Zdravim, potreboval bych poradit. Auto bylo ted neco pres mesic odstavene kvuli spatnemu turbu, vcera jsem vse poskladal a zacalo zase zlobit DSG. Pred poruchou turba zadny problem nebyl.
Informace:
Pred cca 8tis novy setrvacnik, filtr a olej v DSG
Projevy:
Kdyz zaradim, ozve se zvuk jakoby bylo cerpadlo bez oleje , na volnobeh mi diagnostika ukazuje 0.24 baru v prevodovce u obou spojek. Kdyz malinko pridam zvuk postupne ustane (pridavanim roste tlak az na neco pres 4 bary), ale prevodovka tam zaradi takovym razem, ze me to div nevysadi z auta. Auto se malinko rozjizdi jakoby nebyla sila, tim jak zvuk ustava se sila zvetsuje a jak ustane hluk z prevodovky, je to kopanec jak to zaradi.
Olej je davany dle manualu (postup i mnozstvi), do ted s tim nebyl problem. Na prevodovce nejsou patrne uniky oleje.
Nesetkal se nekdo s necim podobnym? Prevodovka v haji, nebo zustava vaznout nejakej ventil v mechatronice? Nejakej tip na co se mrknout nebo zkontrolovat? Dekuju
OII - Pomoc s identifikaci problemu u DSG
Moderátor: Idaho
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
OII - Pomoc s identifikaci problemu u DSG
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98