Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Je to jen prototyp, původně vytvořenej na Wörthersee 2013. Dělali ho v Benet Automotive. Byl ve Frankfurtu na IAA a včera ho dovezli nám. Víc fotek dám během zítřka (asi do Fotky aut z ulic)
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Rapid RS imho nebude, protože ten vývoj by byl dražší než u Fabie, která prakticky jen převzala techniku Pola a hlavně ten cenovej skok by byl moc velkej. Rapid je levný auto pro globální trh a těch pár kusů co by prodali jim za to nestojí. Navíc by jako "rychlej" sedan asi už moc konkuroval Octavii.
hattori: V podstatě máš pravdu. Ale nejde až tak úplně o vývoj (motor by se dal použít třeba právě z FRS, kastle je de facto hotová). Jde spíš o odbyt, protože to auto by bylo drahý a lidi by nebyli ochotní za něj solit. Plus, jak píšeš, by to byla drahá verze levnýho auta, což nedává smysl. U FRS se tohle projevilo asi nejvíc. Kdo je ochoten dát za Fabii půl mega? Skoro nikdo, přestože je to fakt zábavný auto. Nicméně se ozývají drobný náznaky (který samozřejmě nikdo nepotvrdí), že by možná v budoucna mohla být minisérie aut ne nepodobných tomuhle. Samozřejmě ne takhle extrémní, ale v trochu civilnější verzi.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
No já teda nevim, ale FRS první generace se prodalo docela mraky, F2RS jsem potkal na silnici cca nula kusů, takže zásadní problém asi nebude v ceně samotný. Možná to bude tim, že dvojka RS je prostě "špatný" auto. Teda nikdy jsem v tom nejel, ale kamarád ji málem koupil, plus je to takovej všeobecně uznávanej názor. Co jsem kdy kde o tom autě viděl a čet, tak tomu všichni vytýkali předevšim, že neni vůbec zábavný, což se rozchází s tvým názorem. Další věc je, že Fabie 2 v jakýkoliv verzi je prostě hnusná (a neřikam to z nějaký zášti, jednu doma máme taky). DSG do "sportovního" auta je prostě blbost. Kdyby tam narvali manuál a prodávali ji o šedesát litrů levnějš, což pokud vim je (nebo ještě nedávno byl) obvyklej cenovej rozdíl mezi manuálem a DSG v jinejch Škodách, potažmo koncernech, nebylo by to podle mě takový fiasko. Na západě lidi nemaj mentální blok "mámo, kupujeme auto za dvacet eurotisíc, tak koupíme to největší, co v budgetu seženem", přesto tam Fabie 2 RS taky nejezděj, na rozdíl od konkurenčních hothečů...
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
Twingo: No možná se s tím zkus projet. Ten automat s tim TSi jede fakt krásně a stará se vcelku o velkou zábavu. Asi je to věc názoru, ale mě se líbí a potkávám jich tady celkem hodně. Hlavně stříbrná s černýma doplňkama v kombíku (kombi je hezčí než krátká). Takže si nemyslím že prodej by byl v tom že je to nudné auto.
Jak už tu padlo, každej "zábavnost" vnímá jinak. Problém tý Fabie vidim v tom, že neni ani hothatch, ani "GT", ale paskvil těchhle dvou kategorií. Pro lidi, který chtěj HH v původním smyslu slova, je prostě lepší volba Clio RS, FieSTa, atd. Pokud chce někdo žehličku na autobahn, tak na to kastle Fabie, do který ve dvoustovce foukne boční vítr a auto udělá kotrmelec, taky neni moc vhodná. První FRS byla aspoň unikátní v tom, že to byl jakejsi "warm-hatch" s dieselem, nebo s nadsázkou řečeno měla blíž k nějakýmu pseudo GT než HH a ve svý době neměla moc přímejch rivalů, kdežto F2RS je úplně tuctová, akorát horší a hnusnější, než konkurence. Prostě nesouhlasim s tim, že by prodejní neúspěch Fabie RS byl způsobenej tim, že je to "drahá verze levnýho auta" (to jsou v zásadě všechny HH, i o třídu vejš), neni zásadní problém v tom, že stála půl mega, ale spíš v tom, že to za půl mega nebylo dost dobrý auto. Třeba Polo GTi jeden čas bylo v ceníku za 409 000,- Kč, čili zhruba o sto litrů levnějš, než to samý v hnusnější kastli, přesto jich taky nejezdí zrovna kvantum.
SubTera píše:mile dite, to, jak se svou povesti nakladas ty, je tvoje vec
twingo.driver: Já bych taky viděl jako docela zásaní rozdíl v palivu - FRS I si dost lidí koupilo i jako auto na běžný ježdění. Nežere, krom toho není oproti běžné Fabii tak tvrdá. FRS II si vezme, pokud jí dáš kudlu a tvrdá je (na 17¨) až až. Plus spoustu lidí odradí nemožnost manuálu, což chápu, ale mě osobně to vůbec nijak neomezovalo. Pádla pod volantem se tomu podle mě minimálně vyrovnají. Ale pravdou je, že v porovnání s jedničkovou se dvojková RS moc neprodává. Což přičítám tomu, co jsem napsal, plus to co napsali ostatní. Vypadá mnohem líp než klasika, ale pořád je to takovej mysliveckej posed, no...
Nicméně o té zábavnosti - myslím si, že jsem za život zkusil hodně aut, včetně jejich "sportovních" derivátů a rozhodně bych FRS II neházel do žita...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
honzik mel asi sračku co....nestihls to na hajzl ... :_D
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD Renault Clio1,816V-letadlo..SOLD Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD Renault Clio1,816V-letadlo..SOLD Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební