
Trabant 601
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Trabant 601
Čau chlapi, nevíte, kde by se dal sehnat laděný výfuk a další věcičky do motoru na troše? Díky moc... Hojs 

MK II 1,6 GTD........No smoke, No fun.... 

Re: Trabant 601
myslim ze se tyhle motory pouzivali/pouzivaji do ruznych motorovych rogal a mozna i pro takovy ty cluny jak v nic jezdi okuhy na vode lezis tam hlavou napred je to takovej katamaran tak mozna se poptat v tehle vodach : - )
Re: Trabant 601
na vyfuk by som asi daval pozor. ked ho das moc "otvoreny", tak ti to vytiahne vsetku zmes do vyfuku...
a inac co chces zhanat??? nestaci ti seriovych 20hp tak zainvestujes a zvysis vykon o 10% ? o 2hp ?
a inac co chces zhanat??? nestaci ti seriovych 20hp tak zainvestujes a zvysis vykon o 10% ? o 2hp ?
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trabant 601
no nějaký tuning díly a jak na úpravy by se vědělo..kámoš má traboše na trabantcross s výkonem necelých 55 koní/ 12000 ot min....
co vím, tak karbec třeba použij ze "Zetky" , nebo podobného ostřejšího dvoutaktu... teď nevím typ, ale 513 možná je správný označení tý motorky... vejfuk... pokud to máš na silnici s STK tak nic nevymyslíš - sice se dají sehnat píštaly pro každej válec jako na nabroušenej 2t motor, ale ty jsou prostorově náročný...
pak můžeš upravit válce...dovařit maso a vyrobit 3tí přepouštěcí kanál atd...
zkus pohledat na stránkách určených trabantcrossu, tam vědí víc..
co vím, tak karbec třeba použij ze "Zetky" , nebo podobného ostřejšího dvoutaktu... teď nevím typ, ale 513 možná je správný označení tý motorky... vejfuk... pokud to máš na silnici s STK tak nic nevymyslíš - sice se dají sehnat píštaly pro každej válec jako na nabroušenej 2t motor, ale ty jsou prostorově náročný...
pak můžeš upravit válce...dovařit maso a vyrobit 3tí přepouštěcí kanál atd...
zkus pohledat na stránkách určených trabantcrossu, tam vědí víc..
Re: Trabant 601
a jaká je životnost toho motoru ?honza 2.0 16v píše:kámoš má traboše na trabantcross s výkonem necelých 55 koní/ 12000 ot min....

Re: Trabant 601
myslim ze vynalozeny cas a investice je absolutne nesrovnatelny vuci mizernemu zisku... dal bych tam neco z golfa nebo tak a mas klid... motor s 13ky golfa sezens za flasku... koukni do projektu jeden udelanej trabik tam je zkontaktuj majitele to bude nejrozumnejsi...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trabant 601
Jose85 píše:a jaká je životnost toho motoru ?honza 2.0 16v píše:kámoš má traboše na trabantcross s výkonem necelých 55 koní/ 12000 ot min....
no 3 závodní sezony do r 2000 to jezdilo skoro každou chvíly, teď to stojí už 2 roky..před odstavení se občas vyjelo na nějakej kopec potrápit 1400...
Re: Trabant 601
Udělanej litrovej motor ve 2T by natrhl 2,0 16V, proto tam chci nechat ten motor, nebo tam dát z wartase... Výfuk dělá u 2Taktu asi 30% výkonu...
MK II 1,6 GTD........No smoke, No fun.... 

Re: Trabant 601
je sice prevda ze dvoutak vynahrazuje v podstate 100objemu tzn 1000 je jako 2000 ovsem taky jde o technologii a tu jaksik trabik postrada... dobre dostanes na 50 koni a dal? udelanej 2.0 16v turbo nema problemi jit na +600hp v nasich podminkach atmo 2.0 bych rekl ze se na 300hp taky dostane jsi jistej ze se k necemu dostanes s 1000ccm dvoutaktem s technologii jako trabi? i po sebevetsim snazeni se nedostanes na zakladni vykon 1300ccm ctyrtaktu ze stareho golfu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Trabant 601
já teda nejsem motorář ,ale motor z Trabanta odpovídá konstrukčně 30-40tým letům a s tím toho moc dělat nepůjde.(leda ty kanály,větší karburátory,výfuk -ale základ bude pořád stejnej)
A Wartburg je ještě starší (vychází s předválečný DKW). Jediný moderní a opravdu výkonný dvoutakty budou ve sněžných skútrech,vodních skútrech ap. Ale ty zas nebudou levný dostupný.
To už mně přijde schůdnější řešení motor z motorky. (ale co s převodovkou ?
)
A Wartburg je ještě starší (vychází s předválečný DKW). Jediný moderní a opravdu výkonný dvoutakty budou ve sněžných skútrech,vodních skútrech ap. Ale ty zas nebudou levný dostupný.

To už mně přijde schůdnější řešení motor z motorky. (ale co s převodovkou ?

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trabant 601
řešení je jednoduchý .. hledat nějakýho traboše z trabantcrossu na prodej, nebo zajet na západ od hranic, tam úpravy taky maj vymáklý... něco na prodej se určitě sehnat dá, když si to zrepasuješ tak ještě hodně dobře pojezdíš...
roubovat do traboše cokoliv jinýho krom 2T - obzvlášť pokud chceš mít pěknýho origo trabiho mi přijde jako nemístná poznámka...
ano motor z warana tam jde - dost trabantů u nás s ním jezdilo kopce a trabi s nim docela upaloval... jen ten zvuk už zas nebyl takovej...
jinak sportovní písty do traboše najdeš třeba tu:
http://www.almet.cz/pisty-osobni-automobily.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a popis a nějaký dobový plánky tu:
http://trabant.jinak.cz/14_download/Spo ... upravy.zip" onclick="window.open(this.href);return false;
roubovat do traboše cokoliv jinýho krom 2T - obzvlášť pokud chceš mít pěknýho origo trabiho mi přijde jako nemístná poznámka...
ano motor z warana tam jde - dost trabantů u nás s ním jezdilo kopce a trabi s nim docela upaloval... jen ten zvuk už zas nebyl takovej...
jinak sportovní písty do traboše najdeš třeba tu:
http://www.almet.cz/pisty-osobni-automobily.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a popis a nějaký dobový plánky tu:
http://trabant.jinak.cz/14_download/Spo ... upravy.zip" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trabant 601
dvojtakt z trabanta nema chybu...
...Favority smutne stojace na krizovatkach, kym sa Trabik pomaly straca v kudole modro zafarbeneho dymu....
jeden tu beha so 601kou z SPZ ma BA-TRABI ..proste namakany kusok, ..
s povodnym motorom...a nelita to zle....
...Favority smutne stojace na krizovatkach, kym sa Trabik pomaly straca v kudole modro zafarbeneho dymu....
jeden tu beha so 601kou z SPZ ma BA-TRABI ..proste namakany kusok, ..
s povodnym motorom...a nelita to zle....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Trabant 601
Asi to moc nechápu
Pokud chce originál stav,tak se bude muset smířit s těma asi 25ti koněma originálu,pokud ten motor bude mít silně upravenej,tak je to stejně hromada zásahů do konstrukce a bude to zvenku poznat.A proč zrovna motor z Wartburga by měl být tolerovaná "bastardizace" ?
Nejlevnější a nejjednodušší bude stejně ten už zmíněný VW motor
A když 2T to už by se tam spíš hodilo tohle peklo (taky vzducháč,akorát přebývá válec
)
(750 má v serii asi 75 koní,kolik z toho dostanou ladiči nevím
,ale určitě víc než s Wartburga
) Možná by to i mohlo natrhávat ty atmo dvoulitry


Pokud chce originál stav,tak se bude muset smířit s těma asi 25ti koněma originálu,pokud ten motor bude mít silně upravenej,tak je to stejně hromada zásahů do konstrukce a bude to zvenku poznat.A proč zrovna motor z Wartburga by měl být tolerovaná "bastardizace" ?

Nejlevnější a nejjednodušší bude stejně ten už zmíněný VW motor

A když 2T to už by se tam spíš hodilo tohle peklo (taky vzducháč,akorát přebývá válec






Re: Trabant 601
Nechci zachovat úplně púvodní stav... Chci podvozek, brzdy, řízení, motor, dát tam rám a co nejvíc odlehčit... Bude to spíš takové "zábavné" auto, ale chci tam 2Takt.... Osobně nechápu, na co sou na autech ty obrovská křídla, prahy a miliarda plastů k ničemu... Motorovvá pila jedině
Nejlepší by bylo tak ten motor do šroubku rozdělat a nechat si vyrobit druhou kliku, převrtat válce a všechno, no... Taaak díky za ochotu některých
Kdybyst náhodou narazili na nějaké díly na netu k prdeji, tak to sem hoďte 



MK II 1,6 GTD........No smoke, No fun.... 

Re: Trabant 601
tady v tomhle topiku ti taky odpovidali ti co plasty z benzinky na voze nemaji
... jestli chces 2takt tak se podviej po nejakem silnicnim supersportu popr ctyrkolkach nebo kroskach... mysli ze tam sehnat 2t s vykonem 1k ku 10ccm nebude problem...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Trabant 601
tohle má ještě zajímavější parametryelviiis píše:tady v tomhle topiku ti taky odpovidali ti co plasty z benzinky na voze nemaji... jestli chces 2takt tak se podviej po nejakem silnicnim supersportu popr ctyrkolkach nebo kroskach... mysli ze tam sehnat 2t s vykonem 1k ku 10ccm nebude problem...


http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... d500lc.htm
Re: Trabant 601
zkus sehnat nekde veci z traboše na rally menuje tušim že 601 rs jednou sem mluvil s manikem co jezdil rally z trabošem a mel to upraveny z fabriky , převrtany na 800ccm nebo tak nejak 2x karbece a podobně sice to žralo tak 30-40l na 100km ale prej to jelo že se nechytaly ani š120 160km/v hodine nebyl problem , mělo to prej odbrženo kolem 80ps ,je to 2takt takže pokud tam dostaneš dost benzinu tak to pojede 

muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: Trabant 601
trabant, má na rozdíl od warťase mnohem modernější motor, tedy rotační šoupátka a odstředivou regulaci předstihu, poladit ho na dvojnásobný výkon není tak náročné, aniž by utrpěla životnost.
hlavní problém představuje klika, která se velmi špatně - narozdíl od wartburgu - opravuje
stejně tak ladění výfuku by bylo nejlepší přímo na brzdě, protože si můžeš nastavit režim, ve kterém chceš jezdit.
ale instalace motoru z wartburga je dle mého krokem zpět, pakliže to nebude nějaký 100HP od Melkuse
to rotační šoupátko umožňuje přeplňování v mnohem větší míře než u běžného 2T, problém je vzduchem chlazená hlava, která to nevydrží nebo naopak chlazení sebere 2/3 přidaného výkonu
zjednodušeně
- sundáním výfuku u 2T dostaneš super krouťák, ale nepojede ve vysokých otáčkách
- laděným výfukem poněkud omezíš krouťák, ale jsi schopen natáhnout max.otáčky
hlavní problém představuje klika, která se velmi špatně - narozdíl od wartburgu - opravuje
stejně tak ladění výfuku by bylo nejlepší přímo na brzdě, protože si můžeš nastavit režim, ve kterém chceš jezdit.
ale instalace motoru z wartburga je dle mého krokem zpět, pakliže to nebude nějaký 100HP od Melkuse
to rotační šoupátko umožňuje přeplňování v mnohem větší míře než u běžného 2T, problém je vzduchem chlazená hlava, která to nevydrží nebo naopak chlazení sebere 2/3 přidaného výkonu
zjednodušeně
- sundáním výfuku u 2T dostaneš super krouťák, ale nepojede ve vysokých otáčkách
- laděným výfukem poněkud omezíš krouťák, ale jsi schopen natáhnout max.otáčky
vzdělání není zárukou inteligence
Re: Trabant 601
tak ci tak tomu budes muset venovat dostatek usili a stejne te pojedou skodovky...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trabant 601
mam prevest video z kazety na avi okruhu, kde kámošův traboš pěkně znepříjemňuje život velmi upraveným favoritům (nebavím se ale o 1600ccm podvodech na karbcích z motorky, na kteýr neměla ani impreza, či evo....)elviiis píše:tak ci tak tomu budes muset venovat dostatek usili a stejne te pojedou skodovky...
Re: Trabant 601
nerozčiluj se, kdo nejezdil ve 2T tak neuvěří co je to kroutící moment "v základu"
vzdělání není zárukou inteligence
Re: Trabant 601
mno nevim erko s 130motorem jde poslat nekdeke 130ps a to uz je jina liga nez trabik... 2t znam moc dobre ale je to proste old technology 600ccm to proste potencial dvoutaktu nevyuziju a nikdy to nepojede jako upravena skodna...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Trabant 601
když dáš tento výfuk, a poladíš si motor. necháš si snížit hlavy uděláš si výbrus a upravíš si karbec tak tomu přidáš minimálně 10 kilovat..http://trabantshop.cz/?1239,i.dil-vyfuk ... uku-sport-(spicka" onclick="window.open(this.href);return false;)
http://trabantshop.cz/?1240,zadni-dil-vyfuku-sport-" onclick="window.open(this.href);return false;
http://trabantshop.cz/?1240,zadni-dil-vyfuku-sport-" onclick="window.open(this.href);return false;