Vítej, ty tomu autu dáváš pokuřit hned ze startu.. (2 sada svíček)

kdybys koupil rovnou origo GM, nemusíš nic řešit.. Nevím jestli už to víš, ale v přístrojovce je taková magická kontrolka check control, tak se rozsvítí.. když je nějaká závada, ten nepravidelný volnoběh bych spíše viděl na zanesený volnoběžný regulátor, případně nějaký rozpadlý podtlak. Co se týče úprav toho motoru a auta všeobecně.. nestojí to za to. Výrobce udal laťku hodně vysoko, ten motor jezdí nejlépe v původním stavu a auto vypadá nejlépe sériově. Vyplatí se opravdu upravit jen podvozek, případně brzdy. Tím, že jsi kat nahradil trubkou.. jsi možná něco získal ve vysokých otáčkách, ale na úkor toho ztratil v nízkých

Takže je nejlepší tam ten kat nechat, nechat origo středový tlumič a dozadu dát max. Rémus, který se vyráběl přímo pro Tvůj bourák

S tím sáním to asi vůbec nemá cenu řešit, pokud nejsi hodně ve vatě a byl bys ochotný dát řekněme 10tis za jeté sání Lexmaul s nárustem výkonu 0,prd prd. Leda že bys byl pózer a chtěl ho z frajeřinky

To je auto, které Tě prostě nenechá jet normálně.. budeš s tím furt lítat a užívat si toho.. teda pokud sis to k vůli toho pořídil

Takže si fakt vyřeš jenom tech. stav a dobré gumy. Co se týče pásů, to bych vůbec neřešil.. stejně je ani dobře neukotvíš, dokud nevytáhneš zadní sedačky a dozadu nepřiděláš rozpěru.. To auto je jak z papíru, tak si v tom raději vůbec nepřej bourat a důvěřuj tomu origu pásu.