
1.8T APP 132kw - cukani pri akceleraci
Moderátor: Idaho
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
jop, necham si to poslat od kamose..
ma to v notasu

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Jen aby nedošlo k mýlce...je jasný že koncernová 1.8 Turbo je na běžný ježdění naprosto v pohodě...
...ale vše je relativní...
Stojím si prostě za tím, že koupit ojetý Seat Leon 1.8 Turbo z Česka, za nízkou cenu, minimálně už z třetí ruky je prostě ta nejhorší možná varianta. Horší než si koupit ojetou Ladu, nebo Dacii Logan
Zvláště v Česku platí dvojnásob, že za koncern si musíš připlatit...bylo stoprocentě jasný že koupíš jebku...protože si chtěl A3 1.8 Turbo a nakonec si koupil Leona...tzn že si na hezkou A3 1.8 Turbo neměl, ale furt si chtěl něco top a hoch...tz. že si nevybíral podle stavu, ale podle toho že víš, že máš v peněžence tolik a tolik peněz a chceš něco co se nejblíž blíží A3...nejlépe snad S3 jak výkonem tak vybavou...tak ses zhlýdl v nějaké jebce, byť třeba naleštěné...
btw. změřit si tlaky ve valcích když kupuješ auto není nic složitého...člověk by čekal, že to víš a že sis je nechal měřit když si kupoval...
Tvoje reakce nestraš na Libora12 mluví bohužel za vše...
P.S. taková kokotinka...díval jsem se, že Leon a obecně asi koncern nemá budíky tlaku oleje a teploty oleje
Když to nebudu diplomaticky okecávat, tak to je prostě otřesný...normální řidič, kterej se nezajímá, v podstatě vubec nemůže být v obraze jak a kdy muže využít výkon pomocí přeplńování...Navíc když na to nemáš budík, nemáš o tom nic napsaného i v manuálu, v knížecce co si koupíš s autem
Já si prostě nedovedu nyní představit, že bych v autě neměl minimálně budík tlaku oleje...teda pokud by to nebyl trabant...
Neříkám že je to duvod proč máš problémy s cukáním, ale je vysoce pravděpodobné že to na to má nepřímo vliv...Je to podle mě stejné, jako jezdit bez tachometru a pak dostávat pokuty za překročení rychlosti
Co oko nevidí, to srdce motor nebolí
...ale vše je relativní...
Stojím si prostě za tím, že koupit ojetý Seat Leon 1.8 Turbo z Česka, za nízkou cenu, minimálně už z třetí ruky je prostě ta nejhorší možná varianta. Horší než si koupit ojetou Ladu, nebo Dacii Logan
Zvláště v Česku platí dvojnásob, že za koncern si musíš připlatit...bylo stoprocentě jasný že koupíš jebku...protože si chtěl A3 1.8 Turbo a nakonec si koupil Leona...tzn že si na hezkou A3 1.8 Turbo neměl, ale furt si chtěl něco top a hoch...tz. že si nevybíral podle stavu, ale podle toho že víš, že máš v peněžence tolik a tolik peněz a chceš něco co se nejblíž blíží A3...nejlépe snad S3 jak výkonem tak vybavou...tak ses zhlýdl v nějaké jebce, byť třeba naleštěné...
btw. změřit si tlaky ve valcích když kupuješ auto není nic složitého...člověk by čekal, že to víš a že sis je nechal měřit když si kupoval...
Tvoje reakce nestraš na Libora12 mluví bohužel za vše...
P.S. taková kokotinka...díval jsem se, že Leon a obecně asi koncern nemá budíky tlaku oleje a teploty oleje

Když to nebudu diplomaticky okecávat, tak to je prostě otřesný...normální řidič, kterej se nezajímá, v podstatě vubec nemůže být v obraze jak a kdy muže využít výkon pomocí přeplńování...Navíc když na to nemáš budík, nemáš o tom nic napsaného i v manuálu, v knížecce co si koupíš s autem


Já si prostě nedovedu nyní představit, že bych v autě neměl minimálně budík tlaku oleje...teda pokud by to nebyl trabant...
Neříkám že je to duvod proč máš problémy s cukáním, ale je vysoce pravděpodobné že to na to má nepřímo vliv...Je to podle mě stejné, jako jezdit bez tachometru a pak dostávat pokuty za překročení rychlosti
Co oko nevidí, to srdce motor nebolí

Cléon & Fonte
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
tak vis ze budiky jsem shanel.. a zatim mam vybrane... ale tak auto musi jezdit.. a btw ja jezdim relativne jako duchodce a dupnu tomu jednou za uherak a az kdyz ujedu treba 20km..
ale tak to je je jedno....

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Dělej jak myslíš...auta po důchodcích, po ženských a po tunerech bývají často ty nejhorší jaké lze z druhé ruky koupit.crocjirka píše:tak vis ze budiky jsem shanel.. a zatim mam vybrane... ale tak auto musi jezdit.. a btw ja jezdim relativne jako duchodce a dupnu tomu jednou za uherak a az kdyz ujedu treba 20km..ale tak to je je jedno....
to musí bejt jedině doktor

Pokud máš přeplnovaný motor jako daily, tak je rozumnější, spíše než jednou za uherák tomu šlápnout, využívat výkon turba pravidelně a podle toho, kolik je právě zapotřebí a spíše se vyvarovat maximu plnícího tlaku...
Zrovna tobě bych radil, aby sis seriový plnící tlak raději snížil

Ale dost mejch rozumů...vcelku se mi to příčí sem psát protože já sám si obstarám kolem svých aut jen základní věci jako svíčky, olej, vzducháč...ale zas na druhou stranu to mě nelimituje bejt informovanej...
__
No ať ti to jezdí


Cléon & Fonte
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
crocjirka: mas to v SZ na SEAT Foru, ted jsem to poslal.
hodnotu tlaku turba se mi neporadilo najit, resp. nevim na kterym kanalu to ma byt... prosel sem vsechny kanaly od 0 snad do 40, ale nenasel sem to (asi sem trotl a hlavne jsem zvyklej delat LOGy na TDi, ne na 1.8T)
Jinak Jirko podobnej problem resil i Maxwell na 1.8T (myslim, ze motor AMK) 156kW (CupraR), zkus se ho na SEAT foru poptat.
hodnotu tlaku turba se mi neporadilo najit, resp. nevim na kterym kanalu to ma byt... prosel sem vsechny kanaly od 0 snad do 40, ale nenasel sem to (asi sem trotl a hlavne jsem zvyklej delat LOGy na TDi, ne na 1.8T)
Jinak Jirko podobnej problem resil i Maxwell na 1.8T (myslim, ze motor AMK) 156kW (CupraR), zkus se ho na SEAT foru poptat.
SEAT Toledo II 1.9TDi 81->96kW, -35/-35 KW Suspension - SOLD
Škoda Octavia II FL RS 2.0TDi 125kW DSG
Škoda Octavia II FL RS 2.0TDi 125kW DSG
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 032 BE
Komponent: 1.8L R4/5VT 0001
Kódování: 05510
Opravna #: WSC 06441
2 Nalezeny chyby:
17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Preruseni
P1116 - 35-00 - -
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
P0134 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 0000 0000
Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 907 379
Komponent: ESP 20 CAN V005
Kódování: 18945
Opravna #: WSC 00000
2 Nalezeny chyby:
00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)
04-00 - mechanicka chyba
01423 - Snimac pricneho zrychleni (G200)
57-10 - elektr.chyba v obvodu - Sporadicky
Adresa 08 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1M0 820 043 C
Komponent: 1M-CLIMATRON
Pozor: Příliš mnoho komunikačních chyb
Přeskoč adresu 15-Airbagy
Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1M0 920 800 E
Komponent: S5-KOMBIINSTR. VDO V15
Kódování: 05144
Opravna #: WSC 40291
IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0525569
0 Nalezeny chyby:
Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 06441
0 Nalezeny chyby:
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1J0 959 799 S
Komponent: 41 Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 00257
Opravna #: WSC 04938
0 Nalezeny chyby:
Konec -------------------------------------------------------
lambda uz je vymenena a meri
Řídící jednotka: 06A 906 032 BE
Komponent: 1.8L R4/5VT 0001
Kódování: 05510
Opravna #: WSC 06441
2 Nalezeny chyby:
17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Preruseni
P1116 - 35-00 - -
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
P0134 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 0000 0000
Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 907 379
Komponent: ESP 20 CAN V005
Kódování: 18945
Opravna #: WSC 00000
2 Nalezeny chyby:
00778 - Snimac uhlu rizeni (G85)
04-00 - mechanicka chyba
01423 - Snimac pricneho zrychleni (G200)
57-10 - elektr.chyba v obvodu - Sporadicky
Adresa 08 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1M0 820 043 C
Komponent: 1M-CLIMATRON
Pozor: Příliš mnoho komunikačních chyb
Přeskoč adresu 15-Airbagy
Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1M0 920 800 E
Komponent: S5-KOMBIINSTR. VDO V15
Kódování: 05144
Opravna #: WSC 40291
IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0525569
0 Nalezeny chyby:
Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 06441
0 Nalezeny chyby:
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1J0 959 799 S
Komponent: 41 Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 00257
Opravna #: WSC 04938
0 Nalezeny chyby:
Konec -------------------------------------------------------
lambda uz je vymenena a meri

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Sorry, ale neodpustím si i malej rejpanec. Pokud se nemýlim, tak se jedná o sériovýho Leona 132kW, čili žádnej extra závoďák, ale běžný auto s motorem, kterej má i dostatečný rezervy. Pokud se člověk bude řídit rozumem a jezdí normálně, sem tam ostřejc, tak mu můžou bejt ty 2 budíky úplně u zadku a motor, turbo to v klidu vydržej. Navíc u sériovýho auta jsou jakýkoliv další blbosti, který tu byly už v 90.let, samá kontrolka na něco a stále přetrvává hlavně u Italů a fšeho francouzskýho, akorát na hovno. Pak jedeš s Renaultem, svítěj ti 2 kontrolky, který by měli bejt zhaslý a i v servise ti řeknou, že nevěděj, čím to je, ale že to začnou opravovat a měnit jednu věc za druhou, že se na to snad přijde. Tebe to mezi tím bude stát x desítek tisíc.Sova píše:Jen aby nedošlo k mýlce...je jasný že koncernová 1.8 Turbo je na běžný ježdění naprosto v pohodě...
...ale vše je relativní...
Stojím si prostě za tím, že koupit ojetý Seat Leon 1.8 Turbo z Česka, za nízkou cenu, minimálně už z třetí ruky je prostě ta nejhorší možná varianta. Horší než si koupit ojetou Ladu, nebo Dacii Logan
Zvláště v Česku platí dvojnásob, že za koncern si musíš připlatit...bylo stoprocentě jasný že koupíš jebku...protože si chtěl A3 1.8 Turbo a nakonec si koupil Leona...tzn že si na hezkou A3 1.8 Turbo neměl, ale furt si chtěl něco top a hoch...tz. že si nevybíral podle stavu, ale podle toho že víš, že máš v peněžence tolik a tolik peněz a chceš něco co se nejblíž blíží A3...nejlépe snad S3 jak výkonem tak vybavou...tak ses zhlýdl v nějaké jebce, byť třeba naleštěné...
btw. změřit si tlaky ve valcích když kupuješ auto není nic složitého...člověk by čekal, že to víš a že sis je nechal měřit když si kupoval...
Tvoje reakce nestraš na Libora12 mluví bohužel za vše...
P.S. taková kokotinka...díval jsem se, že Leon a obecně asi koncern nemá budíky tlaku oleje a teploty oleje![]()
Když to nebudu diplomaticky okecávat, tak to je prostě otřesný...normální řidič, kterej se nezajímá, v podstatě vubec nemůže být v obraze jak a kdy muže využít výkon pomocí přeplńování...Navíc když na to nemáš budík, nemáš o tom nic napsaného i v manuálu, v knížecce co si koupíš s autem![]()
![]()
Já si prostě nedovedu nyní představit, že bych v autě neměl minimálně budík tlaku oleje...teda pokud by to nebyl trabant...
Neříkám že je to duvod proč máš problémy s cukáním, ale je vysoce pravděpodobné že to na to má nepřímo vliv...Je to podle mě stejné, jako jezdit bez tachometru a pak dostávat pokuty za překročení rychlosti
Co oko nevidí, to srdce motor nebolí
Pokud by jsme se tady bavili o autě na okruhy, vrchy či jiný závodění, případně s dvoj-trojnásobným výkonem, pak bych ti dal s budíkama zapravdu. Kde by naopak měli tydle budíky už bejt, tak to jsou nový auta bo viz koncern TSI, TFSI atd. jsou i v základu vyhnaný na téměř maximum a tam už to bude sakra znát a ono na spolehlivosti je to i vidět

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Kluci mou ibu tu zna plno lidi a dal jsem ji di stavu a jak ted krasne jezdi.A to byla vylitana kurva s takovou historii ze te se nezbavim ani za cenu turba.
Ale ted k veci.Pokud ma vyssi tlak tak jednotka to pres MAP utne a padne nouzak.Pokud je tam nablutej cip muze tlacit na k03s cca 1.2 bar max.Pokud je tam hodnota vyssi jak 0,8 bar zrejmne to proslo upravou.Jinak zasahne ecu.
Ja budiky mam a vim ze kdyz se mi ohreje voda tak dalsich 5 minut nechavam poradne zahrat olej.Auto ma samodochlazovani turba po vypnuti motoru.Koncern proto na turba defakto netrpi.
Jirko podle kodu nemuzu najit pismeno.Kokni na tu n75 zda tam mas pismeno J.To byl muj probkem.Jécko pousti o 0,2 bar vice nez ostatni a to muze byt problem.Jinak pujc si cifky a zkus ty.Pak pres diagnistiku si nacti map kolik tlaci turbo.Podle toho poznas diru od turba-sani.Pak rada praska hadice maf-vstup di turba.sundej ji a poradnou kontrolu.Podltlaky vymen za nove a mas klid.Je to otazka korum.
Mozna bych vymenil pal filtr.
Napis jeste co jsi vse udelal od koupi vozu at muzem poradit.Jinak je to opravdu tezky.Jeste takova blbost.kolik mas paliva?
Ale ted k veci.Pokud ma vyssi tlak tak jednotka to pres MAP utne a padne nouzak.Pokud je tam nablutej cip muze tlacit na k03s cca 1.2 bar max.Pokud je tam hodnota vyssi jak 0,8 bar zrejmne to proslo upravou.Jinak zasahne ecu.
Ja budiky mam a vim ze kdyz se mi ohreje voda tak dalsich 5 minut nechavam poradne zahrat olej.Auto ma samodochlazovani turba po vypnuti motoru.Koncern proto na turba defakto netrpi.
Jirko podle kodu nemuzu najit pismeno.Kokni na tu n75 zda tam mas pismeno J.To byl muj probkem.Jécko pousti o 0,2 bar vice nez ostatni a to muze byt problem.Jinak pujc si cifky a zkus ty.Pak pres diagnistiku si nacti map kolik tlaci turbo.Podle toho poznas diru od turba-sani.Pak rada praska hadice maf-vstup di turba.sundej ji a poradnou kontrolu.Podltlaky vymen za nove a mas klid.Je to otazka korum.
Mozna bych vymenil pal filtr.
Napis jeste co jsi vse udelal od koupi vozu at muzem poradit.Jinak je to opravdu tezky.Jeste takova blbost.kolik mas paliva?
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Chci vidět takovýhle záznam běhu motoru. Umí každá diagnostika. http://www.youtube.com/watch?v=gbVo8YNDsCk" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
ravehanes:
od koupy: repase turba, vymena termostatu, lambdy, toho ventilu jak je na obrazku...a civka na 1. valci... jinak bezna udrzba.. filtry, olej, kapaliny atd...
od koupy: repase turba, vymena termostatu, lambdy, toho ventilu jak je na obrazku...a civka na 1. valci... jinak bezna udrzba.. filtry, olej, kapaliny atd...
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Mám turbo na běžný ježdění už 5 let a nevidím důvod proč se řídit těmahle "ultimátníma pravdama"...Sova píše:bohužel ti tu musím prostě vlepit "hovínko" to jinak nejde
Já sem ti to říkal...nekupuj si Turbo na běžný ježdění...navíc benál...radil sem ti kup si nejakou nezničitelnou atmosferu na plyn...nebo si aspon nekupuj turbo benál v koncernu...kup si něco po čem není velká poptávka (nižší pravděpodobnost koupě jebky+ nižší cena)
ale né...ticho po pěšině...ignorace...Ritchma si ještě štouchnul něco ve smyslu proč by jako Turbo nemělo být dobrý na běžný ježdění apod.
A už je to tady! Kdo chce kam...![]()
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Mrkni na ty hadice, prohmatej je,kolikrát jsou naleptaný zpuchřelý..já měl díru v ypsylon kuse co vedl od sacách prohů..Hadice jen v originálu a stál 2500-
Co jsem měl já zkušenosti s 1,8T tak to nikdy nechci dobaráku. Sere se tam strašně věcí...Radši smrdím naftou a jezdím než vonět benzínem a stát.
Co jsem měl já zkušenosti s 1,8T tak to nikdy nechci dobaráku. Sere se tam strašně věcí...Radši smrdím naftou a jezdím než vonět benzínem a stát.
" www.autowerks.cz "
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
kdyz se o to umis postarat nemusis mit blbuvzdorny auto 

200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci

polozka engine load me celkem trapi..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Jo, chova se to zajimave. Pokud clovek zrychluje pozvolna, tak je vsechno OK, ale pokud tomu slapne na krk, tak v cca 3tis vyskoci Engine Load na 140-160%, zacne to cukat, ale vyslovene do nouze (aspon jak ji znam z TDi) to nepadne.
SEAT Toledo II 1.9TDi 81->96kW, -35/-35 KW Suspension - SOLD
Škoda Octavia II FL RS 2.0TDi 125kW DSG
Škoda Octavia II FL RS 2.0TDi 125kW DSG
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
vyreseno ?
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
nn.. s markusem jsme zjistili, ze tam byl o 2 zuby souple rozvody, takze je seridil.. ale dela to furt.. a pres diag jsme zjistili, ze to turbo tlaci mene.. nez ma.. tzn asi pujdu na reklamaci tam, kde mi to repasovali...
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
To ze repas turbo tlaci min nez ma a ma narust tlaku v uplne jinych otackach je celkem bezna vec nicmene ne normalni, bez to hodit prodejci na hlavu...
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
he dva zuby jo
:-D:-D
zkus jak chodi wg.
a zkus jeste kouknout na map cidlo.
turbem to nebude na 99.9% pokud nekouri,nepiska a lopatky sou neponicene.
kolik ti teda diag ukazala absolutni tlak a spicku?a v otackach.

zkus jak chodi wg.
a zkus jeste kouknout na map cidlo.
turbem to nebude na 99.9% pokud nekouri,nepiska a lopatky sou neponicene.
kolik ti teda diag ukazala absolutni tlak a spicku?a v otackach.
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
myslim, ze markus by vam napsal vice.. ja zas takovej expert nejsem co tyce tohodle motoru 

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
je to cely zamotany jak talir spaget... predelaly se ty rozvody a zacalol se pidit po problemu a zacalo to hazet pres diagnostiku chybu esp konkretne cidla zrychleni, ktere omezovalo i dle diagnostiky vykon motoru, protoze hazelo nesmysle... vymenil sem to, auto jezdilo 5x strahov - dilna kudlu uplne bez problemu a pak to zacalo delat znovu. este sme prisli na to ze byla praska hadicka na otevira bov takze pretlak ve skrtici klapce sel spatky do turba a zvuk niiiiiiic moc... takze otazka jestli to nedalo turbu na prdel, ale to se este uvidi, ted na to nebyl cas
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Tak co?
200sx s13 stage II. fuc
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Punto hgt (generalka)
Ibiza cupra 1.8 20vT daily(1.4bar)
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
dosud nevyreseno
byl jsem i tam kde mi delali to turbo, aby ho zkontrolovali, pry je naprosto v poradku 


ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
finalyyyyyyyyy... vyreseno.. spatne civky... jen divne, ze to diag nerekla.. ale tak nevadi.. hlavne ze to je oki..
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
Možná proto,že app diagnostikovat výpadky cívek neumí stejně jako u Oct AGU
Octavia Combi 1.8 20V turbo + fáčko
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
hmm a cukani je zpet.. a nechce se mi verit, ze by odesly civky znova
kua..

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
to shod ze skaly
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
nemáš třeba někdě ve svorkovnici oxidaci?
že by se to projevilo jen občas...
že by se to projevilo jen občas...
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
myslis na pojstkovce? prave taky mi prijde jako by to bylo spis ukostreni.. ci tak neco... jde to nejak promerit?
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: nerozbitna 1.8T APP 132kw, cukani pri akceleraci
To se jeste nevyresil ten problem? A ty civky jsi teda vymenil vsechny nebo nakonec se patralo dal?
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange