Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
tak konecna verze design))
jinak auto brzdi pekne ale musim slapat jako vul) takze prepracovat a posunoot vahadlo vejs na pedalu
ale to me uz bavi kdyz to jede
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
dnes se se chci vratit na uplnej zacatek
ascony delam uz dlouhych 16let za tu dobu zbylo hromady a hromady dilu kdyz pripocitam pratelstvi s j petraskem a moznost jezdit jako mechanik s hajek historic rally team tak je jasny kam to muselo smerovat)
i kdyz tuningove dny taky zazila
bila-dokonalej skelet bez koroze moje laska vypiplana je to motor 2.4 omega a ladene svody lexmaul lepsi sani z 3,0 motoru naka elektronika lehky setrvak manta i200 asi 140ps
prevodovka manta i 200
z naprava manta i 200
brzdy 4 kotouc chlazenej v predu 270/zavodni desticky v zadu 250 serie
rizeni zavodni 2otacky
podvozek koni racing nove trapim se u nastaveni) pruziny b/g