piggy back

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

piggy back

Příspěvek od kim »

ahoj všem,
lidicky chtel jsem se zeptat jakou mate zkusenost naistalovani piggy back do citroena saxo 1,6 vts

Bohuš
Moderátor
Příspěvky: 710
Registrován: 30 kvě 2011 09:11

Re: piggy back

Příspěvek od Bohuš »

Pozor aby si to tady nezahltil informacema....

kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

Re: piggy back

Příspěvek od kim »

:) tek se jdu teda polepsit .
mam citroen saxo 1,6 vts a chci tomu zvednout vykon,a chtel bych ,tam predevsim dat piggy back,tedy upravovac signalu pro ecu aby se mi mohl menit predstih a prodlouzila se vstrikovaci davka benzinu abych nemel chudou smes, protoze si tam chci dat turbinu a nerad bych propalil pisty . Tak jsem se ptal, jestli ,uz s tim nekdo nema zkusenost ,a nebo jestli to nekdo nema doma ,nebo nevi ,kde se to da koupit .

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od leon4x4 »

Pokud chceš jeden z nejlepších Piggy Backů na trhu, tak může ode mne

http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=58" onclick="window.open(this.href);return false;

mám skladem v ČR

Obrázek
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

Re: piggy back

Příspěvek od kim »

leon 4x4 jsi hodnej ale asi zrovna nepotrebuju nejlepsi piggy back a hlavne ani nevim jak bych to zapojil pres usb :cry:

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: piggy back

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

USB slouží ke spojení k Pc a nastavení/ladění, určitě ne k propojení s autem, to se napojuje na kabelový svazek 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

Re: piggy back

Příspěvek od kim »

a jsem si to myslel :D dik 8)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od honza 2.0 16v »

mam zmíněnej kousek od Leona - doma nainstalováno, doma naladěno (palivo díky* celkem OK a poměrně rychle, jiskra má ještě mezery - zde budu muset na brzdu aby to bylo tip ťop, mam tam velký rezervy a jen tak na ucho se stetoskopem to už moc dobře nejde....) a myslím, že za tu cenu pro kutila, kterej je omezenej příliš chytrejma vozidlovejma jednotkama, který jakmile nekomunikujou s řj motoru ani nestáhnou okno to je dobrý... pokud budu chtít turbit, tak není problém, lze řídit jak další sadu vstřiků extra tabulkou, tak EBC... ale to i na mě možná bude vyšší dívčí a nebudu na to mít čas...

hlavně jsem tímto vyřešil problém jak SW "uzpůsobit" lepším vačkám, hlavě a výfuku...což tady v čr nikdo z klasickej chiptunerů nebyl schopnej (akdyž teda řekl že tu řj umí, tak už vůbec ne za tu cenu a nějaký ladění s potřebným vybavením ani nebyla řeč... -počítej že nějakej ten samodomo stetoskop mam (stačí hadice, sluchátka, a kus trubky ) a WB sonda s budíkem a výstupem je samozřejmost, ale tu mam léta...)


zapojit to můžeš jak chceš - buď jako klasickou piggy, nebo paralelně k řj a řídit tím vstřiky podle svýho a k tomu upravovat dle potřeby jiskru..(tzv.Fuel implant).

edit: vypadlo mi tu "datalogu a možnosti překrytí "palivový" mapy nalogovanejma datama A/F"
Naposledy upravil(a) honza 2.0 16v dne 15 říj 2014 17:00, celkem upraveno 1 x.

kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

Re: piggy back

Příspěvek od kim »

ok dam na tebe tedy. kdybyh to hnal do extremu tak si samozrejme koupim standalone jednotku protoze ta operuje mnohem rychleji . za kolik by jsi mi to nechal?

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od leon4x4 »

Děkuji Honzo za recenzi z praxe.

Nevím jestli jsem pochopil KIMa dobře...... On nechce DET3 protože je moc dobrá nebo protože se mu zdá drahá ?

Nechápu, škoda.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

Re: piggy back

Příspěvek od kim »

ja to myslel tak,ze kdybych chtel z toho delat najakou extremni kladu ,tak bych zvolil jiny motor, ktery ma vedsi potencial ps a samozrejmne bych i dal lepsi komponenty tudis i standalone jednotku . Ted si chci jen pouze drobne zvednout výkon ,tak mi staci pouze piggy back ani tam nebudu cpat zadneho velke turbo dam si tam z audi A3 1.8 T a budu tlacit pouze 0,5 bar .Asi tak jsou me plany.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a plany "po planoch" su jake .. ??

som sa v jednom takom upravenom VTSku vrtal ...
a motor len z chipom, vyfukom a sanim mal neco malo cez 140hp...

ja len ci by potom nebolo lepsie ist rovno do standalone ecu
saxo nema totiz elektroniku "prepojenu aj s vickom od nadrze" ..
takze vymena ecu, a usposobenie kabelaze je "pomerne" jednoduche

ja osobne by som do piggy-back isiel iba v pripade, kde je palubna elektronika navzajom previazana..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: piggy back

Příspěvek od Taboo »

kim píše:leon 4x4 jsi hodnej ale asi zrovna nepotrebuju nejlepsi piggy back
Co ti Karel tady nabizi neni pouze jeden z nejlepsich piggy-backs na trhu za velice priznivou cenu (v porovnani treba s eManage), ale v tve situaci take nejlepsi zazemi, ktereho se ti muze dostat a ktere je doslova k nezaplaceni. Jiste, muzes jit s necim nizsim a s mene funkcema, ale budes muset treba dokoupit samostatny datalogger (ktery je k nejakemu lazeni naprosto nezbytny) a stejne nebudes mit nakonec stejnou podoporu. Dalsim plusem je, ze se s tim DET3 seznamis se software a funkcemi jednoho vyrobce a sve znalosti budes moci kdykoliv uplatnit pri budoucim prechodu na ECUmaster standalone.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

kim
Příspěvky: 7
Registrován: 14 říj 2014 13:48

Re: piggy back

Příspěvek od kim »

no tak v tom pripade asi neni potreba dal zkoumat a jednoduse to koupit a naladit to tam . Kazdopadne vam vsem dekuji za rady a vysvtleni :mavani:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od leon4x4 »

2 Kim: máš SZ

2ALL : Děkuji za pozitivní podporu. Vážím si jí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od leon4x4 »

Evidentně je pro někoho problém, podívat se na náš shop..... tedy


DET3 ... 5445Kč
DET3 250kPa ... 5687Kč
DET3 400kPa ... 5929Kč

takže za velmi nízkou cenu, docela komplexní zařízení, které je limitováno spíše základním principem (to že to je piggy back) než svými funkcemi.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: piggy back

Příspěvek od Fifi »

...se dívám, že jsi slevnil EMU, no poláci jsou sice ještě trochu jinde (cca 13, proto také o EMU uvažuju, jinak bych do auta drátoval MasterIgnition co mám od JRD), ale i tak krok dobrým směrem a jestli jak už psal Taboo, dostane tvůj zákazník za tu cenu i nějaké to zázemí (nejsi jen obyč. prodejce), je to fajn. :wink:
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: piggy back

Příspěvek od leon4x4 »

Koupit jednotku si může kdo chce , kde chce...... no i když tak to vlastně také není, jsou firmy které ti nic neprodají (viz Pectel atd...)

Ano, neprodávám jen jednotky, ale poskytuji k nim podporu, což může být k nezaplacení.

Mimochodem chystám další velkou věc a to mne opět posune možnostmi mnohem dál, před nějaký "obchod" na netu....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: piggy back

Příspěvek od Fifi »

Něco o brzdě jsem tuším někde četl...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“