Jestli tomu tedy dobře rozumím, tak MAfu je jedno jestli tam pouštím přetlak, měří jen kolik toho vzduchu tam dostanu. Je tedy nějak omezen tím množstvím?
MAF je omezen rozsahem hustoty a teploty vzduchu. Studenější vzduch - vyšší hustota - více kyslíku,teplejší - nížší hustota -méně kyslíku ten drátek nebo mřížka ohřívaná napětím z ecu má daný odpor v použití pro n/a nebo turbo. Hodnoty toho odporu a přepočtový koeficient vuči teplotě vzduchu nebo tlaku je uložen v ecu. Nestačí jen vyměnit snímač,jednotka nemá mapy na provoz v přetlaku. ECU musíš bud vyměnit,nebo sériovou doplnit nějakým piggy back a pomocí něho upravit signály.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
neztroskotá,jen zjisti co tam je za jednotku a já ti zjistím jestli tento typ jde upravit-přepsat
Jinak váha vzduchu před turbo/kompresor a bude vážit množství vzduchu ktreré přes ni proteče-stále v ní bude podtlak.....
Koukni se co autodelta v kitu nabízí a podle toho si řekni jestli by si vše co nabízejí nedokázal vymyslet i zde za pomoci svojí práce a koupě dílů tady-autodelta za celý kit nechce zrovna malé peníze a myslím si že vše půjde vyřešit-finální odladění by to provedl človíček asi nezkušenější na úpravu softíků na italy ke kterému dávám nebo posílám všechny kterým na motorech něco dělám.....
Myslím že při použití seriových vstřiků,vhodného kompresoru,ic a úpravě výfuku by ses mohl na 260PS dostat aniž by si zásadně ovlivnil životnost motoru a samozřejmně úpravou software.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......