

Abych taky něco prohodil:
SAP Consultant - modul SD, ale od června se budu věnovat primárně programování v SAP, takže SAP ABAP developer

Jinak druhý "job" zde na TF

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
co to obnáší..v podstatě bys měl mít nějakou elektrtechnickou průmyslovku,nebo něco podobnýho,podmínkou je maturita. Oni ti přepravci pořádají kurzy pro pozice strojvedoucích,takže jít na personální oddělení přepravce a pokud kurz pořádají a nemají stále dost lidí,tak se nechat zaměstnat a nastoupíš do kurzu, ten trvá asi rok a obsahuje školu,praxe v depu apod. Na učení toho je asi víc jak učení na maturitní zkoušku,už bych se to znova učit nikdy nechtěl. Jakmile kurz končí,jde se na zkoušku před drážní úřad,je to jakási státní zkouška z té drážní dopravy. Drážní úřad k tomu přistupuje tvrdě a nic netoleruje.Mezi tím se ještě učíš předpisy pro práci,né všechny,ale jen omezenou znalost,tak at můžeš pomáhat třeba jako posunovač,jezdit jízdní zácviky apod. Jakmile máš vše hotový a odježděný,jdeš dělat autorizace na jednotlivé loko,takže zase učení,mašinku musíš znát jak svý boty. No a pak už jezdíš,pár let pěkně na nějakém posunu,na celostátní dráhu by sis stejně netroufnul a ani zaměstnavatel by tě hned vozit vlaky nepustil...to až po pár letech ježdění u posunu,až si to osaháš...pak ale už musíš znát všechny předpisy a je jich kurevsky hodně a jsou předpisy soukromého dopravcce a předpisy SŽDC,musíš vědět kdy máš co dělat a podle kterýho předpisu..je to prostě záhul..samý učení,ježdění je hodně zodpovědný,něco rozbít a nebo někoho zabít je hodně snadný,takže se dobře pojistit a být v práci předpisový. Peníze za to jsou normální,na posunu má strojvdoucí okolo 20čistého,na vlacích se dá vydělat o dost víc,25-35 podle toho kdy a s čím a kam jezdíš. Ti co jezděj za hranice někde přes slovensko mají pořád těch 32-35čistýho..BooM píše:blázen: Co to obnáší být mašinfírou? absolutně nemám tušení, jak se k tomu dá dostat a jak to vůbec může být placený... docela by mě to zajímalo
jinak já prodávám náhradní díly u soukromníka
dá se tím projít,ale zadarmo nic není,ještě jsem zapoměl dopsat,že podmínkou je i věk,na posunu na nějaké vlečce můžeš jezdit od 19let,po celostátní dráze od 21let.Flinta píše:ta bych necekal ze dostat se k rizeni lokomotivy bude takhle tezky![]()
jak oni chtějí..ale existují rúzné turnusy pro různé výkonymilosh píše:A jak mas pracovni dobu pane masinfuhrer?
hehe v práci denodenně každejch 5s taky mačkám tlačítko.. echm klikám na myš... někdy to je otravablázen píše:......každých 5s,zvykneš si,ani ti to pak nepřijde..ale z počátku,je to otravný a hlavně nebezpečný.
taky nejsem kamioňák, ale kus hadru ano....řídím krabici od bot s modrejma majákama.luke.bean píše:sice nejezdím kamionem,ale hlásím se ke kusu hadruMisak píše:já zatím cca 12let řidič C,E i když nevím jestli je čím se chlubit když dnes se bere řidič jen jako kus hadru a kamionem jezdí každý kkt![]()
![]()
no jo,to je taky otrava,ale zas,když ho zapomeneš záčknout tak neroztrháš vlak na 5 kusůhonza 2.0 16v píše:hehe v práci denodenně každejch 5s taky mačkám tlačítko.. echm klikám na myš... někdy to je otravablázen píše:......každých 5s,zvykneš si,ani ti to pak nepřijde..ale z počátku,je to otravný a hlavně nebezpečný.