BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 01 říj 2012 17:37
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
No to me udelalo to turbo z bmw TDS bylo male a tim tlakem mi vyskakaly svicky DENSO . ted mam ten holset a uz semi vyrabi priruba a je objednany servis kit .
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
ty vyskákaly kvůli detonacím a špatnému předstihu a teplotě. Smekám před inženýry z BMW jež postavili motor,ktery si nechá líbit takové zachazení a ještě pořád se točíJarmil Prdel píše: tim tlakem mi vyskakaly svicky DENSO


toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Fakt by mě zajímalo co máš proti přeplňování 1,4miras3000 píše:jestli to nebude tím,že má aspoň kováno a nepřeplňuje 1,4i ,...![]()

I cesta může být cíl
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
to vypadá hezky a cena také!!!!Libor12 píše:jak uz tu padlo,idealni by byla ct26 ze supry,ne z celicy ta ma o 2mm mensi kompresor,nebo t3/04. Oboji mam doma a eventuelne se muzem domluvit na prodeji. V utery se podivej na stranky http://www.imfsoft.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a najdes tam plne programovatelnou ecu master ignition verze 8.1.2 a myslim ze prekvapi i cenou.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
..ze...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
jsem zvědav na poznatky 

krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Taky jsem na ni koukal a docela cumel co to umi, za ty prachy, tak jsem zvědavej na první zkušenosti.
Jinak celkově se mi dost líbí, jak se cenová dostupnost takovejch hraček poslední dobou rapidně zlepšuje
Jinak celkově se mi dost líbí, jak se cenová dostupnost takovejch hraček poslední dobou rapidně zlepšuje

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
No my v tom s Jrd máme tak trochu prsty. Tady na foru jsem ji ja osobně dodával třem lidem. ECU je neustále ve stadiu vyvoje a momentalne je u mne v pc verze sw 8.5.1. Jinak běha třeba u mne v autě,na sk vím asi o 6ks. Měl jsem celkem zajímave slevy na testovaci kusy.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
ja som sa dneska donutil, a spravil si napajaci kabel, takze som sa dnes hrabal v softe..
a skusal sa trochu zorientovat...
prikladov a konfiguracii tiez nieje vela, tak to asi bude trochu problem nastavit tie zakladne parametre motoru
ale sak nejako sa stym popasujem..
a skusal sa trochu zorientovat...
prikladov a konfiguracii tiez nieje vela, tak to asi bude trochu problem nastavit tie zakladne parametre motoru
ale sak nejako sa stym popasujem..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Libor12: No já to tak trochu tušil že s tím máte něco společnýho
Elektrika je pro mě zatím dost španělská vesnice a navíc to stejně momentálně nemám na čem řešit, ale přijde čas, kdy se na vás obrátím
Tak zatím sbírejte další zkušenosti a upgradujte
Přeju hodně úspěchů



Přeju hodně úspěchů

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 01 říj 2012 17:37
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
ahoj . tak sem k vanocum dostal nove turbo .jelikoz mi nak dochazeji penize tak sem zato vazne vdecny . Dostal jsem turbo CZ K36 z nejsilnejsiho liazu ci tatry motor V8 11L . Nasel jsem ktomu turbu mapu a chtel bych se vtom umet orientovat nebo aspon zjistit jestli to vykon zvedne a ne jak ten muj prvni pokus s malym turbem z TDS . Rad si poslechnu vas nazor . Mam i vyrobene priruby na vyfuk i sani . tak po novym roce se dotoho pustim . chtel bych vedet jestli ste mapy poznate jestli to turbo ten motor nakrmi ..... musel sem si pro nej do sklepa ke kamaradovi pac pod stromecek se neveslo je fakt velyky .
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
nikdy to turbo neroztocis tak aby fungovalo jak by jsi potreboval.-...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
druhej extrem oproti tomu z TDS-moc veliký ani ho neroztočíš......to je tak na aplikaci 600PS a více
na nějakej velikej motor alespoň 4L objemu.....nebude to fungovat a je z liazky
tatra má dvě u starších V12 a jedno u novejch V8 ..... a žádnej motor tatry nemá 11L objem ale buď 12,4 nebo 16 nebo 19,2 L 



krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
ty se asi nepoučíš, že ?
velké turbo neznamená velký výkon, přečti si co ti tu psali kluci, všechno tady máš a zase tam cpeš nějaký nesmysl

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
jak jsme psal do SZ... vyresil bych to nejakym hybridem T3/T4, popripade pokuád hces jit s vykonem fakt vejs tak nejake drazsi GT3571R 
EDIT: premyslel jsme a pro tebe asi nejschůdnější cesta bude sehnat Turbo pro RX-7 FC

EDIT: premyslel jsme a pro tebe asi nejschůdnější cesta bude sehnat Turbo pro RX-7 FC

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: 01 říj 2012 17:37
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Ja ho tam proste dam . Bat se clovek musi akorat zubare. Dik za reakce .vazim si toho .
Studuju to kazdym volnym dnem . koukam i na ostatni stavby bmw z celeho sveta a pisu si s jednim polakem . ty postalvii 325tku s turbem Holset HX50 a dostali ztoho prez 600koni pri 1,5 barech , todle turbo je skoro stejne a to oni maji jeste slabsi vstrikovace ja sehnal Bosch EV1 440 . muj osobni nazor je az to dodelam a naladi se ta jednotka tak to prece neco prida ..urcite neubere jako to turbo z TDS ... sem vam vsem vdecnej za nazory ,vazim si toho . ale pujdu svoji cestou .
Studuju to kazdym volnym dnem . koukam i na ostatni stavby bmw z celeho sveta a pisu si s jednim polakem . ty postalvii 325tku s turbem Holset HX50 a dostali ztoho prez 600koni pri 1,5 barech , todle turbo je skoro stejne a to oni maji jeste slabsi vstrikovace ja sehnal Bosch EV1 440 . muj osobni nazor je az to dodelam a naladi se ta jednotka tak to prece neco prida ..urcite neubere jako to turbo z TDS ... sem vam vsem vdecnej za nazory ,vazim si toho . ale pujdu svoji cestou .

Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
můj názor je,že jsi koupil turbo nahovno. Použij vhodné turbo,ne turbo nevhodné. Na ten 2,5l motor bych z těch levných použil taky něco okolo T3/T4..
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
s T3/T4 nedosahne 600ps 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Tam se nedostane s žádným turbem, když píše že nemá peníze. Pokud jde po 600hp at se koupí postavený auto, ušetří.
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Juraj píše:s T3/T4 nedosahne 600ps
a to jsi četl kde
už turbo gt35 od garetu zvládá výkony 600hp
záleží jaký máš průměr kompresoru, jaký máš průměr turbíny, jakej trim, jaký AR
ale všeobecně řečeno prostě turba T3 jsou na výkony do 500hp, t4 do 700hp
pokud mě pamět neklame, tak s turbem gt42 se dá dostat na výkon 1000hp
a s turbem gt 60 na výkon 2000hp
samozřejmě že ne na litrovém motoru, vše se vším souvisí, ale zrovna turbo T3/T4 je vhodný adept, na výkon až k hranici 600hp, ale s tím souvisí, udělat motor a mapy a ne jen tam to turbo šupnout
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
nezapomen že GT35 je ball bearing, to je jiná liga
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
pokud vezmu dvě stejná turba, jako stejně označená dejme tomu t35 s kluzným ložiskem a gt35 s kuličkovým, a obě budou mít stejné housingy, stejný kompresor, stejnou turbínu, tudíž stejné AR a stejný trim, tak jediný rozdíl bude v tom že ta jiná liga se roztočí o 100 otáček dříveblázen píše:nezapomen že GT35 je ball bearing, to je jiná liga
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
Nesouhlasím. Protože takové 2 stejné turba nejsou. GT serie jsou oproti starým T2,3 apod jiné. Výsledkem vylepšeni od ložisek až po ten aerodinamický design kol, housingů a bůhví čeho ještě , je např. vyšší boost a vyšší výkon... Jedním slovem asi modernější..
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
opakuji se tedy jinak, pro pochopení nechápajícím
pokud bude mít turbo při stejném průtoku vzduchu stejné AR, a stejný trim, budou mapy turba stejné a je jedno, jestli v názvu GT, holset, nebo čajna, pouze turba na kuličkách budou mít rychlejší náběh
napsal jsem to samé jako o post dříve, jen že to někdo nechce pochopit, tak jsem z toho vytáhnul to důležité, a to co určuje jak se bude turbo chovat,
víc nemám co dodat, pokud někdo chce, může sem postnout mapy všech T3/T4 a mapu gt35 a dá se podívat na rozdíly, když už je gt35 vytažená z kontextu
pokud bude mít turbo při stejném průtoku vzduchu stejné AR, a stejný trim, budou mapy turba stejné a je jedno, jestli v názvu GT, holset, nebo čajna, pouze turba na kuličkách budou mít rychlejší náběh
napsal jsem to samé jako o post dříve, jen že to někdo nechce pochopit, tak jsem z toho vytáhnul to důležité, a to co určuje jak se bude turbo chovat,
víc nemám co dodat, pokud někdo chce, může sem postnout mapy všech T3/T4 a mapu gt35 a dá se podívat na rozdíly, když už je gt35 vytažená z kontextu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
jojo přesně tak...používám čínské kopie GT2871R jen s tím rozdílem že jsou na kluzných ložiskách a výsledný výkon je stejný jen náběh kluzného turba není tak razantní a pro mě uživatelsky přijatelnější ....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
a určtě to čínský turbo na těch kluzných ložiskách zvládne tak velký boost,jako to na těch kuličkách.
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
ano zvládneblázen píše:a určtě to čínský turbo na těch kluzných ložiskách zvládne tak velký boost,jako to na těch kuličkách.
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: BMW E34 525 is 24V Vanos Turbo
taky si nemylsim ze s hodnotama u ciny vs gareta bude rozdil... ale druha vec proc bych cinu nekoupil je to jak dlouho to vydrzi 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."