
Pokud bych to vzal popořadě, tak:
WRX / GT - vážně to chceš? Zkus se tím projet, WRX je docela tupé auto, GT díky menší hmotnosti o kus míň, ale pořád to je jen malý schůdeček před STI. Uvažoval bych o tom jen v případě, pokud by u nás byl půl roku v kuse sníh... Na druhou stranu, Do 200 už by se dalo sehnat nějaké STI RA, popřípadě značně vylepšit sériové GT. Průser je, že ostré Subaru bude na provozní náklady ještě o kus horší, než Mkový Bawor...
M3 E36 - Pokud by se se štěstím podařilo najít hezké auto za 200, tak asi nejrozumnější varianta.. Ale na 3.2 rovnou zapomeň.
M5 - větší, dražší údržba, méně sportovní. Hezkou za 200 asi nenajdeš vůbec...
350Z - Opět, 200 tyček je velmi málo. Mi osobně 350Z moc nesedí, měl jsem pocit, že řídím tank. Nicméně obecně asi nejlepší poměr výkon/stáří/náklady na provoz a údržbu
pak co tu bylo zmiňováno...
S2000 - za 200 není šance.
200SX - sdílím tvůj názor, že najít nějakou co by nebyla milion krát překopaná nejde..
CL a CLK – cože? Sportovní auto? Řidičské auto?



Boxster – boží, ale za 200 stěží i astamtickou 2.5, natož Sko, navíc riziko drahých oprav plochého šestiválce.
Pokud to myslíš fakt vážně, tak za 200 existují dle mě 3 schůdné varianty.
1.Přeplňovaná Miata
2.E36 328i + svor +podvozek + strongflex + M50 sání + ECU + výfuk (cca 230k)
3.Vlastně mě napadá ještě třetí – 330i E46 + podvozek + KAAZ