takze :po zime jsme nastartovali nas turbo projekt (Polo G40 Turbo) a po chvili ohrivani v nizkych otackach zacala z BOV litat voda a auto zdechlo. az pote jsme zjistili, ze v ICcku bylo cca 0,4l (nedelam si prdel!) cisty vody. v chladicim okruhu je cista G11 nemrzka, ta to 100% neni, zhuleny sme nebyli a hlavne zadna nechybi, to uz by bylo znat. je mi jasny, ze se neco vykondenzuje za zimu kdyz auto stalo chvili venku a chvili v nevytapenej casti dilny - prakticky stara stodola, ale
to je jako normalni ze se toho nakondenzuje tolik? ICcku neni zadnej prcek, ale taky zadna velika krava...

skody na morotu asi zadny, vytahli se svice, ICcku se vylilo, vysusilo se komplet vedeni vzduchu, motor sme protocili bez svicek a neco malo este vylitalo ze sani a valcu. po opetovnym slozeni to chvili hudrovalo, ale pak to slo vcelku normalne, na auto, co stoji v dilne na kozach. projizdka bude az zitra, tak uvidime kde co povoli.
jde mi hlavne o to, jestli je normalni, ze se v sani nakondenzuje TOLIK vody, pripadne jak to resi ostatni, co jim turboauta pres zimu nekde stoji, to fakt kazdej na jare rozebira sani aby vylil vodu?!
L.