rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Potřebuju koupit turbodmychadlo do toyoty landcruiser 90, motor 3,0 D-4D (1KD-FTV), OEM turba: 17201-30011
Nevím, jestli mám shánět radši starší originál v dobrym stavu, nebo vzít repas. Od repasovanejch me vsichni zrazujou, ze to nic nevydrzi vetsinou. Nový stojí 71 000, takže nesmysl. Nejradši bych repas, kterej mi někdo doporučíte, nějak se mi nechce věřit, že žádná česká firma neumí kvalitní repasovaný turba. Cena by byla dobrá tak do 10 tis. ale když bude předpoklad dobré koupě a pokud možno s reálnou zárukou (abych pak nemusel v případě reklamace řešit s někým jestli byla chyba ve špatným turbu, nebo montáži atd.), tak klidně i víc.
Předem díky za jakýkoliv postřeh, nebo radu, nebo nejlíp konkrétní možnost dobré koupě, co mi pomůžou.
Nevím, jestli mám shánět radši starší originál v dobrym stavu, nebo vzít repas. Od repasovanejch me vsichni zrazujou, ze to nic nevydrzi vetsinou. Nový stojí 71 000, takže nesmysl. Nejradši bych repas, kterej mi někdo doporučíte, nějak se mi nechce věřit, že žádná česká firma neumí kvalitní repasovaný turba. Cena by byla dobrá tak do 10 tis. ale když bude předpoklad dobré koupě a pokud možno s reálnou zárukou (abych pak nemusel v případě reklamace řešit s někým jestli byla chyba ve špatným turbu, nebo montáži atd.), tak klidně i víc.
Předem díky za jakýkoliv postřeh, nebo radu, nebo nejlíp konkrétní možnost dobré koupě, co mi pomůžou.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
me repasovali turbo turbiny.cz a drzelo to rok a i stavajicimu majiteli to turbo drzi...
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
repas turba znamena v podstate nove turbo, v pripade ak sa prevedie tak ako sa ma. co je ale problem a na to sa casto zabuda, je dovod preco to turbo odislo, napr. zle mazanie a pod. a ak sa tento dovod neodstrani, odide aj repasovane turbo...turbo samotne sa sklada z nejakych 15 casti a jeho rozobratie a zlozenie zvladne aj cviceny simpanz, ostava uz len vyvazenie...
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
A nemuze byt duvod odejiti treba 340 000 najetych km? Takze vicemene jedina mozna fatalni chyba pri repasi je spatne vyvazeni? Co krome housingu, se u repasovanych turb pouziva stare a co se vzdy dava nove?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Napiš Marena tdi, on má nějakou firmu z Čech, která kvalitně repasuje turba, sice nejsou nejlevnější, ale dá se na ně spolehnout
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
samozrejme, vysoky kilometrovy nabeh je jeden z dovodov na repas turba, vzdy je vsak mozne ze je pritomny aj iny problem, napr. s tym mazanim, ktory sa na motore s takymto nabehom moze logicky vyskytnut. Pri repase turba sa meni vsetko okrem housingu, kompresoru a turbiny, ak su tieto v poriadku. Ak su opotrebovane, co je pri nabehu 340tis. km logicke, menia sa aj tie a jedina povodna vec ostanu housingy a actuator. Vsetko ostatne, loziska, tesnenia, spony, stieracie kruzky sa vzdy menia, viac tam toho nie je. Ak sa jedna o gulickove turbo, je tam este menej dielov, cely stred sa meni vzdy...NeviM píše:A nemuze byt duvod odejiti treba 340 000 najetych km? Takze vicemene jedina mozna fatalni chyba pri repasi je spatne vyvazeni? Co krome housingu, se u repasovanych turb pouziva stare a co se vzdy dava nove?
Turbo po repase by malo vydrzat min. 100tis. km, inak by sa repas pre autodopravcu a pod. urcite nevyplatil...
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:52, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
juchu.... presne jak to pise taboo to delam
sem good mechanik 


AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rychlý dotaz na zkušenosti s nákupem repas turba
když u těch smradlavejch nafťáků je vždycky úplně všechno tak neuvěřitelně zasraný směsí oleje a sazí díky dementním EGR ventilům a vůbec špatnýmu palivu
teď jsem tu doposkládal 2,0 tdi pd, rovnala se hlava atd, tak jsem vyčistil při tý příležitosti hlavně sací kanály zúžený nánosama sraček snad na polovinu. Každopádně když takový věci dělám, tak spíš myslím na sbírání pochcípanejch koní, životnost turba mi ani moc nedošla
Každopádně moc díky za prospěšné zkušenosti kluci, zase jsem o něco míň hloupej
pohraju si teda s mazacim systemem co pujde a s tlakovzuchovym vedenim. No a znovu vysvětlim majiteli jak se zachází se studeným motorem
Obvolám nějaký ty firmy, pohledám ještě nějaký recenze a snad nešlápnu do hovna 


Každopádně moc díky za prospěšné zkušenosti kluci, zase jsem o něco míň hloupej



Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)