Nechal sem zmerit tlaky motoru na seat ibiza cupra 1.8 20vt a mam tyto hodnoty :
10.8-11.2-11.2-10.8
Jake maji byt zhruba vseobecne idealni tlaky?
Mam to resit nebo nechat byt?
Auto olej nebere.Startuje v pohode.
Jen sem cekal lepsi hodnoty.V serise mi bylo receno ze tyto tlaky sou vyborne ale .... Radsi se zeptam.Lina huba je hole nestesti.
Diky
Tlaky motoru
Moderátor: Idaho
Tlaky motoru
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlaky motoru
no jsou takovej průměr...
kámoš naměřil něco podobnýho (trochu vyšší) na jeho 1.8 20V NA.... 11,2-11,8 bar
pokud chceš pro dobro věci něoc udělat, naplánuj s výměnou rozvodů servis hlavy - stírátka na ventilech, rozměrová kontrola vodítek a dříků ventilů a přebroušení sedel.. nic víc pak by teoreticky tlaky mohly lehce vzrůst.. (turbomotory moc neznám - Kompresní tlaky co naměříš dost ovlivňuje i kompresní poměr a časování vaček..... na nově postaveným motoru TAZ 1433 v úpravě pro požární sport sem měl tlaky 16bar (KP 11:1), na stejným motoru, ale 1835ccm 17bar (KP 11,4:1), 2L 16V fiat 17bar (11,3:1) 2L 8v fiat 15 bar (KP 10,5:1, krom tohoto KP naprostá serie..)
kámoš naměřil něco podobnýho (trochu vyšší) na jeho 1.8 20V NA.... 11,2-11,8 bar
pokud chceš pro dobro věci něoc udělat, naplánuj s výměnou rozvodů servis hlavy - stírátka na ventilech, rozměrová kontrola vodítek a dříků ventilů a přebroušení sedel.. nic víc pak by teoreticky tlaky mohly lehce vzrůst.. (turbomotory moc neznám - Kompresní tlaky co naměříš dost ovlivňuje i kompresní poměr a časování vaček..... na nově postaveným motoru TAZ 1433 v úpravě pro požární sport sem měl tlaky 16bar (KP 11:1), na stejným motoru, ale 1835ccm 17bar (KP 11,4:1), 2L 16V fiat 17bar (11,3:1) 2L 8v fiat 15 bar (KP 10,5:1, krom tohoto KP naprostá serie..)
Re: Tlaky motoru
ono prave budu delat rozvody s pumpou tak se ptam.Auto ma ted (schvalne pisu) na budikach nalitano 230tkm.
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: Tlaky motoru
Po 230tkm to mohlo být i horší
Jak píše Honza, klidně nech udělat tu hlavu, dáš nový těsnění a víš, že vršek motoru máš po GO a pokud to nežere olej, tak budeš zase X tisíc kilometrů jezdit
A když už musí rozvody dolů, tak sundat hlavu už nebude o moc víc práce 



EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Tlaky motoru
tak ono moje iba tu je na foru znama.Kazdej pohonil a pryc sni.Zivot nemela lehkej...
Ono udelat hlavu mam spocitano na cca 5t.Ale ted to zrejmne resit nebudu.Tlaky sou da se tedy rict prumer.A v lete chci davat jinej pajsl takze by se lizl i blok.
Chtel jsem jen vedet zda je to s temahle tlakama provozu schopne.
Ono udelat hlavu mam spocitano na cca 5t.Ale ted to zrejmne resit nebudu.Tlaky sou da se tedy rict prumer.A v lete chci davat jinej pajsl takze by se lizl i blok.
Chtel jsem jen vedet zda je to s temahle tlakama provozu schopne.
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlaky motoru
bez problému.. je to foukačka, ta má obecně tlaky nižšší jak astmatik..takže v porovnání s tím co měl kámoš na astmatikoj 1.8 20V to není šatné a ještě to mnoho najezdí... pokud to nemá vyloženě velkej profuk do klikové skříně, nemá cenu řešit spodek, ale jen udělat ty ventily a sedla... ty trpěj dost a vždy s edivím jak můžou ty ventily ještě těsnit, když je na nich napečený buchví co + drobná eroze...