
Jinak ty laufy so jakési francouzské Musketier údajně dražší jak půlka auta, ale stejně na ně asi brzy dojde řada.

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Riso mas i nemas pravdu, ze nez jsem koupil tuhle druhou fabku, tak jsem resil Audi A4 B5 a pak jsem mel uz zamluveneho Lexuse IS200. Ale ty B5ky, ktere jsem navstivil, tak to byla hruza des bez rozdilu cenovych relaci, aby si nekdo nemyslel, ze jsem objizdel nejlevnejsi jebky, mel jsem zajimavy rozpocet na B5ku,ale proste navonena bída.A ten Lexus padnul, kvuli jednomu servisnimu zjisteni, ktere se zdalo jako detail, ale takovy detail to nebyl.Ritchma píše:Tome ty pomlč, ty si taky plašil se všim možnym a pak si přišel s fábií![]()
![]()
Ritchma píše:100 lidí 100 chutí. Mě to příjde hrozný, naprosto hrozně se mi v tom jezdí a příjde mi že tenhle model je jaksi navíc a zbytečnej. Tady se hodně mizerně prodává, každej radši koupí Sko nebo Ečko. Ani CLS63ky se moc neprodávaj. Za půl roku co dělám nový auta jsme dělal dvě CLS63ky a jednu červenou CLSku, ty 63ky máme pořád na showroomu a ta červená je jako demo, protože to nikdo ne a ne koupit...DOEMIXXX píše:Nemyslim si,prave,ze patri tenhle jeste ke krasavcum. Ted po FL (ci proste nova generace) je hnujRitchma píše:CLSko. Jeden z mnoha hnusnejch mercedesů
+1Zemi píše:Tady je to uplne v pici...
co vsechno mas vyndany? jsme zkouseli s brachou, on total vybrakovanej interier, jen ridicova manualni sedacka - 1290 kg a já s normál nastojenym 1590Butcher píše:Dnes zvazeno a s ultra-light kapotou, cca 10l v nadrzi a bez ridice, vysledek 1225kg...mel jsem nutkani to jit zapit