 udajne je to ta N75tka..
  udajne je to ta N75tka..postrehy: esp zaclo fungovat :-O.. ale cukani je furt stejne..
 a prijde mi, ze mi trosku profukuje to origo bovko(predtim tam bylo od bidrinu twinport a taky profukovalo) tzn co jeste vymenit?
 a prijde mi, ze mi trosku profukuje to origo bovko(predtim tam bylo od bidrinu twinport a taky profukovalo) tzn co jeste vymenit?  :-O
 :-O
Moderátor: Idaho
 udajne je to ta N75tka..
  udajne je to ta N75tka.. a prijde mi, ze mi trosku profukuje to origo bovko(predtim tam bylo od bidrinu twinport a taky profukovalo) tzn co jeste vymenit?
 a prijde mi, ze mi trosku profukuje to origo bovko(predtim tam bylo od bidrinu twinport a taky profukovalo) tzn co jeste vymenit?  :-O
 :-O

 
  
 
  
  To je jiná pisníčka...
 To je jiná pisníčka...

 
 
 holt dneska jeste zkontroluju ty hadice a pak se to podiva k doktorovy...
 holt dneska jeste zkontroluju ty hadice a pak se to podiva k doktorovy... jinak před barákem mi stojí sériová atmosféra 1.8 141kw z roku 2001. Jen je z japonska. Ten vývoj jde u vw opravdu kupředu.
 jinak před barákem mi stojí sériová atmosféra 1.8 141kw z roku 2001. Jen je z japonska. Ten vývoj jde u vw opravdu kupředu. 
 
  
Pokud při boostu začne takto narůstat zátěž značí to několik věci,ale nejpravděpodobnější asi tak z 90% jsou jen dvě. Buď netěsnost potrubí nebo komprese válců. Přeji aby to byla ta první možnost. Ani 120% zátěž není normální. To většinou taky znamená,že v ecu už se někdo hrabal.crocjirka píše:nestras prosim te..

