Jedná se o Nissan Primera GT.
Rok výroby : 1997
Motor : SR20VE
Řadový 4-válec, 1 998 ccm
16-ventil, komprese 10,3 : 1
Vrtání x zdvih: 86 mm x 86 mm
Výkon motoru: 154 kW (210 PS) při 7000 ot./min. (serie 110kW)
Točivý moment: 219 Nm při 5399 ot./min. (serie 181Nm)
Redline : 7800ot/min (serie cca 7000ot/min)
Dospěl jsem k němu po předchozích modelech Almera, nejprve GA14DE, poté GA16DE.
Čas na koupi GT se navršil cca před 5-ti lety ještě během studií. Koupě to byla poměrně rychlá – objevila se na inzerci, proběhlo okamžité zjištění historie majitelů, poté nebylo co řešit a už jela semnou domů.
Najezdil jsem s ní do teď něco okolo 50tis. km naprosto bez závad a po každé i sebedelší projížďce jsem z auta vysedal s pocitem, že bych si dal ještě „jednu rundu“ .
Primka prakticky nezná sůl, sníh a je to na ní naštěstí i vidět. Poslední tři roky je ježděná už jen o víkendu, pro potěšení.
No, netrvalo to dlouho a už se pomalu začala Primka měnit k obrazu mému a níže bude stručně vypsáno, co musela protrpět aby se mi líbila i nadále. Jelikož jsem několikrát přemýšlel o změně auta – CTR 7G. „Naštěstí“ jsem se nikdy neodhodlal a zůstávám věrný Nissanu z důvodu možnosti posunout Primku na úroveň zmíněného CTR a to ještě stylem „vlka v rouše beránčím“ .
Základní popis je :
Věci, které jsou již nainstalovány :
1. Swap motoru SR20VE – 210PS, 219Nm
2. Přední 4-pístové brzdiče s kotouči 296/32mm z R33
3. Sání JWT + sací potrubí VE
4. SSAC svody, potrubí AMA exhaust 2,25"
5. Plně stavitelný podvozek BC racing
6. JDM přední světlomety
7. Volant z N15 GTi
8. Kovaná kola TeamDynamics 1.2 17"
9. Větší spojka z B15
Brzká budoucnost :
Jezdit jezdit jezdit – Most bych chtěl tak 2:08

1. Zadní větší brzdy z facelift modelu, EBC
Vzdálenější budoucnost :
1a. Když bude hodně nazbyt, tak převodovka VZR se svorným diferenciálem.
1b. krátký převod 5.1 do stávající skříně.
2. Vačky VZR N1 + ventilové pružiny - třeba se toho někdy dožiju
3. Stavba na sezonu 2015 : SR20DE+T do 250PS… uvidíme…