NDI - nitrous direct injection

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NDI - nitrous direct injection

Příspěvek od Libor12 »

protože mi v poslední době přišlo pár sz s otázkou na nitrous a odkazem na toto téma a nemám čas každému odpovídat zvlášť,tak to shrnu do několika bodů. 1. Věř Taboo :) i když příspěvky smazal,zkráceně řečeno měl pravdu. 2. Pokud si někdo něco patentuje neznamená,že to musí fungovat. 3. Výsledek je velice rozporuplný. K pokusu byl použitý 2.0 motor 3sge důsledně upravený jako pro klasické přeplňovani,do hlavy umístěné vstřiky GDI od z motoru 2az-fse. Řízení motoru jednotkou Master 8.2,řízení vstřiku n2o taktéž. 4. Po počátečních problémech s odděleným řízením dosažen výkon přes 800hp + opravdu instantní turbo v lahvi. 5. Motor umístěný na brzdě a ačkoli probíhal veškerý monitoring včetně snímání tlaku ve válci se po několika hodinách odporoučel. Ložiska,po rozebrání zkroucene i H ojnice. 6. Není možné provozovat přímé vstřiky bez chlazení,stejně jako benzínové. Po několika minutách v zátěži bez n2o je po nich. Množství n2o je samozřejmě omezené. Použití tak na 400m. 7. Pokud by někdo chtěl pokračovat,rád předám veškeré podklady. 8. Taboo měl pravdu :lol: 9. Zkušenost je nesdělitelna,každý na to ale musí přijít sám. 10. Na n2o jsem nezanevřel,na základě poznatků jsem si postavil vlastní systém s plynulou regulaci klasicky do sani.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“