



Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Lordík píše: zvenku kit se skelným vláknem a ve výsledku bude jednolitej nárazník tak se hned nezděště
Lukin_GSi píše:a bude ten stroj s C20LET pojízdný?? že bychom ho hned zkusili?
ano taky si říkám že to nebude taková porce váhy na předek... mv6tka má taky výkonový potenciál srovnáš a uděláš hlavy dáš tomu ostrý vačky nerez svody a vejfuk bez zbytečností a půjdeš to naladit jsi na 250-260 koních taky a to teprve musí bejt zlo s brutálním zvukem k neaplaceníxciba píše:jak se to veme uz v omeze je jeden valec nachylnejsi k prehrivani u VB je to celkem jedna cela strana![]()
ale je jasny ze V6 je V6..ale on chtel vykon a ta MV6 fakt nema moc prostor k honeni vykonu navic a kdyz jo strasne se v tom utopi (sam ho mam).
juraj pochot já chtěl mv6tku za každou cenu jenže když se mi nepovedla sehnat Letko je potenciální výkonná mrcha a prostě tam přijde toJuraj píše:do velkeho auta patri veliky motor... C20LET je blbost!
je to pro mě výzva, ale měl jsem štěstí kupuju od kamaráda tak mě poučil co je třebakubi píše:Tak to jsem zvědav co s tím provedešLETko je docela velké sousto, vzhledem k tomu, jak bývají vylítaný