uz dlhsiu dobu to tu pasivne sledujem a rozhodol som sa prispiet svojou troskou. Asi 5 rokov restaurujem a snazim sa co to upravit na mojom Fiate 131 z roku 1980. Motor 1600 DOHC 8 ventil 72kW. Zadny nahon, 5 stupnova prevodovka. Fiat vlastnil otec od roku 1989 a bolo to nase 1 auto. Pred 8 rokmi mi ho otec zveril do opatery a mne bolo luto sa ho zbavit. Plny mladickeho elanu a nevedomosti som sa pustil do jeho uprav. Dnes uz by som do toho urcite nesiel
Takto nejak to zacalo,.... nalepkovy tuning
Přílohy
PICT0076.JPG (111.09 KiB) Zobrazeno 9777 x
Naposledy upravil(a) Joe [SK] dne 23 srp 2012 21:50, celkem upraveno 1 x.
V celku neobvyklé auto, doufám že bude spíše původní stav než nějaký tuning...
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Lordík: Naštěstí existuje ještě pár lidí, co mají rozum a dají pneu co tam zhruba patří.... v mém případě by to kouslo ještě širší pneumatiky
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
ne gumy jsou ideální na takovýhle auto by se to ani nehodilo jinak závidím ti mě dojdou poslední plasty a drobný harampádí a jdu taky na lak a trochu toho poladění... jenže potřebuju ten impulz vůbec začít
Pri priprave na lak som zabil asi rok casu. Co sa dalo ocistit od hrzde, zakladny nater, na aute som sa ucil gitovat. Niekedy to bola tragedia, viac gitu zbruseneho na zemi ako na aute...
Moc krásný vůz... trošku škoda, že zahlazuješ a tak, možná by tomu víc slušel 100% veterán ale na druhou stranu, proč ne pamatuju si na to auto z Profesionála s Belmondem...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Mirafiori no pani, co se tu nevidi, tak to je parada, hodne drzim palce a budu sledovat Kola budou zajimavy, ale budou chtit aby fiatek sel trosku vice k zemi
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
kubi píše:Moc krásný vůz... trošku škoda, že zahlazuješ a tak, možná by tomu víc slušel 100% veterán ale na druhou stranu, proč ne pamatuju si na to auto z Profesionála s Belmondem...
wau, Mirafiori . Fiaty mám moc rád, obzvláště tyhle staré. Vypadá to na kus dobře odvedené práce, těším se na výsledek. Pamatuji si ještě, když jsme se před cca. 20lety s otcem jeli koukat na jedno Mirafiori, které bylo na prodej (a už tehdy v žalostném stavu) a mě se to už tehdy moc líbilo...
Držím palce
Mirafiori je pecka. Pravý oldschool Fiat z dob, kdy Fiat patřil ke špičce... Pro mě má Mirafiori stejné kouzlo jako Escort Mk.II nebo Kadett C - takový to stigma rally zadokolky!
Držím palce, ale nepřežeň to se zahlazováním, tuněním, fičurama - není nic horšího, než když youngtimer vypadá jako moderní auto. I z tohoto důvodu bych vybral nějaká jiná kola. Ty současná k autu vůbec nepasují... Chce to nějaké retro! http://motoburg.com/imgs/7081-fiat-131- ... 1.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.