piggy back
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
piggy back
ahoj všem,
lidicky chtel jsem se zeptat jakou mate zkusenost naistalovani piggy back do citroena saxo 1,6 vts
lidicky chtel jsem se zeptat jakou mate zkusenost naistalovani piggy back do citroena saxo 1,6 vts
Re: piggy back
Pozor aby si to tady nezahltil informacema....
Re: piggy back

mam citroen saxo 1,6 vts a chci tomu zvednout vykon,a chtel bych ,tam predevsim dat piggy back,tedy upravovac signalu pro ecu aby se mi mohl menit predstih a prodlouzila se vstrikovaci davka benzinu abych nemel chudou smes, protoze si tam chci dat turbinu a nerad bych propalil pisty . Tak jsem se ptal, jestli ,uz s tim nekdo nema zkusenost ,a nebo jestli to nekdo nema doma ,nebo nevi ,kde se to da koupit .
Re: piggy back
Pokud chceš jeden z nejlepších Piggy Backů na trhu, tak může ode mne
http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=58" onclick="window.open(this.href);return false;
mám skladem v ČR

http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=58" onclick="window.open(this.href);return false;
mám skladem v ČR

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: piggy back
leon 4x4 jsi hodnej ale asi zrovna nepotrebuju nejlepsi piggy back a hlavne ani nevim jak bych to zapojil pres usb 

- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: piggy back
USB slouží ke spojení k Pc a nastavení/ladění, určitě ne k propojení s autem, to se napojuje na kabelový svazek 

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: piggy back
mam zmíněnej kousek od Leona - doma nainstalováno, doma naladěno (palivo díky* celkem OK a poměrně rychle, jiskra má ještě mezery - zde budu muset na brzdu aby to bylo tip ťop, mam tam velký rezervy a jen tak na ucho se stetoskopem to už moc dobře nejde....) a myslím, že za tu cenu pro kutila, kterej je omezenej příliš chytrejma vozidlovejma jednotkama, který jakmile nekomunikujou s řj motoru ani nestáhnou okno to je dobrý... pokud budu chtít turbit, tak není problém, lze řídit jak další sadu vstřiků extra tabulkou, tak EBC... ale to i na mě možná bude vyšší dívčí a nebudu na to mít čas...
hlavně jsem tímto vyřešil problém jak SW "uzpůsobit" lepším vačkám, hlavě a výfuku...což tady v čr nikdo z klasickej chiptunerů nebyl schopnej (akdyž teda řekl že tu řj umí, tak už vůbec ne za tu cenu a nějaký ladění s potřebným vybavením ani nebyla řeč... -počítej že nějakej ten samodomo stetoskop mam (stačí hadice, sluchátka, a kus trubky ) a WB sonda s budíkem a výstupem je samozřejmost, ale tu mam léta...)
zapojit to můžeš jak chceš - buď jako klasickou piggy, nebo paralelně k řj a řídit tím vstřiky podle svýho a k tomu upravovat dle potřeby jiskru..(tzv.Fuel implant).
edit: vypadlo mi tu "datalogu a možnosti překrytí "palivový" mapy nalogovanejma datama A/F"
hlavně jsem tímto vyřešil problém jak SW "uzpůsobit" lepším vačkám, hlavě a výfuku...což tady v čr nikdo z klasickej chiptunerů nebyl schopnej (akdyž teda řekl že tu řj umí, tak už vůbec ne za tu cenu a nějaký ladění s potřebným vybavením ani nebyla řeč... -počítej že nějakej ten samodomo stetoskop mam (stačí hadice, sluchátka, a kus trubky ) a WB sonda s budíkem a výstupem je samozřejmost, ale tu mam léta...)
zapojit to můžeš jak chceš - buď jako klasickou piggy, nebo paralelně k řj a řídit tím vstřiky podle svýho a k tomu upravovat dle potřeby jiskru..(tzv.Fuel implant).
edit: vypadlo mi tu "datalogu a možnosti překrytí "palivový" mapy nalogovanejma datama A/F"
Naposledy upravil(a) honza 2.0 16v dne 15 říj 2014 17:00, celkem upraveno 1 x.
Re: piggy back
ok dam na tebe tedy. kdybyh to hnal do extremu tak si samozrejme koupim standalone jednotku protoze ta operuje mnohem rychleji . za kolik by jsi mi to nechal?
Re: piggy back
Děkuji Honzo za recenzi z praxe.
Nevím jestli jsem pochopil KIMa dobře...... On nechce DET3 protože je moc dobrá nebo protože se mu zdá drahá ?
Nechápu, škoda.
Nevím jestli jsem pochopil KIMa dobře...... On nechce DET3 protože je moc dobrá nebo protože se mu zdá drahá ?
Nechápu, škoda.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: piggy back
ja to myslel tak,ze kdybych chtel z toho delat najakou extremni kladu ,tak bych zvolil jiny motor, ktery ma vedsi potencial ps a samozrejmne bych i dal lepsi komponenty tudis i standalone jednotku . Ted si chci jen pouze drobne zvednout výkon ,tak mi staci pouze piggy back ani tam nebudu cpat zadneho velke turbo dam si tam z audi A3 1.8 T a budu tlacit pouze 0,5 bar .Asi tak jsou me plany.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: piggy back
..a plany "po planoch" su jake .. ??
som sa v jednom takom upravenom VTSku vrtal ...
a motor len z chipom, vyfukom a sanim mal neco malo cez 140hp...
ja len ci by potom nebolo lepsie ist rovno do standalone ecu
saxo nema totiz elektroniku "prepojenu aj s vickom od nadrze" ..
takze vymena ecu, a usposobenie kabelaze je "pomerne" jednoduche
ja osobne by som do piggy-back isiel iba v pripade, kde je palubna elektronika navzajom previazana..
som sa v jednom takom upravenom VTSku vrtal ...
a motor len z chipom, vyfukom a sanim mal neco malo cez 140hp...
ja len ci by potom nebolo lepsie ist rovno do standalone ecu
saxo nema totiz elektroniku "prepojenu aj s vickom od nadrze" ..
takze vymena ecu, a usposobenie kabelaze je "pomerne" jednoduche
ja osobne by som do piggy-back isiel iba v pripade, kde je palubna elektronika navzajom previazana..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: piggy back
Co ti Karel tady nabizi neni pouze jeden z nejlepsich piggy-backs na trhu za velice priznivou cenu (v porovnani treba s eManage), ale v tve situaci take nejlepsi zazemi, ktereho se ti muze dostat a ktere je doslova k nezaplaceni. Jiste, muzes jit s necim nizsim a s mene funkcema, ale budes muset treba dokoupit samostatny datalogger (ktery je k nejakemu lazeni naprosto nezbytny) a stejne nebudes mit nakonec stejnou podoporu. Dalsim plusem je, ze se s tim DET3 seznamis se software a funkcemi jednoho vyrobce a sve znalosti budes moci kdykoliv uplatnit pri budoucim prechodu na ECUmaster standalone.kim píše:leon 4x4 jsi hodnej ale asi zrovna nepotrebuju nejlepsi piggy back

IQ stylingem nenahradis.
Re: piggy back
no tak v tom pripade asi neni potreba dal zkoumat a jednoduse to koupit a naladit to tam . Kazdopadne vam vsem dekuji za rady a vysvtleni 

Re: piggy back
2 Kim: máš SZ
2ALL : Děkuji za pozitivní podporu. Vážím si jí.
2ALL : Děkuji za pozitivní podporu. Vážím si jí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: piggy back
Evidentně je pro někoho problém, podívat se na náš shop..... tedy
DET3 ... 5445Kč
DET3 250kPa ... 5687Kč
DET3 400kPa ... 5929Kč
takže za velmi nízkou cenu, docela komplexní zařízení, které je limitováno spíše základním principem (to že to je piggy back) než svými funkcemi.
DET3 ... 5445Kč
DET3 250kPa ... 5687Kč
DET3 400kPa ... 5929Kč
takže za velmi nízkou cenu, docela komplexní zařízení, které je limitováno spíše základním principem (to že to je piggy back) než svými funkcemi.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: piggy back
...se dívám, že jsi slevnil EMU, no poláci jsou sice ještě trochu jinde (cca 13, proto také o EMU uvažuju, jinak bych do auta drátoval MasterIgnition co mám od JRD), ale i tak krok dobrým směrem a jestli jak už psal Taboo, dostane tvůj zákazník za tu cenu i nějaké to zázemí (nejsi jen obyč. prodejce), je to fajn. 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: piggy back
Koupit jednotku si může kdo chce , kde chce...... no i když tak to vlastně také není, jsou firmy které ti nic neprodají (viz Pectel atd...)
Ano, neprodávám jen jednotky, ale poskytuji k nim podporu, což může být k nezaplacení.
Mimochodem chystám další velkou věc a to mne opět posune možnostmi mnohem dál, před nějaký "obchod" na netu....
Ano, neprodávám jen jednotky, ale poskytuji k nim podporu, což může být k nezaplacení.
Mimochodem chystám další velkou věc a to mne opět posune možnostmi mnohem dál, před nějaký "obchod" na netu....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: piggy back
Něco o brzdě jsem tuším někde četl...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!