Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Kolegové, doporučili byste užití blow-off ventilu na sériovém přeplňovaném motoru, např. jako prevenci proti opotřebování turba? Nebo to považujete za zbytečnost, která dokonce může více uškodit než prospět? Díky za názory.
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
U 1,8T koncernu, se tohle řešilo celkem dosti, hlavně že teda to spíše škodí. Ale někteří prostě ten zvukl chtejí mít. Padalo to do nouzového režimu často. Jediné řešení bylo umístit jinam bov než je to seriové - tj. přesunout ho přímo před klapku.
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
Některý motory ho už sériově maj tušim,třeba Punto 1,4T
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
jajiN: Tyhle problémy způsobovaly prý nekvalitní ventily a třeba kopie HKS. Známý měl na Leonu 132kW originální HKS a neměl s ním jediný problém.
Re: Užití blow-off ventilu na sériovém motoru
pokud půjde o recirkulační zapojení, tak turbu prospěje, ale záleží, zda máš u matoru MAF nebo MAP senzor.. u MAP senzoru se hodí asi oba typy