ahojte,
již delsi dobu mi altík na volnobeh spatne dobíjí cca 800 otacek a nic az po zvysenení na cca 1100 uz dobíjí
ale i pak po zahratí motoru se to posune jeste výš nekam na 1500 otacek mel pří nastartovaném motoru a měrákem na baterii bylo 13V ale podle diagnostiky v okruhu bylo napětí pouze 12,2V ( to samé když bylo 14,2 tak v okruhu bylo skoro 1V méně ) o proto se ptám je možné aby se alternátor po zahráti díky nejakému zkratu fungoval také jako extra spotřebič který pri nízkých otackách extremne vybíjí baterii ???
jenom upřesnním že se jedná o moto a alternátor je tak teply ze se na něm nedá skoro udrzet ruka.
zavada aletrernátoru ???
Moderátor: Idaho
zavada aletrernátoru ???
Naposledy upravil(a) FilipGTti dne 21 říj 2013 18:49, celkem upraveno 1 x.
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zavada letrernátoru ???
Jestli je alternátor horkej a není blízko žádného velkého zdroje tepla, tak v něm dochází ke skratu. Na jaře jsem řešil něco podobného v autě, špatné dobijení a horký alternátor. Ve výsledku byla spálená jedna dioda a šlo to ne zkratu.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly