
tu 316 zadokolku jsem tam vytah na lane.

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Dle rz , kabro moc daleko nejelo ze sveho rodiste.AR166 píše:dnesni alpskej vejlet na Zugspitze 2962.![]()
tu 316 zadokolku jsem tam vytah na lane.
Tak vetsi kokotinu jsem nevidel.Chamelion píše:Přesně tak, jak to má pod 100kw a rok přes 2000, tak je to shit
Není to sice hustokruto kára, ale do práce dobrý - 2.8 VR6 128kw, 4x4, automat, kůže, klíma, hlíni, 2t gule, fplynu
Nikdo mi nic neplatí, pokud mi nedojde benzín, nebo mi za jízdy někdo neustřelí hlavu, tak vždy kam chci i dojedu. Tydle kecy o Fordech a vlacích jsou fakt tak vtipné, jako humor z mateřské školy, každej to slyšel, vtipné to nebylo nikdy a říká to většinou někdo, kdo je totálně trapnýRudi píše:kolik ti platí Ford za tudle propagandu?Angličák píše:![]()
Vlakové stanice netřeba, mé auta odmítají potvrzovat ubohé otřepané fráze vytažené z prdele závistivců
rOmiku - nějakej žadatel o azyl jo?
No jo, když koupíš jetinu na kterou předchozí majitel sral... a ty to nevíš... a rovnáš to co on podělal... to se pak nadává...tholis píše:..Když jsem četl servisku ke cliu tak jsem ale čuměl... V 80 000 potkaný, vystřelenej airbag po 50 000 ložiska a výfuky, nová zapalovací lišta, jednotka...a mohl bych pokračovat..teď to má poctivých 150 000 ...
m.artty píše:Já mám takovou zkušenost, že okolí se serou auta, které se neudržujou a majitelé se o ně nestarají. Naopak auta, která dostávají údržbu fungují.
Proč sakra ten Renault stále prodávají???tholis píše:Rubelli bud soudnej...kazda automobilka ma nejake problemy...koncern mel problemy s dvoulitrama..
Kazdopadne behem chvilky ti tu x celkem duveryhodnych uzivatelu napsalo ze francouzy jsou poruchove mrdk*
To auto mam od kamarada a trn od novoty...vim moc dobre co mu bylo a co ne..a udrzba do meho prevzeti probihala v autorizaku...takze co mas dal? Btw. jak muzu posrat elektriku neudrzbou???ja na zadnem aute elektriku neudrzoval...jen u fabie mi zadarmo rozpletli v autorizaku svazek.
Asi kebab zapadlý do palubovky při montáži...jajiN píše:Soused má taky Lagunu jako Ty. Kdkyoliv prší, tak mu tak zateče a začnou blikat blinkry dokud se nevyšťaví baterkaNehledě na to, že to kdykoliv během noci spustí alarm bez jakékoliv přičiny
Nehledě na to že se serou stahovačky, radiu solidně jebe a podobně. O té startovací kartičce ani nemluvě
to byl, proto taky spousta lidí bere starou rotačku než PD.Ale zas to asi taky tak jednoznačný nebude.Jednak se sem natahaly káry s spoustou kilometrama, co potřebovaly už něco, stočily se tachece pod dvě kila a pak se to vesele prodalo nějakejm chytrákům, co chtěli ušetřit a jezdit v super fáru.Pak ty motory byly hnedka pasé.....Na druhou stranu znám lidi, co tyhle motory provozujou už x let, pravidelnej servis, běžná údržba,pořád stejná nafta a auto pořád v pohybu......Juraj píše:vstrikovani PD byl proste omylproto museli prejit na italsky CR
S tím souhlasím! Staré Renaulty jsou O.K. Do r.v. cca 1998 no problem!Jon1 píše:taky mam Renaultna tacho 413 000km rok 96 turbo nafta a jezdim si
, a do me