Hanomag Hot Rod 1934

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od kony5 »

nemam foto telefon nepobral fotky ve tmně... projekty ne...

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Já remcal spíš na ty stránky a nechutné množství reklam :D
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od Breakthru »

Tady nejde o to, aby to auto fungovalo líp nebo stejně než dnešní auta, ale aby odpovídala roku výroby.Zámek ze 16. století taky nebude a nemůže nikdo zatepletovat a vytápět plynovým kotlem, protože to je dneska na každým baráku....
Navíc asi žádnej majitel auta z meziválečnýho období s tím nejezdí denně už kvůli drahýmu a náročnýmu provozu...
Našel jsem nějaký podmínky pro testaci.Samozřejmě to nejde brát úplně doslovně, až teda na typ motoru atd., testujou to lidi a podléhá to tak jako tak verdiktu komisařů.Nicméně stopro nejlepší řešení je napsat nějakýmu z testačních komisařů mejl nebo se rovnou poptat někde ve VCC.

původní typ motoru a převodovky, dodávaný v tomtéž období výrobcem
- původní typ a rozměr ráfků dodávaných výrobcem, popřípadě z vybavení, které výrobce nabízel nebo prodával v období normálního provozu vozidla, původní nebo dobové poklice. Použití jiných kol či poklic je třeba doložit ( prospekty, katalog doplňků apod.)
- velmi dobrý technický stav a celková bezchybná funkčnost
- karoserie ( bez koroze, poškození, apod.)
- jednotný celistvý lak ( bez neodborně opravených míst, většího počtu oděrek a jiného poškození ); u původního laku, který ještě nikdy nebyl přestříkáván je možná větší benevolence v zájmu zachování originality. V tomto případě je směrodatné individuální posouzení komisaři TK.
- povrchy chromovaných a hliníkových součástí bez kazů, matů, zachromované hloubkové koroze.
- není dovoleno nahrazení chromu stříbřenkou či barevnou napodobeninou chromu.
- znaky, emblémy a označení odpovídající danému modelu a roku výroby.
- celková čistota karoserie, podvozku a motoru (letité nánosy mastnot ani čerstvé úniky olejů nebudou akceptovány).
- interiér bez výrazného poškození (není přípustné roztržené či neodborně opravené čalounění, nekompletnost interiéru nebo náhrada jeho součástí moderními prvky).
- nesmí být namontovány doplňky původem mimo dobu vzniku vozidla
- stav brzdového systému, řízení a zavěšení kol musí být dokladován prohlídkou v odborném servisu nebo STK (určí komisaři )
- na vozidle nesmí být polepy, které nebyly dodávány výrobcem ( např.: reklamní od sponzorů ). Tolerují se jen polepy, které vyžadovali podmínky provozu (např. CZ, nebo konstrukční rychlost.

Za mě je Hanomag nádherný auto a u nás už dost raritní, nicméně se stavbou hodně štěstí a asi bych šel do německýho motoru....
svět dospělých je pro mne záhadou......

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od kony5 »

motor na to stejně neseženeš to všichni ví.(nic na to neseženeš) ... motor nevim jaký... uvidim co se naskytne bmw je nejjednoduší ale vypadá nejmodernějí chci něco co aspon trochu vypadá....nejlíp mi tam zatím sedí nějaký starý jaguar a ani to nevyjde tak draho....připadně klasiku chevy ale to se taky těžko zhání..... nejprve musím nahradit výdřevu postupně ocelí...trubky použít nepujdou bude to klasicky z jeklu stejnych tvaru a pruměru jako je to dřevo.. a až bude dost pevna kastle na sundani sundam ji jinak by se rozpadla... potom budu řešit pohon včetně zadní nápravy

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Někdo tady na fóru prodával podvozek s Forďáckým V8 tuším za 40 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
habitat3
Moderátor
Příspěvky: 3804
Registrován: 06 srp 2005 22:24
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od habitat3 »

Breakthru píše:Tady nejde o to, aby to auto fungovalo líp nebo stejně než dnešní auta, ale aby odpovídala roku výroby.Zámek ze 16. století taky nebude a nemůže nikdo zatepletovat a vytápět plynovým kotlem, protože to je dneska na každým baráku....
Navíc asi žádnej majitel auta z meziválečnýho období s tím nejezdí denně už kvůli drahýmu a náročnýmu provozu...
Našel jsem nějaký podmínky pro testaci.Samozřejmě to nejde brát úplně doslovně, až teda na typ motoru atd., testujou to lidi a podléhá to tak jako tak verdiktu komisařů.Nicméně stopro nejlepší řešení je napsat nějakýmu z testačních komisařů mejl nebo se rovnou poptat někde ve VCC.

původní typ motoru a převodovky, dodávaný v tomtéž období výrobcem
- původní typ a rozměr ráfků dodávaných výrobcem, popřípadě z vybavení, které výrobce nabízel nebo prodával v období normálního provozu vozidla, původní nebo dobové poklice. Použití jiných kol či poklic je třeba doložit ( prospekty, katalog doplňků apod.)
- velmi dobrý technický stav a celková bezchybná funkčnost
- karoserie ( bez koroze, poškození, apod.)
- jednotný celistvý lak ( bez neodborně opravených míst, většího počtu oděrek a jiného poškození ); u původního laku, který ještě nikdy nebyl přestříkáván je možná větší benevolence v zájmu zachování originality. V tomto případě je směrodatné individuální posouzení komisaři TK.
- povrchy chromovaných a hliníkových součástí bez kazů, matů, zachromované hloubkové koroze.
- není dovoleno nahrazení chromu stříbřenkou či barevnou napodobeninou chromu.
- znaky, emblémy a označení odpovídající danému modelu a roku výroby.
- celková čistota karoserie, podvozku a motoru (letité nánosy mastnot ani čerstvé úniky olejů nebudou akceptovány).
- interiér bez výrazného poškození (není přípustné roztržené či neodborně opravené čalounění, nekompletnost interiéru nebo náhrada jeho součástí moderními prvky).
- nesmí být namontovány doplňky původem mimo dobu vzniku vozidla
- stav brzdového systému, řízení a zavěšení kol musí být dokladován prohlídkou v odborném servisu nebo STK (určí komisaři )
- na vozidle nesmí být polepy, které nebyly dodávány výrobcem ( např.: reklamní od sponzorů ). Tolerují se jen polepy, které vyžadovali podmínky provozu (např. CZ, nebo konstrukční rychlost.

Za mě je Hanomag nádherný auto a u nás už dost raritní, nicméně se stavbou hodně štěstí a asi bych šel do německýho motoru....
Na většinu věcí se při testaci nekouká. Dost veteránů by prostě nejezdilo. 8)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od Breakthru »

však jsem to tam i psal.Dost zkušenejch komisařů ti samo poví, že raději auto s patinou a drobnejma neodbornejma oprava ale původní, než vše 1A.Kolikrát totiž kvalita renovace překonává kvalitou třeba lakování a použitejch dílů tehdejší měřítka, což je taky nežádoucí...
svět dospělých je pro mne záhadou......

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od kony5 »

Tak sem trochu brousil...rekneme dost..a vrstvu kitu po celem aute odstranil.mistami tam byl vic nez 1 cm..... Je skoro bez koroze na ty roky ale uz toho ma dost za sebou.... Same tukance sem tam snad skrabance po kulce :-D.... A vzadu mne prekvapily na kufru 3 diry o prumeru asi 25 cm vedle sebe ktere. Nekdo zavaril...proc je tam kdo udelal mi je zahadou..snad pohon na drevo plyn.....kdyby nekdo vedel dejte vedet.... Ted koukam po motoru 4.0 v8 s kompresorem z jaguaru se mi zamlouva ale neni k sehnani...kdyby nekdo vedel o jinem motoru at da vedet co by tam paslo.... A taky stahovaci strechu kdyby nekddo mel v top stavu sem sni...taky mam topeni z stutbakera roku 1930. ...takze pomalu davan retro dily do kupy.... Mahagonove desky taky nachystany tak muzu zacit tvaret oblizeni palubky.... Zitra hodim fotky seniora :-)

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od kony5 »

fotky mi nejdou vložit maji víc mb .... tak nevím asi nakonec pujdu do klasickeho usa motoru - stavil se známy s z28 a přeměřil jsem to a motor padne akorat.... nebo 1uz radši bych to usa... kdyby někdo o nečem věděl i o infu o těhle motorech v jakých vozech je najdu at mužu hledat...dejte info díky ...

Jose85
Příspěvky: 581
Registrován: 18 čer 2007 20:42

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od Jose85 »

Nějak sem nechodím (a asi už nebudu,když to vidím ), no nejpříčetnější je tu teď koukám LM2... :D

Proč by hotrod neměl dostat vetenoty? Ale raději bych s tím šel za někým příčetným... :wink: Pokud odpovídá dobově... (žádný negrkola a plast dekl motoru) Žádný zákony se pokud vím, nezpřísňují (navíc jaksi nejsou české, že ), akorát si některé lidi léčej mindráčky... (Tosem měl vždycky chuť rozštípat nějakou čs coachbuilt věc sekyrkou jako všechny ty adorovaný Sodomky-s odůvodněním, že je to nepůvodní...hehe, a nedoložitelnou historii má kdeco z kopřiv...důležité je jestli nejde o podvod s cílem obohacení, ale to není záležitost hot rodů-ale všelijakých pseudoroadsterů a tak) BMW V12 a podobné moderní motory ne, bude to hnusný,nepatřičný a navíc dostat z toho tu elektriku, bude stát tolik, že koupě obyč small blocku vyjde určitě levnějc... Z Euro jedině snad prastarej karburátorovej I6 Jag, to byl tak od 60s vcelku obvyklej matroš na cokoliv (v USA bylo Jagů jako sraček, bylo to relativně levné), ale taky bude stát majlant... Nebo Fiat Twin Cam, ale to už je trochu pozdější... (late 60s,70s ala "ropná krize") Ale SBC V8 bude jistota. (nejsme v USA , a resuscitovat tu Y-Block,early Nailhead nebo jiné praOHV V8 je poněkud šílený a finančně sebevražedný nápad...) K Flatheadu v nonFord autech mám jistý odpor (a francouzský zásoby už asi vyschly), páč dobově (40s/50s) se to moc nepraktikovalo...

Co se podvozku týče-nemůžu sloužit , podle lisťáku tam Ford zrovna nepůjde? Co se týče praktické realizace mých žvástů teoretikových ve stylu z h*vna bič v podmínkách Střední Evropy-možná by poradili tady :D : http://www.hot-rods.cz/stavby.html" onclick="window.open(this.href);return false; Teoretická koordinace konkrétnější asi Bob Ash (omlouvám se za nevyžádané zmínění), ale ten už sem nechodí snad několik let :? (no nedivím se) a jede svoje USkalča net projekty...

Jinak jestli je to fakt Hanomag a nežijou v tom "dřevokaznejch hub" :lol: :wink: tak je to kastle původem Ambi-Budd vymyšleno v USA (taky to stylově vypadá velmi US-skoro bych řekl, že nic lepšího nesženete :) , i když tenhle styl kastle (v pozdějších letech se tomu říkalo bustle trunk) není tak úplně obvyklý(napadá mě Chevy Confederate,některý Studebakery/Rockne?), ta druhá verze ala Victoria Coupe je jaksi "američtější" Netuším jestli to pocházelo z USA komplet (jako Ford), nebo jen technologie výroby celkokovové karoserie... Každopádně to vypadá dostatečně americky... A na hotrodech byly razantní karosářské úpravy vcelku standard (UTFG hot rod East Coast Style,Hawaii,60s Showrod...) Chtěl bych vidět, kdo z vás chytráků by poznalo z čeho ta kastle pochází na hot rodu (že to není super Chevy,Rockne,Pontiac,Essex... ale fujky Hanomag) s top chopem bez¨origo grillu a hood sides-art deco ozdůbky na hood sides (a znaky na poklicích jsou často jediný spolehlivý identifikační prvek u těhle ročníků...

BTW na Východním pobřeží měly hot rody blatníky! A papundeklový Fordy a hnusný ratrody přestávaj lidi bavit, a je tu návrat ke kořenům (včetně těch masivních karosářských úprav)

A tyhle "velký prdele" v přiznané podobě byly vcelku populární v 60s v kombinaci s masivní úpravou a implementací světelné rampy (nebo dokonce celých ploutví), nejen u show rodů, ale i u "Average Joe" aut... (google-"Ed Roth Show Rod")

Pro základní inspiraci UTFG (nebo UTFB ): "victoria hot rod" "vicky hot rod" "nonford hot rod" "show rod 60s" "east coast hot rod" "hawaii style hot rod"

Asi bych to zvládl konkrétněji, ale když to tu vidím... tak na to fakt nemám náladu (a čas !!! ) :savle: on i ten elaborát nad je na mě poslední dobou dost... nestíhám jiné věci... Doporučuji také opustit toto prostředí :wink:

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od kony5 »

no já zatím sháním ten motor, nakonec padla volba na chevy small block nebo lt1 nebo ls1 .... bohužel v čr dost blbě k sehnaní.... samej překupnik ..... chci komplet auto s timhle motorem vyjde to levněji ....a předchozí projekt dnes čeká posledních pár sváru pak lak, složit a najiždí hanomag....

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

https://www.facebook.com/flatoutbrasil/ ... 758912803/" onclick="window.open(this.href);return false;
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
skodik
Příspěvky: 247
Registrován: 25 dub 2008 13:38

Re: Hanomag Hot Rod 1934

Příspěvek od skodik »

není to škoda kastle veterána?
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....

Odpovědět

Zpět na „Pokec“