jako ideální..... No asi budu vymyslet jak tu vačku udržet při napínání v jedné poloze.....
.......musel bych si označit přímo vačku vs hlava, ale vzhledem k velikosti průměru vačky mi to nepřijde jako ideální..... No asi budu vymyslet jak tu vačku udržet při napínání v jedné poloze.....
Re: aretace vačky
přepočítej si změnu vzdálenosti na řemenu na úhel natočení vačky a pak prostě udělej korekci na tom stavitelnym kole..
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: aretace vačky
pod 1 či více domečků vačky dej planžetu a domky opatrně utáhni.. vačka se ti zaaretuje v pozici, že jseš schopnej napnout řemen... a upravit štelovací kolečko taky, aby si měl na každou stranu možnej stejnej pohyb...
nejrychlejší řešení.. pak teda nachat si yvrobit domky místo horních dílů ložisek, co budou mít v sobě vyfrézovanej tvar vačky a bouto to emchanicky aretovat-tj. stejně jako u přípravků na rozvody u některejch automobilek..
nejrychlejší řešení.. pak teda nachat si yvrobit domky místo horních dílů ložisek, co budou mít v sobě vyfrézovanej tvar vačky a bouto to emchanicky aretovat-tj. stejně jako u přípravků na rozvody u některejch automobilek..