Mam problém, kdyz jedu pouze na 4stupeň po rovince nebo z mirneho kopce (třeba i na tempomat - to je jedno), tak mi v určitých otáčkách (při cca 44km/hod, cca 1200otacek) to auto pořád jakoby přidává/ubírá plyn - kolisaji otacky. Trochu to dela i na sestku (pri cca 60km/hod, take cca 1200otacek), ale vyrazne mene a pri zarazenem jinem stupni je vse ok. Kdyz necham otacky na obe rychlosti klesat tak, aby prevodovka sama podradila (vyslapnu plyn), tak tesne pred volnobehem (pred podrazenim) otacky opet zacnou kolisat:(
Bohužel je to nepříjemný (není to plynulé) a citlivější spolujezdec si může myslet, že neumím držet plyn v jedné poloze, ale pořád přidávám a pouštím plyn... Drive to delalo jen za studena, ale ted uz ikdyz je motor teply a prijde mi, ze se to zhoršuje.
Nevíte někdo co by to mohlo být?
kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
Moderátor: Idaho
Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
Pochopil jsem ze jde o automat a v tom pripade ti pomalu ale jiste dava sbohem menic...
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
Zřejmě jak píše ultima, zkus na místě stát na brzdě, dát D a pak po cca. 3s na R, zda to nehapruje (rázy,rána apod), mě na tiptronicu odcházel měnič, dělalo to obdobný problém, a při přeřazování z D přímo na R rána jak cyp
, pak to umřelo a už to nejelo více jak 20 kmh 


Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
Trochu se toho bojím, každopádně když dam D, tak R musím dat přes N, tak nevim jestli to vůbec půjde:(wesly.TDI píše:Zřejmě jak píše ultima, zkus na místě stát na brzdě, dát D a pak po cca. 3s na R, zda to nehapruje (rázy,rána apod), mě na tiptronicu odcházel měnič, dělalo to obdobný problém, a při přeřazování z D přímo na R rána jak cyp, pak to umřelo a už to nejelo více jak 20 kmh
A jak jsi řešil opravu a na kolik to přijde?
Diky
Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
Ultima píše:Pochopil jsem ze jde o automat a v tom pripade ti pomalu ale jiste dava sbohem menic...
Diky za radu a co me asi čeká? Jak moc je to náročná oprava a umíš odhadnout cenu? Je to Audi Q5...
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
pokud je tam S tronic připrav si cca 60-130000 dle toho co vše se bude dělat. Nejsi ani první a ani poslední. U tohoto modelu je to poměrně častá závada.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009
To mi snad ani neříkej... Před měsícem se mi zadrelo naftové čerpadlo a zaneslo cely palivový systém sponami - vysolil jsem 130tis a ted toto. Q5 uz nikdy více...Libor12 píše:pokud je tam S tronic připrav si cca 60-130000 dle toho co vše se bude dělat. Nejsi ani první a ani poslední. U tohoto modelu je to poměrně častá závada.