Neni lepší si to vyzkoušet? Neni kolo jako kolo a může ti vyhovovat něco jinýho než ti tady někdo doporučí... I když zatím to zrovna na nějakou dobrou radu nevypadá
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
záleží na tom co je to za silnici- klasika ( horní trubka vodorovně) nebo sloping ( horní trubka klesá směrem vzad jako u třeba u horskýho) ?
Já mám 183, na rovným rámu jsem vozil 58cm, slopingovej 56-54. Ten centimetr sem tam doženeš na výšku sedlovkou, na dýlku představcem a posunutím sedla v sedlovce.
Obecně- velký kolo je "hodný", hezky drží směr ale urvat a zlomit ho někam je těžší. Malý kolo je jankovitější, jde nad ním víc pracovat a pohybovat se, zase se musí furt držet. Ale to je hodně obecný
tich 53 bych viděl jako reálný, nejlepší samo je zkusit si nad to stoupnout, měl bys mít mezi rámem a trubkou prostor cca 2-4cm