Project Fajt VR6
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- Flinta
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 21 kvě 2006 08:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
vypada to dobre
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
Moc pěkný! Škoda že zbytek auta není v absolutním civilu
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: Project Fajt VR6+nové video
Tady je to slíbené video:
http://www.youtube.com/v/TI776nVU558" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/v/TI776nVU558" onclick="window.open(this.href);return false;
Project Fajt VR6 kompresor
Re: Project Fajt VR6
týýýýýýýýý jooooo bláznivá to pila parádní zvouček a ten zátah jedinné co mi vadí na videu hrozná písnička v nějakých částech jste měly nechat na plno zpívat motor nahoď tomu světla a šup do provozu
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Project Fajt VR6
Hluboce smekám, to je fakt nářez kdyby bylo ještě video bez té ducárny jen se zvukem motoru bylo by to úplně top ale ten stroj, fakt paráda
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
Možná malinko škoda, že už na první pohled je vidět, že je "závodní" auto. Kdyby to byl na první pohled obyčejný Favorit, bude to ještě lepší
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Project Fajt VR6
Vážil si to?
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
Re: Project Fajt VR6
mazec zvuk a vypadá to že to i jede asi to váží celkem prd ne?
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
parádní stroj a projekt chlape , doufám že se někdy uvidíme na šímasprint vrchu, aspoň bys zkusil jak se to chove v kopci
Re: Project Fajt VR6
Díky
Hmotnost zatím neznáme, fakt už by to chtělo zvážit...
Hmotnost zatím neznáme, fakt už by to chtělo zvážit...
Project Fajt VR6 kompresor
Re: Project Fajt VR6
Takových projektů je spousta, ale málokdo to dotahne do konce, takže palec nahoru. Po rovině to jede pěkně, snad to bude fungovat i na kopcích.
Aktuálně:
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval
Re: Project Fajt VR6
O víkendu jsme zkusili sprinty na Czechringu, ale výsledek žádná sláva...nejlepší čas na 400 m 14,85 s
Nově jsou na autě kola ATS 7,5x16 na hladkých slickách, brzdové světlo a zrcátka z motorky
Nedávno zváženo v JZD ještě na starých kolech = 890 kg
Díky kolům jsme mohli auto zase snížit
Nově jsou na autě kola ATS 7,5x16 na hladkých slickách, brzdové světlo a zrcátka z motorky
Nedávno zváženo v JZD ještě na starých kolech = 890 kg
Díky kolům jsme mohli auto zase snížit
- Přílohy
-
- Czechring.JPG (178.05 KiB) Zobrazeno 16002 x
-
- Czechring 21.7.2012.JPG (189.35 KiB) Zobrazeno 16002 x
Project Fajt VR6 kompresor
Re: Project Fajt VR6
Sice mě VR6tka nikdy nebrala, beru to jako těžce obyčejný motor ale tvoje auto a vše co se na něm odehrálo je opravdu bomba....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Project Fajt VR6
Teda nevim jaký se tam jezdili časy, ale 14.85s zní vzhledem k váze jako tragédie Je motor OK nebo všichni jezdili horší časy? (dráha do kopce, divná časomíra, delší trať...)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
takový čas snad nemůže mít ani těžké corrado , takže buď na pikaču pneu,nebo je chyba mezi volantem a sedačkou , ale ten fazol je parádní
Re: Project Fajt VR6
Byly tam i horší nejlepší čas mitsu evo 11,45 s.
Moc se mě nedařilo, ještě nemám natrénováno a bylo to taky poprvé na menších pneu (nazuty v pátek, nasazeny v sobotu na místě) a hned jízdy naostro...Kvůli čerpadlu a řazení se "povedla" jen poslední jízda.
Tak třeba přístě se polepším
Moc se mě nedařilo, ještě nemám natrénováno a bylo to taky poprvé na menších pneu (nazuty v pátek, nasazeny v sobotu na místě) a hned jízdy naostro...Kvůli čerpadlu a řazení se "povedla" jen poslední jízda.
Tak třeba přístě se polepším
Project Fajt VR6 kompresor
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
Podle vídea to vypadá na velice živé vozítko, tak ten čas na sprintu si myslim, že půjde ještě vylepšit
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Project Fajt VR6
Proč si tam nezustal na neděli já tam byl s golfem a jsem nad míru spokojen.
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
Re: Project Fajt VR6
Jojo, bude to snad lepší, jen chce častěji jezdit...
V neděli byly ty okruhy, ale na ně jsem si zatím netroufnul. Přece jen ta trať je dost úzká a nemám to vůbec vyzkoušeno, mohlo by to skončit špatně ani jsme nepočítali, že tam zůstanem na čumendu, i když to mohlo být fajn pokoukání.
V neděli byly ty okruhy, ale na ně jsem si zatím netroufnul. Přece jen ta trať je dost úzká a nemám to vůbec vyzkoušeno, mohlo by to skončit špatně ani jsme nepočítali, že tam zůstanem na čumendu, i když to mohlo být fajn pokoukání.
Project Fajt VR6 kompresor
Re: Project Fajt VR6
Ty kola jsem chtěl brát na bazošu,ty je prodáváš?
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
Re: Project Fajt VR6
hele,na sprinty asi dobré,ale na vrchy nevim nevim,těžkej motor,hodně vpředu a malé brzdy...Jak již někdo psal,bejt tam třeba 1,8T ,lépe by se to vyvážilo,takto to pujde po čumáku se zatáčky ven,a pokud to doženete na slušném podvozku,tak už schánějte lepší brzdy..
Ale jinak respekt,parádní kus práce..
Ale jinak respekt,parádní kus práce..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: Project Fajt VR6
Jestli myslíš ty ATS, tak jsem je z bazoše koupil. Prodávat nebuducatdavid píše:Ty kola jsem chtěl brát na bazošu,ty je prodáváš?
Jasný, auto nemá úplně nejlepší předpoklady, ale některý úpravy se ještě chystají, takže uvidíme pak. Zatím jsme neměli moc možností to vyzkoušet. Brzy snad vyrazíme aspoň na okruh otestovat...qpc píše:hele,na sprinty asi dobré,ale na vrchy nevim nevim,těžkej motor,hodně vpředu a malé brzdy...Jak již někdo psal,bejt tam třeba 1,8T ,lépe by se to vyvážilo,takto to pujde po čumáku se zatáčky ven,a pokud to doženete na slušném podvozku,tak už schánějte lepší brzdy..
Ale jinak respekt,parádní kus práce..
Jinak díky za pochvalu, práce na tom bylo hodně a postupně budeme pokračovat v ladění:)
Project Fajt VR6 kompresor
Re: Project Fajt VR6
Zdravim. Jak pokračujete? Tuhle jsem přemejšlel, že by bylo zajimavý postavit origo favorita s vr6tkou a našel jsem právě váš projekt a hodně se mi to líbí.
Re: Project Fajt VR6
Zdravím,
dlouho jsem tu nebyl a tak doplním aspoň úpravy, které jsme na autě dělali v poslední době.
Na podzim 2013 jsme vyzkoušeli auto na autodromu ve Vysokým Mýtě, ale nebylo to ono. Místo pohonu 4x4 jsme se rozhodli pro samosvor. Lamelový samosvor jsem sehnal za slušný peníze a přes zimu jsme ho namontovali.
Jarní jízdy v Mýtě ukázaly, že rozdíl je patrný
Bohužel se polámal synchron na 2°(už dříve byl problém s řazením...), takže jsme toho moc nenajezdili a teď dáváme dokupy převodovku.
Nově je na autě chladič oleje, řešíme ještě lepší chlazení kapaliny a přední nosník motoru bude šroubovací pro jeho lepší demontáž...
Vzhled auta se mnoho nezměnil.
dlouho jsem tu nebyl a tak doplním aspoň úpravy, které jsme na autě dělali v poslední době.
Na podzim 2013 jsme vyzkoušeli auto na autodromu ve Vysokým Mýtě, ale nebylo to ono. Místo pohonu 4x4 jsme se rozhodli pro samosvor. Lamelový samosvor jsem sehnal za slušný peníze a přes zimu jsme ho namontovali.
Jarní jízdy v Mýtě ukázaly, že rozdíl je patrný
Bohužel se polámal synchron na 2°(už dříve byl problém s řazením...), takže jsme toho moc nenajezdili a teď dáváme dokupy převodovku.
Nově je na autě chladič oleje, řešíme ještě lepší chlazení kapaliny a přední nosník motoru bude šroubovací pro jeho lepší demontáž...
Vzhled auta se mnoho nezměnil.
Project Fajt VR6 kompresor
Re: Project Fajt VR6
Zdar, pro ty, co je tohle téma zajímalo - projekt nekončil v zapomnění, ale makalo se hodně pomalu.
Převodovka dostala nový sychron (jeden ze dvou posledních na skladě ) a další menší doplňky jako kastlík baterie nebo hliníkovou nádrž a druhou lamino sedačku. Připravujeme odlehčení v podobě lamino kapoty a víka kufru.
Poslední úpravou byly silnější vstřiky (údajně 440 ccm) a malý kompresor eaton, plus nezbytný BOV, ukazatel poměru paliva, silnější čerpadlo, regulátor tlaku paliva s ukazatelem. Bohužel přes mechanické ladění nejsem schopný vyladit správný chod motoru a dusí se, špatně spaluje...
Zajímalo by mě, zda je možné si ještě pohrát s předstihem nebo je potřeba už s úpravami map a řídící jednotky Kde bych mohl případně nechat auto upravit?
Aktuální podoba:
Převodovka dostala nový sychron (jeden ze dvou posledních na skladě ) a další menší doplňky jako kastlík baterie nebo hliníkovou nádrž a druhou lamino sedačku. Připravujeme odlehčení v podobě lamino kapoty a víka kufru.
Poslední úpravou byly silnější vstřiky (údajně 440 ccm) a malý kompresor eaton, plus nezbytný BOV, ukazatel poměru paliva, silnější čerpadlo, regulátor tlaku paliva s ukazatelem. Bohužel přes mechanické ladění nejsem schopný vyladit správný chod motoru a dusí se, špatně spaluje...
Zajímalo by mě, zda je možné si ještě pohrát s předstihem nebo je potřeba už s úpravami map a řídící jednotky Kde bych mohl případně nechat auto upravit?
Aktuální podoba:
Project Fajt VR6 kompresor
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Project Fajt VR6
Tohle Fáčko vypadá hodně nebezpčeně
Na ladění přelňovaných VR6 určitě doporučím Digitun.pl najdeš ho i na Facebooku
Na ladění přelňovaných VR6 určitě doporučím Digitun.pl najdeš ho i na Facebooku
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
mechanickým laděním nedosáhneš ničeho, musí se šáhnout do map a zde je otázka co dovolej seriový sensory a vstřiky - pokud tam jsou 440 a v serii byly nějaký 190tky (tipuju), tak to je uchcaný jak prase a ani v otáčkách to nemusí dokázat zpracovat to množství benzinu - to pak může začít prskat jak v omezovači o hodně dřív než nastane omezovač a o tom že to degraduje olej a likviduje povrch válců ani nemluvím.. že to ve spod nejede, přehody jsou na nic ani psát nemusím, když to píšeš
může to dopadnou tak že to budeš muset totálně předělat...
na ladění VR6 tu je třeba Libor12... ten má na svědomí docela divokýho beetla
může to dopadnou tak že to budeš muset totálně předělat...
na ladění VR6 tu je třeba Libor12... ten má na svědomí docela divokýho beetla
Re: Project Fajt VR6
Co třeba ještě těsnění pod hlavu pro snížení kompr. poměru?
Jestli by bylo možný u někoho v Čechách nechat odměřit na brzdě a pokud by mi poradil, co dál...
Bohužel nemám v kapse 50000 nazbyt, proto bych ocenil nějaké řešení doplnění/naladění stávající ecu
Díx!
Jestli by bylo možný u někoho v Čechách nechat odměřit na brzdě a pokud by mi poradil, co dál...
Bohužel nemám v kapse 50000 nazbyt, proto bych ocenil nějaké řešení doplnění/naladění stávající ecu
Díx!
Project Fajt VR6 kompresor
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Project Fajt VR6
Jak napsal Honza. Rada je a nikde jinou nedostaneš,že mechanickou úpravou ničeho nedosáhneš. Sw té jednotky žádné velké úpravy nepodporuje,celé ty mapy jsou určené pro atmo plnění a ne přeplnování a jsou diametrálně odlišné a je dost dobře možné,pokud s tím jezdíš,že jsi motor už poškodil. 50000 na programovatelnou ecu nepotřebuješ,stačí ti mnohem méně.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP