
Taky je hlavní problém,že na STK dělá většina lidí, kteří o autech neví vůbec nic. Umí jen přezkoušet brzdy,světla,gumy a to je vše. Hodně krát jsem narazil na špatnou informatiku ze stran STK ohledně stavu vozidla, předepsaných zákonů o STK atd.
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Neprojde, a máš tam 195/50/15 a 185/60/14kubi píše:Btw. když už jsme u toho. Mám v TP 195/50 a 185/60 R15 a na autě 185/45. To u STK asi taky nebude úplně košér že?Se mi to nechce přezouvat jen kvůli STK
Já jsem mu taky musel u punta ukázat kde je VIN a číslo motoru, prý to musím vědět. A ještě jsem dostal zjeba za to, že musel motor trochu očistit, aby to číslo přečetl. Teď jsem tam byl s corsou, byl tam někdo jiný a úplně v pohodě.leon4x4 píše:Tak u nás mi kokot na evidenčce vždycky, podotýkám vždycky kontroluje hlavně rozměr gum ............... kurva co to je za evidenční údaj? Taky jsem jednou dostal pojeb, že když jsem si kupil auto tak přece musím vědět kde to má na rámu VINko a že to technik na STK přeci nebude hledat. Tak jsem ho poslal do prdele, že on je snad za to placený a ne já......... no chodím na STK pokaždé velmi rád.
Zrovna u Punta jde na hovno otvírat to okýnko kde je,mě u Punta chvíli páčil,ale nešlo mu to,tak se na to vysral,dál to neřešildubi píše: Já jsem mu taky musel u punta ukázat kde je VIN a číslo motoru, prý to musím vědět. A ještě jsem dostal zjeba za to, že musel motor trochu očistit, aby to číslo přečetl. Teď jsem tam byl s corsou, byl tam někdo jiný a úplně v pohodě.
Na kola mi nekoukal ani jeden.