Výroba ramen nápravy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Výroba ramen nápravy
ahoj, zanedlouho budu řešit nová ramena, rozhodl jsme se že udělám unibalové zavešení místo silenbloků a u těhlice dám normální čep. ovšem se stále nemůžu rozhodnout jaký materiál použít na výrobu. určitě to bude trubka průměru kolem 20mm ovšem materiál zatím nevím, počítám nějakou třídu Cromo oceli svařitelnou CO2 případně TIGem. umí někdo poradit? díky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výroba ramen nápravy
Ahoj, my jsme vyráběli ramena ze 42Crmo6. Ohledně toho průměru a tloušťky stěny to nepodceň a pokud to namáhání nechceš počítat, tak dej raději víc než míň. Možná pak budeš řešit problém s rejdem. Čím větší úhel rozevření trubek, tím méně budou namáhané, ale na úkor rejdu. Mezi špičku kloubových hlavic patří Aurora, ale v našich podmínkách asi bude muset stačit SKF apod. Hodně pozor na geometrii, ať si ji nerozhodíš. Pokud máš sériový podvozek, tak bych ty ramena udělal identické s originály co se týká připojovacích rozměrů.
Re: Výroba ramen nápravy
díky za info, ramena potřebuju udělat o 30mm širší, jinak bych se do výroby nepouštěl, nejprve si vyrobim přípravek ve kterám pak ramena poskládám a svařím. o rejdu vím, budu muset změřit kam až chodí kola a podle toho rameno vyrobim. každopádně za info moc díky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výroba ramen nápravy
V tom případě si dej pozor na tu geometrii, musíš vědět co děláš, protože když tady uděláš chybu tak už jí nikde nedoženeš. Doporučuji bibli podvozkářů - Race car vehicle dynamics od Millikena (bohužel jen v angličtině). Pokud bys měl zájem o nějakou literaturu tak mi napiš SZ 

Re: Výroba ramen nápravy
myslim ze co se geometrie tyce tak neco vim
kazdopadne dalsi dusevni strava se jiste hodi..
pozor si urcite dam ... jeste jednou diky.


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výroba ramen nápravy
V otázce materiálu ti můžu nabídnout pomoc.
V práci dělám rámy pro motokáry a používáme CrMo trubky špičkový kvality. Mat. označení ti seženu.
V nabídce pr. 28,30,32mm vždy s tl. stěny 2mm. Je to legální, tudíž za 150Kč/m.
V práci dělám rámy pro motokáry a používáme CrMo trubky špičkový kvality. Mat. označení ti seženu.
V nabídce pr. 28,30,32mm vždy s tl. stěny 2mm. Je to legální, tudíž za 150Kč/m.
Re: Výroba ramen nápravy
tak to je parada... 100% nejakej material vezmu
jak budu vedet kolik toho potrebuju ozvu se 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výroba ramen nápravy
Mluvil sem se sefem,matros neni problem,jen sem splet cenu. Po 150 kupuju trubky na ramy do aut a tyhle mi dava za 300.Omlouvam se za dezinformaci.
Re: Výroba ramen nápravy
ja sem rameno rozrizl na prase a svaril kusem pasoviny, vzykousel co zda to nevadí nezavazi.... atd. a pak sem se pustil do vyroby delsiho ze dvou originalu, prodlouzeno o 37mm, i kdyz mam stavitelne odklony a zaklon cepu tak to prvni vyzkousim nez budu vyrabet neco lepsiho protoze kje mozny ze proste pujdu jinym smerem.
jinak foto v mym profilu ale nic svetobornyho
jinak foto v mym profilu ale nic svetobornyho

Re: Výroba ramen nápravy
nakonec to udelam stejne... jenze puvodni ramena jsou litinova,,, tak budu davat plechova z una ktere pasuji do napravnice a ty o 30mm rozsirim
jen si na to vyrobim nejakej pripravej aby sem to mel stejne a hlavne rovne 
EDIT: jinak duvod rozsirovani neni ten ze potrebuju odklony ale ten ze mam sirsi poloosy a budu tam tedy pasovat i naboje z una abych nemusel rezat a svaret poloosy na spravnou delku a mensi tehlici z cinque..
takze musim rozsirit napravu o 30mm na strane.. tzn prevarit i vrchni hrnce.. ty budou o 20mm + unibaly.


EDIT: jinak duvod rozsirovani neni ten ze potrebuju odklony ale ten ze mam sirsi poloosy a budu tam tedy pasovat i naboje z una abych nemusel rezat a svaret poloosy na spravnou delku a mensi tehlici z cinque..

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výroba ramen nápravy
ja to taky mam kvuli poloosam... mel sem ale i nabidku na vyrobu pripadne upravu tyče, neni to tak hrozny dve novy vychazely dohromady kolem 4t, pripadne uriznuti a obrobeni tisicihranu ale moje poloosy jsou v tisicihranu sirsi muselo by se to navarit a to sem nechtel.
jeste premyslim o vlastnich tehlicich na puvodni ramena ale to az to bude ready...
jeste premyslim o vlastnich tehlicich na puvodni ramena ale to az to bude ready...
Re: Výroba ramen nápravy
ja radeji dam i naboje z turba. poloosy jsou v tisicihranu taky sirsi, a i loziska jsou masivnejsi
a stejne musim auto trochu rozsirit, takze neni o cem diskutovat 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výroba ramen nápravy
jo taky mam jine poloosy, naboje, tehlice...
proste zadna nuda no

Re: Výroba ramen nápravy
V práci dělám rámy pro motokáry a používáme CrMo trubky špičkový kvality. Mat. označení ti seženu. V nabídce pr. 28,30,32mm vždy s tl. stěny 2mm. Je to legální, tudíž za 150Kč/m.?
___________________________________
Unlike scam 70-680 dumps and pmp study dumps training program, our best ccna practice questions - Test-king.com and www.csld.edu online training courses provide you quick success in Tabor College try of icnd
___________________________________
Unlike scam 70-680 dumps and pmp study dumps training program, our best ccna practice questions - Test-king.com and www.csld.edu online training courses provide you quick success in Tabor College try of icnd
Naposledy upravil(a) dieting dne 15 led 2015 08:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Výroba ramen nápravy
Info přivítám díky.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba ramen nápravy
ROBOT,SMAZATdieting píše:V práci dělám rámy pro motokáry a používáme CrMo trubky špičkový kvality. Mat. označení ti seženu. V nabídce pr. 28,30,32mm vždy s tl. stěny 2mm. Je to legální, tudíž za 150Kč/m.?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP