Lexus IS 3.generace...

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

cuisine
Příspěvky: 379
Registrován: 04 lis 2007 13:04

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od cuisine »

ad ostřikovače ... to je ten pokrok ... :D ... info o kombíku se nedoneslo ???? ... já si holt budu muset počkat ještě necelý měsíc ... ale touhle dobou za měsíc už budu mít návštěvu ženevy za sebou tak se pak taky podělím o moje dojmy a snad ulovím i nějaké foto ..
Obrázek
والصبر مفتاح الفرج

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Beaver »

Na nový "Sportcross" jsem se samozřejmě ptal a tvářili se hrozně tajemně s tím, že prý "zatím není". Takže asi holt musíme počkat :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Beaver »

Neco ze vcerejska:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Vyfuky skutecne maji dve vetve:

Obrázek

Za povsimnuti stoji serizovani teploty prejetim prstu po snimaci nahoru/dolu, velmi intuitivni:

Obrázek
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
hattori_hanzo
Moderátor
Příspěvky: 9245
Registrován: 03 kvě 2005 15:35
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od hattori_hanzo »

Ty jsi z tý klimy nějakej hodně vydřenej ne? :D Je to hezký, ale že bych v tom viděl něco zásadního... To jsi doteď v Lexech musel při nastavování řešit rovnice nebo co? Jinak je to na "živejch" fotkách ještě hnusnější než na těch promo. Tohle se jim designově teda hodně nepovedlo.
✠Luftwaffle✠

Uživatelský avatar
twingo.driver
Příspěvky: 401
Registrován: 14 kvě 2007 22:27
Bydliště: Plzeň

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od twingo.driver »

Mně teda přijde to nastavování teploty jako pěkná chujovina. Na machrovačku před známejma asi super, ale o co je to ergonomicky lepší, než klasickej otočnej bazmek, kterej nahmatáte i poslepu? Tohle přicházení s neotřelými řešeními a apgrejdy pro apgrejdy... :roll:
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec 8)

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Tead »

Tak tohle se nepovedlo :( :shock:
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Beaver »

hattori_hanzo píše: Jinak je to na "živejch" fotkách ještě hnusnější než na těch promo. Tohle se jim designově teda hodně nepovedlo.
No me se to na fotkach taky moc nezdalo, ale kdyz jsem u toho stal, tak to pusobi jinak, navic tu mrizku vepredu rozbiji opticky znacka. Z klimy nejsem vydrenej, jen mi to proste prislo na ovladani fajn - u IS si nastavuju teplotu otocnym koleckem, bracha u Golfa pres plus/minus s teplotou na displeji a v obou pripadech to vyzaduje si nahmatnout ten ovladaci prvek a ujistit se, ze je to ten spravnej a mrknout, jaka ti tam skocila hodnota. U novyho IS jsem to zkousel poslepu a prislo mi, ze to je takove vic intuitivni, ten "touchpad" poznas na dotyk a divat se nemusis vubec a teplota je zobrazena dost vyrazne a registroval jsem hodnotu na displeji perifernim videnim. Ale tak samozrejme nekomu se to libit nemusi, me to proste prislo fajn. Stejne je mi to prd platny, protoze nejmin 6 let na to auto mit stejne prachy nebudu :lol:
twingo.driver píše:Na machrovačku před známejma asi super
Tak to bys mohl rict o pulce toho auta, nejvic to bude asi platit pro ty pristroje a la LF-A. Je to proste zas neco jinyho, ale kouka se na to hezky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Tom_ »

Tak exterier bych jeste zkousl, ale ten stredovy tunel a hlavne ta klima,mi prijde jak by se vratila tak 15let nazpet....
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Beaver »

Kdyz jsem v tom sedel, tak mi to nejak moc retro neprislo, ma to nejakou svoji logiku. Co je ale z fotky dobre videt - ten tunel je fakt hrozne masivni, nohu mas prakticky oprenou o tunel jak u ridice, tak u spolujezdce a celyho te to tak pohlti, ze ma clovek dojem, jako by sedel v mnohem mensim aute. Sel jsem si pak zkusmo sednout do noveho GS a ten pocit okamzite byl jako kdyz vlezes do prazdneho bytu, kde je vsude ke stenam daleko a nikde neprekazi nabytek. Co se tyka te klimy, tak je to proste funkcni. Castecne je celej ten panel na stredovym tunelu duplikovanej skrz palubni PC, kdy joystickem nastavis prakticky vsechno pomoci obrazovky, vcetne teplot, rozvodu vzduchu, atd. Ale za jizdy se hrabat v tom menu je samozrejme komplikovanejsi nez jen prstem tuknout do prislusneho cudliku - na druhou stranu to muze docela zabavit spolujezdce :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od Rudi »

Beaver píše:
hattori_hanzo píše: Jinak je to na "živejch" fotkách ještě hnusnější než na těch promo. Tohle se jim designově teda hodně nepovedlo.
No me se to na fotkach taky moc nezdalo, ale kdyz jsem u toho stal, tak to pusobi jinak, navic tu mrizku vepredu rozbiji opticky znacka. Z klimy nejsem vydrenej, jen mi to proste prislo na ovladani fajn - u IS si nastavuju teplotu otocnym koleckem, bracha u Golfa pres plus/minus s teplotou na displeji a v obou pripadech to vyzaduje si nahmatnout ten ovladaci prvek a ujistit se, ze je to ten spravnej a mrknout, jaka ti tam skocila hodnota. U novyho IS jsem to zkousel poslepu a prislo mi, ze to je takove vic intuitivni, ten "touchpad" poznas na dotyk a divat se nemusis vubec a teplota je zobrazena dost vyrazne a registroval jsem hodnotu na displeji perifernim videnim. Ale tak samozrejme nekomu se to libit nemusi, me to proste prislo fajn. Stejne je mi to prd platny, protoze nejmin 6 let na to auto mit stejne prachy nebudu :lol:
twingo.driver píše:Na machrovačku před známejma asi super
Tak to bys mohl rict o pulce toho auta, nejvic to bude asi platit pro ty pristroje a la LF-A. Je to proste zas neco jinyho, ale kouka se na to hezky.
asi budu ze starý školy, takže touchpad na hovno bo to vidim jak u mobilu, dokud byli tlačítka, dobře se psalo a člověk věděl, co dělá i prstem, takhle po displeji, aby člověk sledoval, jestli to nedrží moc dlouho, jestli to fakt píše, co chci :D Ale chápu, že z toho je Beaver vydřenej, ono IT je tomudle blízko :D
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Lexus IS 3.generace...

Příspěvek od NeviM »

Rudi píše: asi budu ze starý školy, takže touchpad na hovno bo to vidim jak u mobilu, dokud byli tlačítka, dobře se psalo a člověk věděl, co dělá i prstem, takhle po displeji, aby člověk sledoval, jestli to nedrží moc dlouho, jestli to fakt píše, co chci :D Ale chápu, že z toho je Beaver vydřenej, ono IT je tomudle blízko :D
tohle vidim překvapivě stejně, já se zatím držím telefonu s hardware klávesnicí zuby nehty :mrgreen:

ad ostřikovače, není to jen čistě kvůli spolehlivosti? u jinejch lexů jsou vyjížděcí klasicky tlakem vody, nebo nějak elektricky? A neserou se? já se zatím setkal jen s tím tlakovým systémem a v polovině případů nefunkčním, tak nevím, jestli je to náhoda, nebo pravidlo
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Odpovědět

Zpět na „Pokec“