nízkotlaké přeplňování

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: nízkotlaké přeplňování

Příspěvek od JRD McLAREN »

zakladom vsetkeho je pochopenie principu fungovania EFI - Electronic Fuel Injection
a pochopenie suvislosti a funkcie jednotlivych clenov

EDITED:
opravene EFI... :roll:
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 30 lis 2012 19:43, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: nízkotlaké přeplňování

Příspěvek od NeviM »

JRD McLAREN píše:zakladom vsetkeho je pochopenie principu fungovania EFI - Engine Fuel Injection
a pochopenie suvislosti a funkcie jednotlivych clenov
sice je docela vtipny abych ja Tebe opravoval, ale je to Electronic Fuel Injection :lol: jinak tiesto to psal jeste driv, nez jsi to vedle v tematu rozepsal :wink:
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: nízkotlaké přeplňování

Příspěvek od tiesto112 »

Jestli tomu tedy dobře rozumím, tak MAfu je jedno jestli tam pouštím přetlak, měří jen kolik toho vzduchu tam dostanu. Je tedy nějak omezen tím množstvím?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: nízkotlaké přeplňování

Příspěvek od Libor12 »

MAF je omezen rozsahem hustoty a teploty vzduchu. Studenější vzduch - vyšší hustota - více kyslíku,teplejší - nížší hustota -méně kyslíku ten drátek nebo mřížka ohřívaná napětím z ecu má daný odpor v použití pro n/a nebo turbo. Hodnoty toho odporu a přepočtový koeficient vuči teplotě vzduchu nebo tlaku je uložen v ecu. Nestačí jen vyměnit snímač,jednotka nemá mapy na provoz v přetlaku. ECU musíš bud vyměnit,nebo sériovou doplnit nějakým piggy back a pomocí něho upravit signály.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: nízkotlaké přeplňování

Příspěvek od tiesto112 »

Tak to vypadá že tento můj projekt ztroskotá na elektronice :(
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: nízkotlaké přeplňování

Příspěvek od Krosmen »

neztroskotá,jen zjisti co tam je za jednotku a já ti zjistím jestli tento typ jde upravit-přepsat
Jinak váha vzduchu před turbo/kompresor a bude vážit množství vzduchu ktreré přes ni proteče-stále v ní bude podtlak.....
Koukni se co autodelta v kitu nabízí a podle toho si řekni jestli by si vše co nabízejí nedokázal vymyslet i zde za pomoci svojí práce a koupě dílů tady-autodelta za celý kit nechce zrovna malé peníze a myslím si že vše půjde vyřešit-finální odladění by to provedl človíček asi nezkušenější na úpravu softíků na italy ke kterému dávám nebo posílám všechny kterým na motorech něco dělám.....
Myslím že při použití seriových vstřiků,vhodného kompresoru,ic a úpravě výfuku by ses mohl na 260PS dostat aniž by si zásadně ovlivnil životnost motoru a samozřejmně úpravou software.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“