Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Zdravím,
mám zálusk na Audi S6 4,2 V8 jako třeba toto http://www.sportovnivozy.cz/41210-audi- ... ersky-brod" onclick="window.open(this.href);return false; . Plán je asi takovej, že tam nechám udělat LPG a budu ho využívat jako daily, ideální by bylo kdyby přežilo ještě tak 100 tisic kilometru, coz znamena alepson par let...
Na co si dat u takovych aut pozor?
Pripadne mate napad na jinou alternativu co bude mit vykon, bude to benzin nebo uz s LPG (ropu nechci vubec), bude vhodny jako daily a bude mit 4x4?
mám zálusk na Audi S6 4,2 V8 jako třeba toto http://www.sportovnivozy.cz/41210-audi- ... ersky-brod" onclick="window.open(this.href);return false; . Plán je asi takovej, že tam nechám udělat LPG a budu ho využívat jako daily, ideální by bylo kdyby přežilo ještě tak 100 tisic kilometru, coz znamena alepson par let...
Na co si dat u takovych aut pozor?
Pripadne mate napad na jinou alternativu co bude mit vykon, bude to benzin nebo uz s LPG (ropu nechci vubec), bude vhodny jako daily a bude mit 4x4?
už nemám hnujdaj...
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
To je snad poprvé,co to vidím v manuálu. V manuálu by to mohlo být fajn. Jinak krásné autíčko 

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

- endru.ondra
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12 kvě 2012 15:52
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Náprava těžky motor, jinak koukni na pneu, jestli sou stejně sjetý podmínka u 4x4 a to tě řekne i o servisu jak se k tomu kdo choval. Jinak tohle je klasika mpi motor, takže nic víc. Koutouče se kroutí zlášt přední to očekávat že je budeš možná měnit jako olej. Nebo kdyby si chtěl tak je na prodej jedna žlutá s4 b5 a už zaplynovaná. Kdyby něco tak szAlesiBoss píše:Zdravím,
mám zálusk na Audi S6 4,2 V8 jako třeba toto http://www.sportovnivozy.cz/41210-audi- ... ersky-brod" onclick="window.open(this.href);return false; . Plán je asi takovej, že tam nechám udělat LPG a budu ho využívat jako daily, ideální by bylo kdyby přežilo ještě tak 100 tisic kilometru, coz znamena alepson par let...
Na co si dat u takovych aut pozor?
Pripadne mate napad na jinou alternativu co bude mit vykon, bude to benzin nebo uz s LPG (ropu nechci vubec), bude vhodny jako daily a bude mit 4x4?
Audi S4 2.7 Bi Turbo lpg
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
ta zluta je z jicina ne? to je tvoje? kdyz byla na prodej naposled, tak jeste v plynu nebyla ne?
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

- endru.ondra
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12 kvě 2012 15:52
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
žlutá je z Plzně a plyn je tam rok a půl a je i v kombi takže praktičnostF.l.a.n.e.l. píše:ta zluta je z jicina ne? to je tvoje? kdyz byla na prodej naposled, tak jeste v plynu nebyla ne?
Audi S4 2.7 Bi Turbo lpg
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Kontaktuj na audiklubu uzivatele Mike
http://audiklub.cz/forum/tema/262322-ko ... nt-quattro" onclick="window.open(this.href);return false;
a prohledej tuhle sekci
http://audiklub.cz/forum/kategorie/34-audi-s-rs-r" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikdo jiny toho nevi vic o S6 nez Mike, tomu ver
Jinak velmi dobra varianta, co tyka vyberu S6 a manualu, jinak koukal jsem, ze chces davat LPG, no budis, jinak co tady ten avant?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Na co si dat obecne pozor, poradne zkouknout predni napravu, ze je slaba nebo poddimenzovana jak nekdo rikal, je blbost S a RS modely maji trosku tuzsi charakteristiku a s temi motory si dokazi poradit, ale nedokazou si poradit s blbci, co s tim jezdi (ne vsichni), proste kalsika "cecka" a taky zkouknout zadek, poslechni si jestli neco nemalti od kardanu nebo od dvouhmoty, obcas to lide zamenuji a docela pravem i sebevetsi odbornik je presvedce o dvouhmote nebo naopak kardanu a muze to byt naopak. Pak se dukladne prohlidni motor, V6, V8, W12 (MPI) verze (ne FSI) maji vyssi spotrebu oleje, to je bez debat, snad nekdo dbal na pravidelnou vymenu a dukladne se podivej, zda neni cely "oblitej" od oleje. Pak zda byli memeny zapalovaci moduly, jak motor jde za studena a za tepla si dukladne prohlidni, zda nedochazi k prehrivani a dokaze drzet stalou teplotu pri ruznych stylech jizdy. Pak si taky zkontroluj brzdy a poloosy na S/RS modelech, zadna láce. Mozna jsem jeste na neco zapomel, ale kdyz zkontaktujes Mika, dostanes kompletni rady
http://audiklub.cz/forum/tema/262322-ko ... nt-quattro" onclick="window.open(this.href);return false;
a prohledej tuhle sekci
http://audiklub.cz/forum/kategorie/34-audi-s-rs-r" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikdo jiny toho nevi vic o S6 nez Mike, tomu ver

Jinak velmi dobra varianta, co tyka vyberu S6 a manualu, jinak koukal jsem, ze chces davat LPG, no budis, jinak co tady ten avant?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
Na co si dat obecne pozor, poradne zkouknout predni napravu, ze je slaba nebo poddimenzovana jak nekdo rikal, je blbost S a RS modely maji trosku tuzsi charakteristiku a s temi motory si dokazi poradit, ale nedokazou si poradit s blbci, co s tim jezdi (ne vsichni), proste kalsika "cecka" a taky zkouknout zadek, poslechni si jestli neco nemalti od kardanu nebo od dvouhmoty, obcas to lide zamenuji a docela pravem i sebevetsi odbornik je presvedce o dvouhmote nebo naopak kardanu a muze to byt naopak. Pak se dukladne prohlidni motor, V6, V8, W12 (MPI) verze (ne FSI) maji vyssi spotrebu oleje, to je bez debat, snad nekdo dbal na pravidelnou vymenu a dukladne se podivej, zda neni cely "oblitej" od oleje. Pak zda byli memeny zapalovaci moduly, jak motor jde za studena a za tepla si dukladne prohlidni, zda nedochazi k prehrivani a dokaze drzet stalou teplotu pri ruznych stylech jizdy. Pak si taky zkontroluj brzdy a poloosy na S/RS modelech, zadna láce. Mozna jsem jeste na neco zapomel, ale kdyz zkontaktujes Mika, dostanes kompletni rady

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Ten avant je luxusní! A6 bych urcite nekupoval v sedanu. Jedine combi. Sedan ma hnusny zadek
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Naprosty souhlas, proste modely S a RS vyhradne avant
Mozna o vikendu pojedeme na toho avanta

Mozna o vikendu pojedeme na toho avanta

Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
ten avant je krasny, pokud nebude dojebany, tak super
ja jsem shanel avanta v 2.8 benzinu s manualem a nesehnal jsem nikde slusne auto. nakonec jsem koupil passata 4motion a zatim spokojenost. jen v tdi, ta 2.8 by byla asi lepsi
ja jsem shanel avanta v 2.8 benzinu s manualem a nesehnal jsem nikde slusne auto. nakonec jsem koupil passata 4motion a zatim spokojenost. jen v tdi, ta 2.8 by byla asi lepsi
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
No co, tak bys sehnal 2,8 a za par mesicu by stejne byla zase pryc 

..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ohledně Audi S6 4,2 V8
Tys mi tu chybel 

Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid