Porovnání ECU Pectel SQ6/Haltech Platinum Sport 1000

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
fafejta
Příspěvky: 45
Registrován: 27 dub 2009 17:50

Porovnání ECU Pectel SQ6/Haltech Platinum Sport 1000

Příspěvek od fafejta »

Dobrý den.
Prosím Vás, dokázal by mi někdo porovnat výhody, kvality a obsluhu těchto dvou motorových jednotek Pectel SQ6 a Haltech Platinum Sport 1000. Děkuji

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání ECU Pectel SQ6/Haltech Platinum Sport 1000

Příspěvek od Libor12 »

záleží na tom co všechno s ní chceš řídit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

fafejta
Příspěvky: 45
Registrován: 27 dub 2009 17:50

Re: Porovnání ECU Pectel SQ6/Haltech Platinum Sport 1000

Příspěvek od fafejta »

Mám namysli porovnání těchto dvou řídících jednotek v řízení závodního motoru z hlediska výkonu, rychlosti, přesnosti, kapacity atd. jako jednotky samé. Znám rozdíl jen cenový kde Pectel SQ 6 vychází na 70 tis. a Haltech na 30 tis.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání ECU Pectel SQ6/Haltech Platinum Sport 1000

Příspěvek od Libor12 »

obojí zvládne motor řídit úplně stejným způsobem motor jako každá jiná jednotka za mnohem méně peněz. I když hodně přeženu tak děje v motoru jsou na frekvenci 10kHz a jakákoli jednotka má procesor tisíckrát rychlejší. Real time řízení motoru,dnes není problém i pro ecu za 10000. Dávno přestal být problém ve výpočtech. Omezením jsou samotné akční členy,za jejichž realční dobu je schopen procesor ověřit správnost výpočtu desetkrát a eventuelně dokorigovat. Ecu jsou už tak rychlé že dokáží změnit předstih ještě při kompresním zdvihu podle nárůstu tlaku ve válci. ;) Zrychlují se samotné snímace polohy,vstřiky atd. Výrobci jednotek už dávno vědí že v procesoru a řízení motoru to není a tak nabídku rozšiřují na další a další doplňkové funkce. Pokud Ti jde jen o řízení motoru a ne palubní počítač,trakci atd vybírej ecu spíš podle ceny,podpory,servisu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“