Podtlak pro brzd. posilovač

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

Ahoj, přemýšlím jak napojit podtlak pro brzd, posilovač... Pokud do sání tak jen do jedné větve ale kam? do vrchní části nebo blíže k hlavě? kde bude minimální víření? popřípadě nebylo by nejlepší řešení pomocí vývěvy z diesela? či máte ještě nějaké nápady? přikládám orientační obrázek problému...
Přílohy
sani7.JPG
sani7.JPG (141.49 KiB) Zobrazeno 2565 x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od miras3000 »

teď se to řešilo u úpravy motoru na 1,8 20V :D
jde to vidět jak to má pospojovaný, snad je to na posilovač brzd ,...
Přílohy
1.jpg
1.jpg (82.45 KiB) Zobrazeno 2556 x
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

vidím.... takže rozdělit rovnoměrně... no stejně bych raději přidělal někam vývěvu z Diselu abych do sání vůbec nezasahoval..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od miras3000 »

udělej to ,co pro tebe bude jednodušší,...
já bych do sání udělal 4závity a do nich trny pro hadičky, ono tam nějaký výření moc nebude, když brzdíš tak máš nohu pryč z plynu a když to bude třeba jem 4x hadička s vnitřním průměrem cca8mm, mělo by to bejt v klidu :) vývěva ,taky super nápad , asi ale pracnější .nejspíš nějakou řemenici a přívod oleje,...
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

jde o to že jsem zvyklý brzdit levou a myslím že s karbecem kde je podtlakem řízené šoupě to asi nebude dělat moc dobrotu :-(
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od miras3000 »

on ten posilovač zase tak velkou spotřebu nemá ,to se v sání poho stratí :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

no snad máš pravdu :-) ještě se uvidí... omrknu pár dalších staveb jak to mají řešené :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od miras3000 »

to bude určitě nejlepší, zkušeností ze čtyřklapku moc nemám a nejvíc ti samo poradí ten co to už má poladěný.
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

já právě vždy řešil podobnou věc vývěvou... ale tady už fakt není místo :-(
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od honza 2.0 16v »

stačí 1 válec... odlitky pro 4 klapky/webery aj většinou vývod pro posilovač na 2/3 válci... spojovat tlakový rázy z jednotlivejch válců a připravovat se tak o výkon/synchronizaci karburátorů mi přijde škoda kvůli blbýmu posilovači...obzvlášť pokud má motor ostřejší vačky tak tam jsou na volnoběh tlakový rázy, že tam ani pořádný vakuum není...(a už vůbec ne u propojenejch větví-proto se to bere z 1 větve..)

v novejch autech/hybridech/elektromobilehc se řeší EVP (elektrická vakuová pumpa), ale to jsou zbytečný KG...

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

Honzo, takže podle tebe tedy z 1 větve? a to 2 nebo 3ti valec jo? vačky právě ostřejší mám a to 260° se zdvihem 9.1mm..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Libor12 »

u první čtyřklapky jsem s tím měl celkem problém a tak jsem použil vývěvu z nějaké dieselové sierry. Nyní to mám zapojené na okruh klimakompresoru,kterým vytvářím v klikové skříni stejný podtlak jako na volnoběh,za jakehokoli režimu otáček. Kg navíc neřeším,zisk je vyšší.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

Taky dobrý poznatek. díky Libore...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja to mam napojene do 4teho valca taktok..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN1995.JPG

no ale zrovna riesim ten problem..
ze to moc nebrzdii..... neviem ci je to tym, ze brzdy su nove..(cca 250km)
alebo je to nefunkcnym ABSkom, kedze tie servomotroky jaksik nezapracuju...
a mozno je to vtom "sersame" zavzdusnene...

alebo co vlastne..

v kazdom pripade mam v plane si spravit "podtlakovu nadobu"
napojit tam cez tie hadicky vsetky klapky... potom nasledne MAP,
ovladanie kurenia, mozno aj ten posilovac...
(ak to napojenie na jednu klapku nebude stacit)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak podla poslednych zisteni..
na podtlak mi staci napojenie aj z jedneho valca
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

díky... tak se to udělá ;-) 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od JRD McLAREN »

jako ostatne "male" 6ky privody mam v plane prepojit do "nejakej spolocnej nadoby" pre potreby MAP

ale co sa mojho motoru tyka, tak stym spatnym ventilom co je na posilovaci, to staci mat napojene z jedneho valcu
neviem ako by sa to chovalo pri nizssej kubature, prip. pri ostrejsich vackach.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Podtlak pro brzd. posilovač

Příspěvek od Juraj »

já mám zase mnohem mensi posilovac ;-) myslim ze to bude fungovat... kdyztak se to vzdycky muze predelat :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“