myslim že lakono udělal nejlíp co mohl,mohl si koupit novýho fokuse , ale on je hnusnej, drahej a taky xblití, takže octa jasná věc,je velká , pohodlná a reprezentativní,doufam že kola budou klasicky bez pokliček jinak to neni styl
Takeshi píše:myslim že lakono udělal nejlíp co mohl,mohl si koupit novýho fokuse , ale on je hnusnej, drahej a taky xblití, takže octa jasná věc,je velká , pohodlná a reprezentativní,doufam že kola budou klasicky bez pokliček jinak to neni styl
No jestli je reprezentativní to mi je docela šumák ale pokličky nebudou to je jasný
jen trochu k tý zaruce, tatik byl docela mile překvapen, když mu na Ceedu rok 08 začly klepat kosti, po telefonatu do autorizovaneho servisu kvuli ceně, mu bylo zděleno proč řeší cenu a vše bez problemu vyměněno na zaruku, najeto 40tis, u takoví věci bych se vubec jinak nedivil kdyby řekli že to není nakou vadou materialu ale použivanim vozu
Jord píše:taky mě ta vidina nového auta láká s tim, že se o to 5 let nemusim starat dobrá volba
jak naivní představa pokud s autem najezdíš tak 5000/ročně, pak to chápu, ale když člověk vidí problémy těch novejch aut a pak neuznaný záruky, tak to se mu chce brečet
ne, tak radši si koupim auto s 200tkm a budu čekat den za dnem, jestli se tam něco nevysere
passat TDI?
VW - Very Wonderful ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
jo pokazdy kdyz prijedu ke kamosovi co mi dela jettu, tak tam ty top stav 195tis najeto passaty, golfy, oktavky apod vidam. a ze se jich tam vystrida. nekdy ctvrtka, tudle 2 ctvrtky, jindy pulka. motor sem tam. turbo na 96kW nemame, nevadi dame 77kW. naky cufliky sroubky drzacky se neresi. a to je jeste clovek co to dela poctive relativne, teda on dela kastle a lakovani. a jeho kamosi co jich tam furt je delaj zbytek, bazarnici co mu vozej ksefty.
jediny co jsem nevedel kdyz jsem se rozhodl pro nove auto bylo jestli mam ozelet vybavy na ukor ceny. nakonec vyhrala vybava. Cruze mam mesic a pul, najeto 7tis. km. zatim jsem max spokojen.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
kubajz: KIA i Hyu resi bez problemu uplne vsechno. Vlastne diky jejich benevolentnimu systemu muzu udrzovat komponenty porad vlastne novy. A to si na pravidelny prohlidky vozim svuj material.
Osobne bych svoje penize zhodnotil jinak, kdyz se na ten holobyt podivam, bylo by mi lito dat i 250 litru, ale kazdyho volba...
Laconi, to jsi vybral dobre My s timhle motorem v breznu "oslavime" 3 roky a a zatim vsechno v pohode, musim zaklepat, jen jednou to bylo na svolavaci akci, na vymezovaci krouzek v lopatkach u turba. Urcite casem poridis nejaky kolesa a smaozrejme, ze bez poklicek Tak at dobre slouzi
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Mildo, to co jsi dal ty za fotku, tak je nejaka fotomontaz, jelikoz takovy predek OII RS nema, resp predni naraznik s tema mlhovkama, ty jsou z FII a Roomster pred faceliftem s priplatkovym prisvicovanim do zatacek, tohle se na OII pred ani po faceliftu nikdy nedavalo
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
nový auto proč ne, ale tady ten kult vochcáfky coby nadauta mě taky přijde jak ovco-stádočení
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Laconi píše:Základ Edition CZ "Prima" + věci navíc co potřebuju - 1.2 TSI 77kW 6q převodovka
¨
kdybys koupil radsi 1.6 atmosferu udelas lepe.... kdyz ted delam nake veci pro NH car tak technici mi povidali, ze posledni co by si koupily od koncernu byla stara dobra 1.8T, 2.0 8V a nebo tu novou 1.6... koupit mi motor, kterej ma rozvody resene retezem ze slaciho kola neni uplne dobre...
Laconi píše:Základ Edition CZ "Prima" + věci navíc co potřebuju - 1.2 TSI 77kW 6q převodovka
¨
kdybys koupil radsi 1.6 atmosferu udelas lepe.... kdyz ted delam nake veci pro NH car tak technici mi povidali, ze posledni co by si koupily od koncernu byla stara dobra 1.8T, 2.0 8V a nebo tu novou 1.6... koupit mi motor, kterej ma rozvody resene retezem ze slaciho kola neni uplne dobre...
Nevim jak vypadá řetěz ze slaciho kola ale vim že obstarožní a užraná 1.6 určitě nebude lepší než 1.2Tsi.
Už by někdo mohl postnout další auto ať tady furt nemelem o Octavii
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Laconi píše:Základ Edition CZ "Prima" + věci navíc co potřebuju - 1.2 TSI 77kW 6q převodovka
¨
kdybys koupil radsi 1.6 atmosferu udelas lepe.... kdyz ted delam nake veci pro NH car tak technici mi povidali, ze posledni co by si koupily od koncernu byla stara dobra 1.8T, 2.0 8V a nebo tu novou 1.6... koupit mi motor, kterej ma rozvody resene retezem ze slaciho kola neni uplne dobre...
Nevim jak vypadá řetěz ze slaciho kola ale vim že obstarožní a užraná 1.6 určitě nebude lepší než 1.2Tsi.
Už by někdo mohl postnout další auto ať tady furt nemelem o Octavii
s tim nemohu souhlasit.. bohuzel... ale tak ja ti mohu akorat poprat at ti slouzi.. az zaparkujes at nemas potom zarazeny kvalt, ale pres rucku a mnoho stastnych km..
v 15tis ti zacnou vrzat tapecy.Pak se zacne samovolne otvirat kaslik u spolujezdce,pak pod volantem a hlavne nejezdi po kostkach at nemusis z tapecu dveri lovit ovladani zrcatek moc to nemej protoze tesneni kolem dveri neni zrovna hitparada a kdyby ti zadni naraznik zacal od pravyho blatniku odlejzat jako nejen me,tak to je prej normalni
za 7 mesicu s tim mam najezdeno pres 46tis km a tak hladkej volant jsem v ruce jeste nemel nemluve o 4x praskly zarovce,ale to je u skodovek asi nejaka sportovni disciplina.Tim mi trpela uz i Fobie.
jediny s cim jsem spokojenej je ta 1.6TDI ... zatim drzi a jezdim s tim za necely 2kc na kilak
crocjirka píše:s tim nemohu souhlasit.. bohuzel... ale tak ja ti mohu akorat poprat at ti slouzi.. az zaparkujes at nemas potom zarazeny kvalt, ale pres rucku a mnoho stastnych km..
Jo to sem taky někde četl že hrozí přeskočení řetězu, dám si pozor teda.
tak timhle jsou bohuzel prosluly snad vsichni, na 206ce jsem menil levou zarovku cca 7x rocne, kluci co maj v i30 zarovky je menej taky co chvili....kupodivu ale vetsinou levy zarovky, pritom mi logictejsi prijde prava, kdyz kolem u krajnice to vic drnca...
Subino me se tohle deje vzdycky jenom u Skodovky a jeste tim stylem,ze praskne prava a pak par dni na to leva a takhle na stridacku. Pak uz to ma svy zajety koleje
Je to u všech. Já měnil u báwa tak 3-4x do rok. A taky převážně levou stranu U audi prozměnu zatim jen pravou parkovačku
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
biohazard píše:v 15tis ti zacnou vrzat tapecy.Pak se zacne samovolne otvirat kaslik u spolujezdce,pak pod volantem a hlavne nejezdi po kostkach at nemusis z tapecu dveri lovit ovladani zrcatek moc to nemej protoze tesneni kolem dveri neni zrovna hitparada a kdyby ti zadni naraznik zacal od pravyho blatniku odlejzat jako nejen me,tak to je prej normalni
za 7 mesicu s tim mam najezdeno pres 46tis km a tak hladkej volant jsem v ruce jeste nemel nemluve o 4x praskly zarovce,ale to je u skodovek asi nejaka sportovni disciplina.Tim mi trpela uz i Fobie.
jediny s cim jsem spokojenej je ta 1.6TDI ... zatim drzi a jezdim s tim za necely 2kc na kilak
měl ste si připlatit
VW - Very Wonderful ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK