Již před měsíce jsem zde uveřejnil článek o koupi či nekoupi "Opel calibra 2.0i" r.v: 1992.
Upravy:Snížený podvozek, ostrá vačka, rám, přední "tuning" spoiler, tuning světla, nízkoprofilové kola "225/40ZR18", na zadní náprave delané kotoučové brzdy, "sportovní" sedačky, vícebodové pásy, snížená hlava, zavarené kliky (na odskoky), sportovní volant, zamračená kapota.
Prodejce chtel za vuz 18.000kč. Má první reakce byla ze mu za 22let staré auto nedám tolik.Postupem času jsme se dostali až k částce 8.000kč. Dle mého názoru je cena přijatelná, kdyz pominu to že auto nemá technickou a zaplacenou EKOdan :/.
Technická výjde zhruba okolo 2.000kč a ekodan 10.000kč.
A ted k tomu nejduležitějšímu, jak auto dat do "pucu" aby mohlo legálne na silnici?A jak se vyvarovat pokutám?Muj názor:
V první řade bych vyndal rám, následne prodat(nebo vymenit) kola za 17"palcové.Auto je posazené hodne na zemi, takže další volba by byla dát tam klasické pružiny a auto celkove zvednout.Poslední vec které se bojim jsou zavařené kliky které jsou na odskokách.A co dál?
Má z Vás nekdo dveře delané na odskoky?Co na to policajti?
Co svetla které nejsou originální?
Bylo mi řečeno že pokud je na aute tuningovej spoiler že policajti chtej videt atest?
Budu rád za každou radu a tip co a jak.
Předem díky

Zde pár fotek:








