

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
ze je tak vidis Ty, neznamená, že takový jsou. Ja fabie teda dost nemusim, ale tahle se mi přijde vkusnáDAWBLACK píše:dobrý, ale ty vnitřky těch světel v barvě auta jsou
Jo je pravda ze seriova fabia na jinych kolech je strasnej skvost a je strasne vkusnaNeviM píše:ze je tak vidis Ty, neznamená, že takový jsou. Ja fabie teda dost nemusim, ale tahle se mi přijde vkusnáDAWBLACK píše:dobrý, ale ty vnitřky těch světel v barvě auta jsou
Máš pravdu, že o tom nic nevím, ale určitě je to jednodušší a levnější než dostat něco z těch aut do ČR.Ritchma píše:Fotka audi tady byla asi jednou nebo dvakrát a pochcané saxo patřilo na tuning fórum víc než 90% aut co tu je....
Očividně nemáš tušení o tom, jak to funguje v austrálii. Ale to tvoje dotáhnout z japonska auto za pár šupů je totální nesmysl. Dovoz auta, zprostředkovatel, daně a různý s tím spojený poplatky, registrace auta, pojištění a si častce která se dostává hodně blízko k 200.000kč a v tom není zahrnutá cena auta. Samozřejmě čím vyšší cena auta koupeného v japonsku tím vyšší jsou poplatky kolem. Plus těch aut co na který můžeš získat import approval je opravdu maličko. Takže než tu začneš psát píčoviny, tak si možná něco nastuduj nebo se těhle tupých komentářů zdrž... Navíc za školu, nájem a pojištění platím půl mega ročně, takže to opravdu nejde tak rychle jak bych si představoval a radši budu ještě pár měsíců šetřit a koupim to, co opravdu chci. A holden to opravdu neni.
Samozřejmě. Lépe číst, já poukazoval na to, že provozovat v Austrálii JPN auto je jednodušší, než v ČR.Zemi píše:Co se tu poslednich par stranek deje? Kokoti vymente si cisla a vykecejte se po telefonu.
@Starlet: Japonsky auto je uplna picovina do CR tlacit z JPN kdyz mame vsechno v UK a jiz to proslo EU registraci apod... A mnohdy to vyjde levneji. Enough said.
Rozteč to je 5x100 a ET myslím, že bude kolem 35Venca Brody píše:Tholis: To je zvěrstvo cpát audi kola na fábiiJakou maj rozteč a et?
OK - co se týče importu aut, neřešme, není to důležité...Ritchma píše:Tak v ČR se to asi nedá moc dobře přihlásit, na druhou stranu z UK dotáhneš auto a dá se na tom legálně jezdit. Nemám představu kolik, ale myslím si že 20-30tis + cena auta v UK a jezdíš. Tady to máš cena auta z japonska + min cca 160tis to auto sem jenom dostat + přihlášení atd. Prostě u levnějšího auta to funguje cca 200tis korun + cena auta v japonsku aby si mohl jezdit. A jelikož v UK seženeš cokoliv, tak není důvod to tahat z JPN. Takže ne, opravdu to není levnější. Plus ten import approval dostaneš na minimum aut, většinu aut tě prostě nenechají importovat. Opravdu si prostě nedovezeš co tě zrovna napadne, třeba WRX/STI neexistuje dovézt. Max jako halfcut.
Co se týče saxa, ano rám byl dětská hloupost, bylo mi 18 když jsem ho tam dal. Než shořelo, měl jsem tam sparco pro 2000 sedačku, doma jsem měl připravenou čerstvě vypranou sparco REV, byly tam tříbody s plánem je upgradnout na něco lepšího, byl tam novej předsazenej OMP volant, měl jsem připravený svody + na autě byl supersprint výfuk, KYB AGX, Simota studený sání s K&Nkem, kopie sání co se používalo v saxo cupu, tužší silenty na motoru, short shift, OMP brzdy, speedline corse disky se super michelinkama apod. Prostě něco co se alespoň trošku blížilo slovu tuning. Ne ten styling kterýho je teď "tuning fórum" plný... Ne tím co to bylo za značku nebo jak to auto vypadalo, ale jakým směrem se jeho vývoj ubíral.
Zemi - já to mam toršku meziměsto ty hovory
Ne já jen tak.. Kola se budou naplno shánět až k jaru, tak se uvidí..Berry píše:Vecna: Já vímAle tak je plno hezkých Audi kol, nebo dej vědět Rudimu o své představě a uvidíš něco by se našlo
vi mate y tricet?SubTera píše: