kamioňáci
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: kamioňáci
a ještě furt hledáš benzínku kde maj PREMID aby sis dobyl mýtné...a furt zkáčeš z auta a tahaš tisicovky a furt ti to tam pípá ta jednotka... a ty se pak na konci měsíce podívaš kolik si dal za mýtné a jedeš po D1 a drnkaj ti zuby a věci ti padaj z poliček .....před D1 si musíš všechno poschovávat protože ti všechno pomalu ale jistě popadá......když spočítám kolik kamiony platí za spotřební dan z nafty,silniční daň, mýtné , POV (na tahač 70tisic ročně - přes flotilu 28) , socialni,zdravotní, dan z prijmu, a dal...tak nechapu kde všechny ty prachy jsou....
Re: kamioňáci
ty si někdy tak chytrej a nic o tom nevíš.... do polska jezdit pro naftu je mi na nic..jak to budu dělat s DPH??? ..a navíc sem napsal agronaftu a otom si něco zjisti...polaci co mají tuším 10hektaru už mají dotace jako zemědělci a tu naftu si pěkně točí do kamionu místo do traktoru a proto jim výjde na 14kč... nehledě na to že neplatí takové daně jako tady v čr....BIGPAPA píše:jezdi do polska pro naftu
Re: kamioňáci
tak to se omluvuju
holt chceš podnikat tak se snaž, doba je zlá 


Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: kamioňáci
Joo tak o tom, že Poláci jsou střelci vím, když se u nás objednává nějaká přeprava (Švédsko, Finsko, atd.). Jinak předpokládám, že kony nedělá "na sebe" (možná se pletu).
"Kdo je Casey kurva Ryback" ?
*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***
*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***
Re: kamioňáci
Myslím že dělá a má vlastní truck.
Re: kamioňáci
V dnešní době podnikat s kamiony je jeden velký risk. Vidím to u nás ve firmě,řidiči musí otočit alespoň 3 Prahy za týden aby se to nějak zaplatilo a něco málo zbylo,všude si hlídat zákazy,kterých se všude dává víc než je zdrávo,aby se mohli rakušáci v těch prachách z mýta koupat. Pokud člověk nejezdí pod nějakou firmou,která má stálé kšefty tak je to bída.
Ford Probe GT 2.5 V6 24V
Re: kamioňáci
to by jeste tak chybelo, aby se ti neco takovyho dostalo do ruk
johnyperez#KEHOrennsport
Re: kamioňáci
je to nezáviděníhodná práce,nic jednoduchýho.
Re: kamioňáci
u nas v podniku parkuje jedna autodoprava , jako je to hezky maj to cisty a ozdobeny ale nikdy bych si tim vydelavat nechtel bojim bojim......
Renault laguna II 1.8 16v
Sestry: Renault twingo 1.2
pracovni : JD 8335R
Sestry: Renault twingo 1.2
pracovni : JD 8335R
Re: kamioňáci
už se tím moc vydělávat nedá je to o ničem
dřív když jsem hledal práci chtěli praxi teď když pokukuju po práci mám praxi 12let na velkým a někdo mi nabidne 17tis. hrubého nebo základ + 0.80kč/km tak to je výsměch - přemýšlím že snad půjdu od volantu takže dnes je ježdění jen o tom že tě to musí bavit

Re: kamioňáci
Tak pořád můžeš jít jezdit k nějaký rakouský/německý/holandský atd. firmě, kde si většinou aspoň tak 3-4 tis eur vydelas. Ale je to pakarna, podle me je to dobry tak pro mlady kluky bez rodin na par let aby si neco vydelali treba i na barak a pak se na to vysrat, ta casova narocnost je fakt moc.
Jinak dneska si koupit svuj truck má asi smysl pouze v případě, že má člověk předem domluvenej kšeft a má dobře spočítaný, že to bude finančně vycházet, začít s tímhle dneska na blind je fakt asi sebevražda, to šlo tak na začátku 90. let, kdy se jezdily španělska za 120, francie za 80, kazachstán za 250 a tak podobně a nafta stála 15 kč, při dnešních cenách přeprav vs. nákladů je to fakt o stěstí a schopnosti sehnat si nějakej ten spolehlivej stálej kšeft.
Jinak dneska si koupit svuj truck má asi smysl pouze v případě, že má člověk předem domluvenej kšeft a má dobře spočítaný, že to bude finančně vycházet, začít s tímhle dneska na blind je fakt asi sebevražda, to šlo tak na začátku 90. let, kdy se jezdily španělska za 120, francie za 80, kazachstán za 250 a tak podobně a nafta stála 15 kč, při dnešních cenách přeprav vs. nákladů je to fakt o stěstí a schopnosti sehnat si nějakej ten spolehlivej stálej kšeft.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: kamioňáci
Ne o penězích už to není musí tě to fakt bavit
...navíc když si spočítáš kolik do toho investuješ auto+vlek nebo tahač.. gumy,...dilna...nařadí ...nějake prostory...tak vzhledem k investici to až tak výhodné není.... já dost uvažuju otevřít nějakou diskotéku za pár let ale nejsem si jistý jestli by přišli lidi ... ale tu chci více méňě taky jako zábavu...akorát mi pořád chybí čas na to abych se vyspal...




