tvl od toho sou expertyzy, proste se to pozna. metalurgie a tak. vetsinou se jde cestou nejmensiho odporu, takze pro objasneni - vezme se cast karoserie kde je VIN, vezmeme si BMW pro priklad, kus podbehu. ta se z nejakeho legalniho, rekneme bouracky (jo, proc se asi porad obchoduje s totnama? ) odebere a umelecky se napreparuje na auto, kteri zmizelo treba tobe pred barakem. pak jezdi tvoje auto na papiry z ty bouracky - musi si ty auta bejt hodne blizky rokem, vybavou motorem apod. tada.
a treba tohle se pozna velice snadno. proste se odborne "odbrousi" ta vinka z bouracky a tam dole se bude schovavat puvodni
kdyz se VIN natvrdo vybrousi a preklepe, tak na rentgenu je krasne videt, ze pod novou VIN jsou znaky z puvodni VIN, proste je to do ty casti karoserie vetkany tak, ze to nevybrousis sebelip. navic vyklepanou VIN bys vetsinou poznal sam na prvni pohled. proste neni origo, to je videt...
no a kdyz uz tedy vymenis celej dil s VIN, treba na privesu podelna ój u privesu, pricka nad motorem u koncernu apod, tak je porad vozidlo identifikovatelny podle jinych identifikatoru. pro zacatek vyrobni stitek /byl bys vul kdybys ho taky nevymenil/, zpravidla nejeden ruzne po aute, cislo motoru a vubec u novsich aut prakticky kazdej zasadnejsi dil ma nekde svoje unikatni cislo a podle nej je dohledatelny, na ktery auto byl kterej dil namontovanej. tam pak policie spolupracuje s automobilkama a to trva klidne i roky nez se auta vraci. ty mezitim stoji na policejnich parkovistich a starnou, dost casto klenoty. v brne je takova jedna pekna hala, auta za 1M+ kazdy, ale ani fotit me tam nenechali

BTW vse tč na CZ papirech, ani jedno nebylo ukradeno v CZ, jen tak na okraj...