Aha, tak to je super...No čidla tlaku a teploty oleje to ma jiz v serii . Me by prave zajimalo, jaky muze byt narust u pouziti Stand Alone ECU jeste pri pouzit na N/A motoru a pokud chapu dobre, tak by se ta jednotka + kabelaz (+- nejaky cidlo navic) dalo pouzit na stejný motor ale již přeplňovaný. Nejjednoduší by bylo použít origo foukaný motor,ale nastává pak problém s papíry. Tudíž je pro me jednodušší i levnější přeplnit seríový N/A motor, kde vím, že na autě jsem udělal komplet podvozek,jiné brzdy a bude zcházet již zmíněný motor..Urcite bych se rad zbavil rozdelovace a dal COPs. Nektere dily jako Turbo sani, sandwich na olejovy filtr s moznosti chladice oleje a jiné veci uz mám a pomalu sbírám . Pro vetsi tlak by se pouzilo nove cerpadlo, ktere by melo sednout do OEM saciho kose v nadrzi.
Co se tyce cidel nektere jsou bosch a nektere HITACHI, protoze v te dobe Audi nejak spolupracovalo s HITACHI
Kompres 10,3:1
4 ventily na válec
zapapalovani 1 - 2 - 4 - 5 - 3
vyfukove ventily plnene sodikem
Kde je :
halluv snimac na rozdelovaci
MAF senzor
lambda
2 knock senzory 1x (1 a 2 valec) 2 ( pro 3,4,5)
čidlo vody
engine speed sensor ( setrvak)
engine reference sensor (taky setrvak, generuje singal 60 stupnu pred TDC pro 1 valec)