kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Petaka
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2014 20:41

kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od Petaka »

Mam problém, kdyz jedu pouze na 4stupeň po rovince nebo z mirneho kopce (třeba i na tempomat - to je jedno), tak mi v určitých otáčkách (při cca 44km/hod, cca 1200otacek) to auto pořád jakoby přidává/ubírá plyn - kolisaji otacky. Trochu to dela i na sestku (pri cca 60km/hod, take cca 1200otacek), ale vyrazne mene a pri zarazenem jinem stupni je vse ok. Kdyz necham otacky na obe rychlosti klesat tak, aby prevodovka sama podradila (vyslapnu plyn), tak tesne pred volnobehem (pred podrazenim) otacky opet zacnou kolisat:(

Bohužel je to nepříjemný (není to plynulé) a citlivější spolujezdec si může myslet, že neumím držet plyn v jedné poloze, ale pořád přidávám a pouštím plyn... Drive to delalo jen za studena, ale ted uz ikdyz je motor teply a prijde mi, ze se to zhoršuje.

Nevíte někdo co by to mohlo být?

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od Ultima »

Pochopil jsem ze jde o automat a v tom pripade ti pomalu ale jiste dava sbohem menic...

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od wesly.TDI »

Zřejmě jak píše ultima, zkus na místě stát na brzdě, dát D a pak po cca. 3s na R, zda to nehapruje (rázy,rána apod), mě na tiptronicu odcházel měnič, dělalo to obdobný problém, a při přeřazování z D přímo na R rána jak cyp :( , pak to umřelo a už to nejelo více jak 20 kmh :D

Petaka
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2014 20:41

Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od Petaka »

wesly.TDI píše:Zřejmě jak píše ultima, zkus na místě stát na brzdě, dát D a pak po cca. 3s na R, zda to nehapruje (rázy,rána apod), mě na tiptronicu odcházel měnič, dělalo to obdobný problém, a při přeřazování z D přímo na R rána jak cyp :( , pak to umřelo a už to nejelo více jak 20 kmh :D
Trochu se toho bojím, každopádně když dam D, tak R musím dat přes N, tak nevim jestli to vůbec půjde:(

A jak jsi řešil opravu a na kolik to přijde?

Diky

Petaka
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2014 20:41

Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od Petaka »

Ultima píše:Pochopil jsem ze jde o automat a v tom pripade ti pomalu ale jiste dava sbohem menic...

Diky za radu a co me asi čeká? Jak moc je to náročná oprava a umíš odhadnout cenu? Je to Audi Q5...

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od Libor12 »

pokud je tam S tronic připrav si cca 60-130000 dle toho co vše se bude dělat. Nejsi ani první a ani poslední. U tohoto modelu je to poměrně častá závada.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Petaka
Příspěvky: 9
Registrován: 03 lis 2014 20:41

Re: kolisani otacek na ctyrku a setku - stronic 3.0 tdi 2009

Příspěvek od Petaka »

Libor12 píše:pokud je tam S tronic připrav si cca 60-130000 dle toho co vše se bude dělat. Nejsi ani první a ani poslední. U tohoto modelu je to poměrně častá závada.
To mi snad ani neříkej... Před měsícem se mi zadrelo naftové čerpadlo a zaneslo cely palivový systém sponami - vysolil jsem 130tis a ted toto. Q5 uz nikdy více...

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“