Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW
Moderátor: Idaho
Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW
Tuhle závadu nejsme schopni odstranit a i předchozí majitel s tím bojoval už dva roky. Když se auto ohřeje na 80 stupňů tak na volnoběh začne blikat kontrolka mazání a píská tam akustický signál že je něco blbě. Je to dost nepříjemný. Dělá to ale jen když auto není v záběru. Prostě jedu,vše je OK,pak sešlápnu spojku ttřeba před křižovatkou a začne to ječet,rozjedu se a přestane to.
Ale fakt jen když je motor ohřátej. Minulý týden se měnil olej včetně výplachu, předevčírem teplotní čidla,problém však trvá dál. Nesetkal jste se s tím někdo? Napadá mě už jen problém s přístrojovou deskou protože mi souvislosti mezi teplotou vody,mazáním a volnoběžnými otáčkami poněkud unikají. 
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW
Motor odchází na klice...
Teplej motor = olej je řidší
Volnoběh = nižší tlak oleje
Klika = má vůli na šálech
To celé se rovná tomu, že říkdej olej ti proteče kolem šál ven a k čidlu už se nedostává takovej tlak oleje. Tohle dělaj všechny olítaný mrdky než zkapou...
Teplej motor = olej je řidší
Volnoběh = nižší tlak oleje
Klika = má vůli na šálech
To celé se rovná tomu, že říkdej olej ti proteče kolem šál ven a k čidlu už se nedostává takovej tlak oleje. Tohle dělaj všechny olítaný mrdky než zkapou...
Ford Mondeo ST220
Re: Pískání mazání u GIII 1,9TD 55KW
Naštěstí to nebyl tento případ.
Vyřešeno. Byl to na dvou místech švihlej drát od modrého teplotního čidla. 
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
