BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Jarmil Prdel
Příspěvky: 29
Registrován: 01 říj 2012 17:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Jarmil Prdel »

No to me udelalo to turbo z bmw TDS bylo male a tim tlakem mi vyskakaly svicky DENSO . ted mam ten holset a uz semi vyrabi priruba a je objednany servis kit .

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Libor12 »

Jarmil Prdel píše: tim tlakem mi vyskakaly svicky DENSO
ty vyskákaly kvůli detonacím a špatnému předstihu a teplotě. Smekám před inženýry z BMW jež postavili motor,ktery si nechá líbit takové zachazení a ještě pořád se točí :potlesk: 8)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
TSpeed
Příspěvky: 37
Registrován: 02 pro 2012 20:04

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od TSpeed »

miras3000 píše:jestli to nebude tím,že má aspoň kováno a nepřeplňuje 1,4i ,... :)
Fakt by mě zajímalo co máš proti přeplňování 1,4 :roll:
I cesta může být cíl

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Krosmen »

Libor12 píše:jak uz tu padlo,idealni by byla ct26 ze supry,ne z celicy ta ma o 2mm mensi kompresor,nebo t3/04. Oboji mam doma a eventuelne se muzem domluvit na prodeji. V utery se podivej na stranky http://www.imfsoft.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a najdes tam plne programovatelnou ecu master ignition verze 8.1.2 a myslim ze prekvapi i cenou.
to vypadá hezky a cena také!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ze...
DSCN2105.JPG
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Tom_ »

:D kdy planujes prvni start s touhle ecu?
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Krosmen »

jsem zvědav na poznatky :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od NeviM »

Taky jsem na ni koukal a docela cumel co to umi, za ty prachy, tak jsem zvědavej na první zkušenosti.
Jinak celkově se mi dost líbí, jak se cenová dostupnost takovejch hraček poslední dobou rapidně zlepšuje 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Libor12 »

No my v tom s Jrd máme tak trochu prsty. Tady na foru jsem ji ja osobně dodával třem lidem. ECU je neustále ve stadiu vyvoje a momentalne je u mne v pc verze sw 8.5.1. Jinak běha třeba u mne v autě,na sk vím asi o 6ks. Měl jsem celkem zajímave slevy na testovaci kusy.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja som sa dneska donutil, a spravil si napajaci kabel, takze som sa dnes hrabal v softe..
a skusal sa trochu zorientovat...

prikladov a konfiguracii tiez nieje vela, tak to asi bude trochu problem nastavit tie zakladne parametre motoru
ale sak nejako sa stym popasujem..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od NeviM »

Libor12: No já to tak trochu tušil že s tím máte něco společnýho :D Elektrika je pro mě zatím dost španělská vesnice a navíc to stejně momentálně nemám na čem řešit, ale přijde čas, kdy se na vás obrátím 8) Tak zatím sbírejte další zkušenosti a upgradujte :lol:
Přeju hodně úspěchů 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Jarmil Prdel
Příspěvky: 29
Registrován: 01 říj 2012 17:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Jarmil Prdel »

ahoj . tak sem k vanocum dostal nove turbo .jelikoz mi nak dochazeji penize tak sem zato vazne vdecny . Dostal jsem turbo CZ K36 z nejsilnejsiho liazu ci tatry motor V8 11L . Nasel jsem ktomu turbu mapu a chtel bych se vtom umet orientovat nebo aspon zjistit jestli to vykon zvedne a ne jak ten muj prvni pokus s malym turbem z TDS . Rad si poslechnu vas nazor . Mam i vyrobene priruby na vyfuk i sani . tak po novym roce se dotoho pustim . chtel bych vedet jestli ste mapy poznate jestli to turbo ten motor nakrmi ..... musel sem si pro nej do sklepa ke kamaradovi pac pod stromecek se neveslo je fakt velyky .
Přílohy
cm_k36-97.gif
scse_k36-97.gif
scse_k36-97.gif (9.01 KiB) Zobrazeno 2457 x

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Juraj »

nikdy to turbo neroztocis tak aby fungovalo jak by jsi potreboval.-...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Krosmen »

druhej extrem oproti tomu z TDS-moc veliký ani ho neroztočíš......to je tak na aplikaci 600PS a více :-) na nějakej velikej motor alespoň 4L objemu.....nebude to fungovat a je z liazky :-) tatra má dvě u starších V12 a jedno u novejch V8 ..... a žádnej motor tatry nemá 11L objem ale buď 12,4 nebo 16 nebo 19,2 L :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od LiberaleMiguel »

ty se asi nepoučíš, že ? :lol: velké turbo neznamená velký výkon, přečti si co ti tu psali kluci, všechno tady máš a zase tam cpeš nějaký nesmysl
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Juraj »

jak jsme psal do SZ... vyresil bych to nejakym hybridem T3/T4, popripade pokuád hces jit s vykonem fakt vejs tak nejake drazsi GT3571R :-)


EDIT: premyslel jsme a pro tebe asi nejschůdnější cesta bude sehnat Turbo pro RX-7 FC :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Jarmil Prdel
Příspěvky: 29
Registrován: 01 říj 2012 17:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Jarmil Prdel »

Ja ho tam proste dam . Bat se clovek musi akorat zubare. Dik za reakce .vazim si toho .



Studuju to kazdym volnym dnem . koukam i na ostatni stavby bmw z celeho sveta a pisu si s jednim polakem . ty postalvii 325tku s turbem Holset HX50 a dostali ztoho prez 600koni pri 1,5 barech , todle turbo je skoro stejne a to oni maji jeste slabsi vstrikovace ja sehnal Bosch EV1 440 . muj osobni nazor je az to dodelam a naladi se ta jednotka tak to prece neco prida ..urcite neubere jako to turbo z TDS ... sem vam vsem vdecnej za nazory ,vazim si toho . ale pujdu svoji cestou . :-)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Juraj »

8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

můj názor je,že jsi koupil turbo nahovno. Použij vhodné turbo,ne turbo nevhodné. Na ten 2,5l motor bych z těch levných použil taky něco okolo T3/T4..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Juraj »

s T3/T4 nedosahne 600ps :x
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

Tam se nedostane s žádným turbem, když píše že nemá peníze. Pokud jde po 600hp at se koupí postavený auto, ušetří.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

Juraj píše:s T3/T4 nedosahne 600ps :x

a to jsi četl kde
už turbo gt35 od garetu zvládá výkony 600hp

záleží jaký máš průměr kompresoru, jaký máš průměr turbíny, jakej trim, jaký AR
ale všeobecně řečeno prostě turba T3 jsou na výkony do 500hp, t4 do 700hp
pokud mě pamět neklame, tak s turbem gt42 se dá dostat na výkon 1000hp
a s turbem gt 60 na výkon 2000hp

samozřejmě že ne na litrovém motoru, vše se vším souvisí, ale zrovna turbo T3/T4 je vhodný adept, na výkon až k hranici 600hp, ale s tím souvisí, udělat motor a mapy a ne jen tam to turbo šupnout
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

nezapomen že GT35 je ball bearing, to je jiná liga
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

blázen píše:nezapomen že GT35 je ball bearing, to je jiná liga
pokud vezmu dvě stejná turba, jako stejně označená dejme tomu t35 s kluzným ložiskem a gt35 s kuličkovým, a obě budou mít stejné housingy, stejný kompresor, stejnou turbínu, tudíž stejné AR a stejný trim, tak jediný rozdíl bude v tom že ta jiná liga se roztočí o 100 otáček dříve
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

Nesouhlasím. Protože takové 2 stejné turba nejsou. GT serie jsou oproti starým T2,3 apod jiné. Výsledkem vylepšeni od ložisek až po ten aerodinamický design kol, housingů a bůhví čeho ještě , je např. vyšší boost a vyšší výkon... Jedním slovem asi modernější..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

opakuji se tedy jinak, pro pochopení nechápajícím

pokud bude mít turbo při stejném průtoku vzduchu stejné AR, a stejný trim, budou mapy turba stejné a je jedno, jestli v názvu GT, holset, nebo čajna, pouze turba na kuličkách budou mít rychlejší náběh

napsal jsem to samé jako o post dříve, jen že to někdo nechce pochopit, tak jsem z toho vytáhnul to důležité, a to co určuje jak se bude turbo chovat,

víc nemám co dodat, pokud někdo chce, může sem postnout mapy všech T3/T4 a mapu gt35 a dá se podívat na rozdíly, když už je gt35 vytažená z kontextu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Krosmen »

jojo přesně tak...používám čínské kopie GT2871R jen s tím rozdílem že jsou na kluzných ložiskách a výsledný výkon je stejný jen náběh kluzného turba není tak razantní a pro mě uživatelsky přijatelnější ....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od blázen »

a určtě to čínský turbo na těch kluzných ložiskách zvládne tak velký boost,jako to na těch kuličkách.
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od kentoya »

blázen píše:a určtě to čínský turbo na těch kluzných ložiskách zvládne tak velký boost,jako to na těch kuličkách.
ano zvládne
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Příspěvek od Juraj »

taky si nemylsim ze s hodnotama u ciny vs gareta bude rozdil... ale druha vec proc bych cinu nekoupil je to jak dlouho to vydrzi ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“