sice to nemá co dělat s auty ale rozdíl tam je vidět už se těším na první závody do vrchu
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Tamron? To samé mám na tom mojim kanónu, ale muc mě to neuchvátilo Raději fotim dál se seťáčkem
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Tak tak, Tamron 70-300 VC Di USD... Proti seťáku sakra rozdíl... prolezl jsem si asi tisíc recenzí, vč. anglicky psaných a vesměs to všude chválili s tím, že oproti srovnatelnému Nikkoru je tam rozdíl znát až na nejvyšším ohnisku a jinak jsou to v pohodě srovnatelné skla s tím, že ten Tamron stál o třetinu méně.... má trošku horší světelnost ale já jsem zatím spíš amatér tak pro mé účely to postačuje víc než dost.... A ta stabilizace mě celkem mile překvapila... sic to vrní jak GSi na volnoběh ale funguje to skvěle
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
uvidíme, včera jsem ho donesl a dneska jsem s ním byl venku poprvé tak se uvidí.... ale ono když člověk přejde z toho ušmudlaného seťáku tak to je prostě rozdíl...
Já měl jen 18-55 a s tím to bylo fakt o ničem.... když jsem fotil závody do vrchu tak bych musel až za svodidla
Jj to máš pravdu. Já zatim moc dálku nefotim, tak mě stačí ta 18-55, ale rád bych něco co by mi pokrylo ten rozsah co nemám. A to 55-70 a budu spokojen.
Jen máš asi lepší, já to mám tuším bez stabilizace
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
phaeton_esc píše:Já pořizoval lepší seťák od Sigmy (18-50) a ještě mám 28-85...a stejně fotím tou Sigmou. Nebo starou 50 od Minolty