Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
luci6
Příspěvky: 41
Registrován: 25 bře 2013 18:07

Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od luci6 »

Ahoj chlapi,mám v plánu koupit tohle auto:

http://autobazarextra.cz/nabidky/129642.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Na co si dát pozor?
Děkuju moc,naftu sem neměl.

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od Ultima »

Mám stejnej kousek pár měsíců a musím říct že až na dětské nemoci jako je ježek topení a vedení paliva k VTČ je to super povoz. Používám ho denně do práce a opravdu spokojenost. Vzhledem k tomu že je to FL kousek tak byl ale byl VELICE opatrný vzhledem k dost nízké ceně. Nájezd na motor bez problému, ale na převodovku je to dost, ale záleží jak s tím kdo jezdil před tebou. Startovat musí na drc, teplej startuje o jeden drc déle. Hadice od palivového filtru musí být bez bublin (je průhledná napravo od motoru z pohledu na něj). Po nastartování nesmíš slyšet žádný pazvuky, studenej běží o kousek tvrději po ohřátí krásně "zkulatí" Když mu dáš kickdown sleduj jestli někde nezacuká motor (většinou až po překročení 4 tis.) Řazení probíhá bez rázů a to ani od kardanu nebo diffu. Já tam mám NIVO a nevím jestli ho měli všechny, ale jestli jo, pohlídej si stejnou výšku předek-zadek, levá-pravá. Řízení by tě mohlo překvapit, je sportovně tužší. Jestli tě zajímá něco konkrétního klidně sem písni co.

luci6
Příspěvky: 41
Registrován: 25 bře 2013 18:07

Re: Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od luci6 »

Já to už i byl projet.
Měl jsem předtím 528i a zdá se mi že oproti té mé má tady takytužší posilovač řízení.
Nejde to kdoví jak lehce oproti té mojí předchozí.
Startovalo to na drnc,klia jela.
Auto je po designu trochu pośkrábané,vepředu trošku nalomený nárazník-nic strašného.
Že by kvůli tomu ta cena?
Když jsem stím jel cca5min.tak mi to přišlo v pohodě,nic nemlátilo,neškubalo.
Sháním BMW od r.v.2002-2003E39 tak do 150000kč.
Jsem ze Zlína a tady kolem nic není.

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od Ultima »

klasický problém tohoto auta tak typický pro vozy jezdící v ČR (troufnu si tvrdit že to děla 90% M57-ček u nás) je, že jejich přiblbý majitelé jezdí se stavem nádrže pod patnáct litrů. Což poškozuje malé přečerpávací čerpadlo v nádrži (ta je rozdělena přepážkou kvůli kardanu), to má hliníkové tělo a o naftu se tak chladí, ale když v nádrži téměř žádná nafta není, nemá se o co chladit a velice rychle to odsere, poznáš to tak že auto zdechne "jakože došlo palivo" přestože na budíku ukazuje ještě čtvrt nádrže. To odpovídá zhruba 15-17L nafty která kvůli nefunkčnímu přečerpávaní zůstavá viset jen v jedné části nádrže avšak auto saje z obou, následuje (snadno odstranitelné) zavzdušnění palivového systému. Originál toho čerpadlo je zbytečně drahý a druhovýroba je neuvěřitelně nekvalitní. Klukovi z bmw fora který bral toto čerpadlo z čerpadla.cz vydrželo běžet necelou hodinu než vyteklo do nádrže. (zatím asi rychlostní rekord) Naprostá většina lidí to řeší tak, že čárka čtvrt nádrže na budíku je pro ně nula a podle toho tankují.

luci6
Příspěvky: 41
Registrován: 25 bře 2013 18:07

Re: Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od luci6 »

No a takpodle tebe má cenu do toho jít nebo raděj počkat?

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od Ultima »

když jsem vybíral měl jsem v hledáčku 530d nebo 540i na LPG (náklady jsou +- stejný) a mnichovskou V8 jsem měl už v E34 a E38 a vždy maximální spokojenost. Narovinu řeknu že bych si znova 530d nekoupil a šel do plynu. Jetej CR motor je riziko vždy nehledě na jeho nesmyslnou složitost. Oproti tomu na V8 stačí na opravu čehokoliv šroubovák, kladivo a daktejpa (nadsázka). A další věcí je že si musíš hlídat kvalitu paliva a v ČR máš "jistotu" jen u Benziny a OMW. Beru na střídačku Vervu nebo Top Q a když musím brát jinde mám stažený půlky (zase nadsázka). Konkrétně tenhle kus samozřejmě neznám, ale cena u tohohle roku výroby a FL s touto výbavou by určitě neměla být pod kilo.

buceek07
Příspěvky: 155
Registrován: 27 úno 2012 18:56

Re: Prosba o radu e39 530d r.v.2002

Příspěvek od buceek07 »

Minulej tejden jsem dovezl skoro to samí...e39 530Da 11/2001 sedan za 105 000,- Před tím jsem měl mondeo 2002 s 2.0i 107kw...je to rozdíl neskutečnej, jezdí se s tím parádně....

Naprosto bych neřešil, co je napsáno na budíku, ale pořádně koukal na stav auta... Důkladně prohlídnou, jestli nebylo bourané a pořádně zkontrolovat, kde všude je koroze. To znamená pořádně ze spodu, spodní hrany dveří, prahy, lemy, vyhoď i rezervu a bočbní plasty v kufru, pěkně je tam vidět vnitřek kastle atd....

Ideální by bylo, když budeš mít ssebou někoho s diag na Bmw. Mě to staruje na drc teplý i studený a i jako studený to má pěknej a vyváženej chod. podle budíků mám 240 000, ale bůh ví co je pravda...je ale fakt, že vzhledově vypadá tak na 100 000.... Když se s tím pojedeš projet, tak tomu šlápni a koukni do zrcátka, jak to hulí, nebo si někoho vem sebou a ať jede za tebou a pak ti řekne... Převododvka musí řadit bez prodlevy, cukání a všeho nepatřičného....zkus si i R, sportovní mód a manuální režim....taky se zkus rozjet někde v kopci....auto nesmí ani kousek popojet dozadu, mělo by se začít hned rozjíždět. pokud uvidíš, že během jízdy ti třeba trochu občas zakolísají otáčky, je to hydroměnič....

Jinak pokud už si pětku měl, tak asi není moc co radit a víš na co mrknout...já třeba až doma zjistil, že ve světlech jsou ulámané packy co udržují sklon světel, takže mi to teď svítí těsně před auto...opravná sada vyjde na obě lampy asi na 1300,- akorát mi přišla...
Přílohy
IMAG0079.jpg
IMAG0077.jpg
IMAG0073.jpg

Odpovědět

Zpět na „Pokec“