Ale kdyz si to tady poradne prectete, zjistite ze se jedna o 66kw verzi. Je to motor 1Z, uplne prvni tdi, ktery se davalo jeste do audi 80. Turbo je bez regulace, takze do nouzaku padat nebude. To je klasicky problem 81kw motoru, kde turbo ma regulaci a neustalim podtacenim motoru se zanasi a nakonec zatuhne.
Stav cerpadla nepoznas, jen pokud bude motor cukat. Startovat muze porad normalne. Me zacalo auto pri urcitych otackach vynechavat, pak sem najel jeste tak 20tis a umrelo uplne. Koupil jsem z vrakace druhy za 5k a to umrelo za tyden, tak sem si nechal poslat pres inzerat cerpadlo za litr a jezdi doted (zatim asi 60tis).
Klasika u techto motoru je vymackane rozvodove kolecko na klice - auto spatne startuje, nekdy jede, jindy nema vykon.., tece cerpadlo - nutno pretesnit, silentbloky pod motorem - kapalinove (original jsou dost drahe, vyresi to dva leve silenty ze superba za litr

). Taky se jim moc nelibi zvysovani vykonu, maji slabsi pisty. To je asi tak vsechno.
Ja mam tyhle auta doma dve, a ty problemy jsou vsechny jak pres kopirak. Vsechno stoji par korun, rozvody od contitechu koupis za 1600,- a prace tak na 3hodky.