zvyšeni svornosti
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
zvyšeni svornosti
mate někdo zkušenost se zvětšenim svornosti samosvoru??jak nato ??
Naposledy upravil(a) kozorozecek dne 15 dub 2013 17:09, celkem upraveno 1 x.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: zvišeni svornosti
Co takle se nejdřýv naučyt abecedu a vijmenovaní slova? 

Autoservis
Autodíly
STK + EM
Autodíly
STK + EM
Re: zvišeni svornosti
to je fuk Ynformacy/otázku to podalo stejně 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvišeni svornosti




Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvyšeni svornosti
1) zavařit
2) pokud to je systém jako má VW tak jde laborovat i spodložkama na předpětí
3) vložit do klasickýh difu 2 kameny a sadu pružin-údajně to funguje
4) u kolíkáče změnit předpětí (kolíkáč nemožno prakticky naladit) buď je 100% zavřenej (v záběru), nebo je jako normální dif - ve stavu kdy není motor v záběru...
navíc kdžy s eopotřebí misky (což netrvá dlouho) je to v prdeli
5) u lameláku změnit předpětí -jiný pružinky/pružina atd.. záleží dle konstrukce
6) torsen -nevim, neměl sme tu čest..
napiš co máš za typ diferáku
2) pokud to je systém jako má VW tak jde laborovat i spodložkama na předpětí
3) vložit do klasickýh difu 2 kameny a sadu pružin-údajně to funguje
4) u kolíkáče změnit předpětí (kolíkáč nemožno prakticky naladit) buď je 100% zavřenej (v záběru), nebo je jako normální dif - ve stavu kdy není motor v záběru...
navíc kdžy s eopotřebí misky (což netrvá dlouho) je to v prdeli
5) u lameláku změnit předpětí -jiný pružinky/pružina atd.. záleží dle konstrukce
6) torsen -nevim, neměl sme tu čest..
napiš co máš za typ diferáku
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: zvyšeni svornosti
mam lamelak svornost se tam meni uhlem tech vyřezu jen nevim jak moc o kolik to zmenit jestly co stupen to 10procent svornosti nebo jak?
na torsenu je svornost dana uhlem šnekovych kol to vim
jinak zavařeni neni přece zmena svornosti to je uplne uzavřeni diferaku
na torsenu je svornost dana uhlem šnekovych kol to vim

jinak zavařeni neni přece zmena svornosti to je uplne uzavřeni diferaku
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje