mam doma 3 koncerny a stahovacky porad v cajku.LiberaleMiguel2 píše:Fakt mě pobavilo, že koncerňáci tady rýpou do rozpadajících se stahovaček![]()
Aktuální fota vašich aut
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Aktuální fota vašich aut
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Aktuální fota vašich aut
štěstímaRkus píše:mam doma 3 koncerny a stahovacky porad v cajku.LiberaleMiguel2 píše:Fakt mě pobavilo, že koncerňáci tady rýpou do rozpadajících se stahovaček![]()
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Aktuální fota vašich aut
ja pouzival tohle a muzu jedine doporucit -> http://www.m-bartos.cz/2750-karbonova-f ... dla-50098/" onclick="window.open(this.href);return false;jajiN píše:čím dám dolů to lepidlo? Ředidlo nějak nepomáhá. Čím to jde nejlíp? Líh, toulen, nebo něco jiného?
100 lidi , 100 chuti
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling
Re: Aktuální fota vašich aut
setik: Díky, ale potřeboval bych něco co je dostupné nejlépe v Tescu, Globusu atd. Potřebuju to dát dneska dolů
Re: Aktuální fota vašich aut
skončilo ti řešenípokut.cz, že sundaváš folie 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Aktuální fota vašich aut
aceton.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Aktuální fota vašich aut
Líh
Tím to jde rychleji než ředidlem nebo acetonem..

Beztak technickáBIGPAPA píše:skončilo ti řešenípokut.cz, že sundaváš folie
Naposledy upravil(a) Bobek dne 16 bře 2014 12:22, celkem upraveno 1 x.
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Aktuální fota vašich aut
a jako bonus, mužeš si dát frťana 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Aktuální fota vašich aut
jajiN : Provizorně se dá čističem na brzdy např. od Wurthu , jinak nejlepší za mně http://detailing-obchod.cz/autoglym-int ... mover.html .
Re: Aktuální fota vašich aut
v tescu běžně k dostání
a mona na to budou mít dneska akci 
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Aktuální fota vašich aut
To snad není až takový problémBobek píše:LíhTím to jde rychleji než ředidlem nebo acetonem..
Beztak technickáBIGPAPA píše:skončilo ti řešenípokut.cz, že sundaváš folie
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Aktuální fota vašich aut
Já měl na sklech zašlé lepidlo už nějaký ten pátek, dolů to nešlo žádným ředidlem co jsem měl po ruce, nakonec jsem to sundal čistou vodou a mydlením držákem (přísavkou) od gpsky, respektive tou gumoujajiN píše:čím dám dolů to lepidlo? Ředidlo nějak nepomáhá. Čím to jde nejlíp? Líh, toulen, nebo něco jiného?
- david
- Příspěvky: 524
- Registrován: 19 srp 2004 21:02
- Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
Jen bych shrnul pár poznatků "co se nepovedlo u koncernu" za posledních 6let co dělam fleet managera.
- 1.9tdi PD 2004 - cca 2008 - zadíraly se na klice
- 1.6tdi CR 2009 - stále - zadírají se na klice,padaj vstřiky,EGR + chladiče výf. plynů nebo jak se tomu nadává
- 2.0tdi PD 2004 - 2008 - praskající hlavy,vstřiky
- pak samozřejmě dvouhmotnostní setrvačníky a jejich životnost 120 - 180tis km (samořejmě záleží na uživateli)
- velmi vydařený obal filtru nafty,který velmi rád prosakoval a pak praskaly řemeny příslušenství,v mnoha případech to vedlo až k namotání zbytků do rozvodů a velkýmu průšvihu
- mechatronika u DSG (2008 - 2011)
- o 1.2tsi asi netřeba mluvit
- fabia hnijící kabely u průchodky z mot. prostoru,polámaný kabely ve dveřích
- umírající budíky,který po nastartování úplně zhasnou
- umírající navigace (columbus) a rádia (RCD 310,Stream,Swing)
Určitě toho je ještě víc,jen si teď nemůžu vzpomenout.
V žádném případě netvrdím,že se francouzi neserou,ale přeci jen mi to hanění přijde už spíš jako folklor.
O problémech francouzů se povídá asi předevšim proto,že 80% servisů neumí opravovat nic jinýho než koncern,tak v zámu toho aby neudělali pitomce ze sebe,tak to raději hodí na špatnýho výrobce.
- 1.9tdi PD 2004 - cca 2008 - zadíraly se na klice
- 1.6tdi CR 2009 - stále - zadírají se na klice,padaj vstřiky,EGR + chladiče výf. plynů nebo jak se tomu nadává
- 2.0tdi PD 2004 - 2008 - praskající hlavy,vstřiky
- pak samozřejmě dvouhmotnostní setrvačníky a jejich životnost 120 - 180tis km (samořejmě záleží na uživateli)
- velmi vydařený obal filtru nafty,který velmi rád prosakoval a pak praskaly řemeny příslušenství,v mnoha případech to vedlo až k namotání zbytků do rozvodů a velkýmu průšvihu
- mechatronika u DSG (2008 - 2011)
- o 1.2tsi asi netřeba mluvit
- fabia hnijící kabely u průchodky z mot. prostoru,polámaný kabely ve dveřích
- umírající budíky,který po nastartování úplně zhasnou
- umírající navigace (columbus) a rádia (RCD 310,Stream,Swing)
Určitě toho je ještě víc,jen si teď nemůžu vzpomenout.
V žádném případě netvrdím,že se francouzi neserou,ale přeci jen mi to hanění přijde už spíš jako folklor.
O problémech francouzů se povídá asi předevšim proto,že 80% servisů neumí opravovat nic jinýho než koncern,tak v zámu toho aby neudělali pitomce ze sebe,tak to raději hodí na špatnýho výrobce.
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
jajin : nejvic se mi osvedcila obycejna mydlova voda a odlamovací plátek do kobercovyho nože....
jedno okna cca 5 minut..
namočit, chvilku nechat a pak seškrabávat po malym uhlem .... .okno to neposkrabe a je to fakt rychly a levny... 
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Re: Aktuální fota vašich aut
Díky všem. Jinak teda jsem to vždy přejel hadříkem namočeným v líhu, pak to vzal hadříkem s acetonem aby se to lepidlo úplně rozpustilo a nakonec vatou namočenou v lihu jsem to lepidlo "posbíral" a bylo. 
Jinak chci tam tmavší folie tak proto
Lepit je budou až ve čt, tak v út stk, ať je to vše při jednom

Jinak chci tam tmavší folie tak proto
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální fota vašich aut
Vrahu malejch dětí.. 
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Aktuální fota vašich aut
O TSi radši ani nemluvit? Vždyť to je jedinej motor, kterej jim zatím funguje. Že byly řetězový TSi (77kw) ze začátku špatný neznamená, že to není vychytaný teď. Ten motor byl na novou modelovou řadu totálně překopanej, právě z toho důvodu aby v reklamačním řádu non-stop nevyměňovali celý motory. A hlavně byl hlavním problémem řidičů s řetězovou tsi problém ten, že si mysleli, že ten motor je díky tomu řetězu nesmrtelnej a jezdili palbu aniž by ten motor zahřáli. Spíš bych mluvil o tom jejich slavnym TDi že není třeba ani mluvitdavid píše:...
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů
- bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů
Re: Aktuální fota vašich aut
marty... nemluv o TSi protoze nemylsim ze je tu nekdo kdo by o nich vedel vic jak ja a nehodlam se tu zbytecne dohadovat... ale vesmes co pises neni pravda.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Aktuální fota vašich aut
tohle je přesně přístup většinu lidí tady na foru a pak to tu je tak jak to je . . . nikdo neví víc než já 
Re: Aktuální fota vašich aut
tak jinak kazdy motor co se v servisu vymenil na zaruku mi prosel dilnou... takze vim proc to tvrdim nemyslis? 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Aktuální fota vašich aut
O TSi 63kW můžu vyprávět. Máme to doma, už jsme měly 8 reklamací a nepodařilo se nám odstoupit od smlouvy. Auto vrátily opravené a po týdnu další problémy. Nakonec se koupily kabely ke svíčkám od Tesly, jsou tam asi 2 dny a zatím to jde. Ale najelo se na to pár km, takže posuzovat budeme moct po delší době. Motor neměnily, pořád tam je původní řetězová verze.
Přístup servisů byl taky zajímavý. V motoru něco rachtalo, reklamaci servis vyřešil tím, že koupili houbičku na nádobí a vložili ji do motoru do místa, kde to rachtalo. Houbičku si dokonce i naúčtovali, stejně tak si naúčtovali diagnostiku v rámci reklamace
Přístup servisů byl taky zajímavý. V motoru něco rachtalo, reklamaci servis vyřešil tím, že koupili houbičku na nádobí a vložili ji do motoru do místa, kde to rachtalo. Houbičku si dokonce i naúčtovali, stejně tak si naúčtovali diagnostiku v rámci reklamace
Re: Aktuální fota vašich aut
zavolej mi... dohodneme se jak auto vratit 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Aktuální fota vašich aut
Rozpovídej se o tom, rád budu vědět na co být připravenJuraj píše:marty... nemluv o TSi protoze nemylsim ze je tu nekdo kdo by o nich vedel vic jak ja a nehodlam se tu zbytecne dohadovat... ale vesmes co pises neni pravda.
O tom vytahání řetězů a blbých startech vím dávno, ale to se jednalo o modelovou řadu 10/11, která prošla mnoha změnama
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů
- bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů
Re: Aktuální fota vašich aut
A ani ty nejsou to prave. Proto se s tsi ea111 do nove generace fabii uz nepocita. Co konkretne by te zajimalo? Pis do sz.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Aktuální fota vašich aut
david píše:Jen bych shrnul pár poznatků "co se nepovedlo u koncernu" za posledních 6let co dělam fleet managera.
- 1.9tdi PD 2004 - cca 2008 - zadíraly se na klice
- 1.6tdi CR 2009 - stále - zadírají se na klice,padaj vstřiky,EGR + chladiče výf. plynů nebo jak se tomu nadává
- 2.0tdi PD 2004 - 2008 - praskající hlavy,vstřiky
- pak samozřejmě dvouhmotnostní setrvačníky a jejich životnost 120 - 180tis km (samořejmě záleží na uživateli)
- velmi vydařený obal filtru nafty,který velmi rád prosakoval a pak praskaly řemeny příslušenství,v mnoha případech to vedlo až k namotání zbytků do rozvodů a velkýmu průšvihu
- mechatronika u DSG (2008 - 2011)
- o 1.2tsi asi netřeba mluvit
- fabia hnijící kabely u průchodky z mot. prostoru,polámaný kabely ve dveřích
- umírající budíky,který po nastartování úplně zhasnou
- umírající navigace (columbus) a rádia (RCD 310,Stream,Swing)
Určitě toho je ještě víc,jen si teď nemůžu vzpomenout.
V žádném případě netvrdím,že se francouzi neserou,ale přeci jen mi to hanění přijde už spíš jako folklor.
O problémech francouzů se povídá asi předevšim proto,že 80% servisů neumí opravovat nic jinýho než koncern,tak v zámu toho aby neudělali pitomce ze sebe,tak to raději hodí na špatnýho výrobce.
Re: Aktuální fota vašich aut
Jako majitel 2.0TFSI si rad poslechnu o problemech... Mam najeto 210 000km
Nezere to olej, ma to normalni zvuk a vacka je netknuta...
" www.autowerks.cz "
Re: Aktuální fota vašich aut
Jako majitel Laguna 1,9 dCi si rád poslechnu o problémech.. Má najeto 215 000tholis píše:Jako majitel 2.0TFSI si rad poslechnu o problemech... Mam najeto 210 000kmNezere to olej, ma to normalni zvuk a vacka je netknuta...
--...a tímto jsem nucen ukončit toto poměřování.. přišla mamka a natřískala mi, že se peru na pískovišti...
Re: Aktuální fota vašich aut
tholisi... tvoje TFsi je uplne jina sorta motoru co s ekonstrukce tyka.. 1.2 TSi EA111 je 8v jednovacka pohon retezem..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

