Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

A kde si to viděl, někde tady na foru nebo jinde?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

kde som to videl.. to ti uz presne nepoviem..
viem ze ja sam som na to daval odkaz..

bolo to z dielne UK upravcu..
takze bude treba hladat vauxhall, a matne si spominam na fotku, kde sedi chlapik za volantom zo sluchatkami na usoch a notebookom..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Libor12 »

myslíš tohle ? http://www.phormula.com/images/promo/To ... Review.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

neneee... bola to Ackova Vectra Turbo.. C20LET

fesaci meni vacky z atmo verzie C20XE..
a boli tam vyslekny z brzdy, teza zmerany vykon, pri roznom natoceni vacky..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

a tohle?


http://www.max-boost.co.uk/max-boost/cy ... C20LET.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

uz sa blizime.. ale stale to neni ono ...
(tuto linku z maxboostu mam vo favorites)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

Kluci, potřebuju radu zkušených. Bude pasovat alternátor z C20NE na Isuzu 1,7D ? Je to z Kadetta do Astry... Díky :wink:
Není třeba...

Uživatelský avatar
peteRR9
Příspěvky: 95
Registrován: 25 led 2014 16:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od peteRR9 »

a rychlodotaz: Omega C rezne stejně jako ty předchozí nebo už je na tom líp? :D

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Chosse: Nebudu, Isuzu má altík s vývěvou umístěný někde dole -> nebude pasovat.

peteRR9: Omegu C neznáme, asi zase lidové označení B facelift. Každopádně reznou, jestli víc nebo míň nevim - klasická místa: prahy, zadní lemy, podlaha kolem zadních sedaček, pod zadním nárazníkem, spodky dveří. Pokud tyhle místa budou OK, nevím problém, aby s nějakou údržbou vydrželo ještě pár let.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
peteRR9
Příspěvky: 95
Registrován: 25 led 2014 16:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od peteRR9 »

ok, díky 8)

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Hlavně, kdyby si na něco narazil a chtěl se dívat, tak doporučuju sundat plasty z prahů kousek zadních podběhů, co je v místě práh-dveře-podběh. Dokud to nesundáš nic nezjistíš... Já když to sundal, tak se mi chtělo brečet... ikdyž navenek to vypadalo docela ok.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
peteRR9
Příspěvky: 95
Registrován: 25 led 2014 16:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od peteRR9 »

dobře díky za tip no, já mám teď Vectru B 2000 a tam už to je úplně všude :( i když zbytek auta technicky v pohodě. + mám ještě našetřeno a jsem nepoučitelný, takže další auto bude znova opel :D

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Chápu :lol: Pokud opravdu narazíš na dobrý kus, za slušné auto bych se nebál dát více peněz, tak budeš dlouho spokojen. Svezení velice příjemné, údržba nenáročná, díly za rozum a běžně sehnatelné... a hlavně, není to auto, kterých je 8 na každé křižovatce. Jen ta náchylnost ke korozi tu je... Ještě vybrat vhodný motor.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

BFL mela lepsi pozink hlavne na zadnich lemech a spodky dveri hnijou daleko min jak na B, ale jinak pri spravne udrzve opravdu neni problem 8)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Lubo.Lubo
Příspěvky: 175
Registrován: 12 pro 2007 14:12
Bydliště: Nový Bor

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lubo.Lubo »

Zdravím, prosil bych o radu Mám Vectru B a dnes když jsem měnil žárovky v palubní desce, tak po opětovném složení mi palubní pc ukazuje pouze průměrnou rychlost, a ujeté km, u všeho ostatního - teplota, spotřeba atd mi to píše F. v manuálu jsem se dočetl že to je značení chyby. Nevím jestli to mám zase rozebírat a zkontrolovat jestli je správně zapojený konktor, nebo jestli zkusit diagnostiku, zkoušel jsem dopojovat baterku ale nepomohlo, za každou radu budu rád, děkuju :)
McPlanka

Uživatelský avatar
peteRR9
Příspěvky: 95
Registrován: 25 led 2014 16:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od peteRR9 »

Zdravím, u mé VB 1999 X20XEV se mi samovolně vybíjí baterie, klidový odběr je 190 mA, prošel jsem dnes všechny pojistky a způsobuje to nějaký spotřebič na pojistce č. 13, po vytažení klesne na krásných 14 mA, podle knihy Jak na to pro Vectru je to Osvětlení vnitřku vozidla. Chci se zeptat, zda nemáte nějaký tip, co všechno je připojeno na třináctce, zatím jsem zpozoroval jen dveřní světýlka dole v tapecírungu. Nebo je chyba jinde? Neměla by toto odpojovat ŘJ?

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

autoradio ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
milan711
Příspěvky: 74
Registrován: 02 čer 2014 22:11

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od milan711 »

me to delala lampicka v kufru
Opel Kadett gsi 16v c20xe ( v garáži C20Let )
Opel Kadett C Coupe (1,9 - 2,4 CIH + 2x Weber)
Opel Kadett C Coupe 1,2 (budoucí spotřebák?)
Škoda Fabia Rs (spotřebák)
Renault R4F4 Fourgonnette
Jawa Pérák 250
Ogar 350 rv47
ex:megane II rs ,Honda cbr 600rr

Uživatelský avatar
BullitBMW
Příspěvky: 126
Registrován: 01 čer 2006 19:24
Bydliště: Jak kdy...

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BullitBMW »

Ahoj. Mam problem u moji VeBe. Trosku mi blbnul central u ridicovych dveri takze to pri zamykani na dalku nezamklo ale jen se aktivoval alarm. Resil jsem to tyden asi tak ze jsem dalkou vypl alarm, otevrel zadni dvere a cudlik zamackl rucne... tim padem jsem zamkl auto a na DO uz jen aktivoval alarm.... Jenze vcera kdyz jsem prisel z obchodu tak se mi ridicovy dvere neodemkly a kdyz jsem si chtel odemknout pres zadni dvere tak se tam neco zlomilo a cudlik ve dverich uz nereaguje na tahani ani na horu ani dolu :D Jen bych poteboval poradit jak ty dvere odemknout abych je mohl otevrit a sundat tapec a dat to do kupy... PS: klicem to taky nejde... Dik za rady

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

asi ti praskl ten plastík který drží táhlo v ovládání zámku nebo někde neco vypadlo.. .. buď se ti podaří nějak odemknout klíčkem, nebo budeš muset strhat tapec při zavřených dveřích.. a pak odemknout zevnitř dveří..

to nezamykání mi dělalo taky.. stačilo sundat tapecy a promazat zámky a táhla v těch plastech (používal jsem HHS 2000)
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
BullitBMW
Příspěvky: 126
Registrován: 01 čer 2006 19:24
Bydliště: Jak kdy...

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BullitBMW »

Toho jsem se bal abych nemusel trhat tapec na zavrenych dverich :D... Jeste ze Sviadnov neni daleko a ceny tam nejsou premrstene :D Dik za info

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Občas se mi rozsvítí za jízdy kontrolka motoru, děje se to hlavně když jedu delší dobu stejně...
párkrát se mi to stalo ve městě, dnes při 140 na dálnici, po změně polohy plynu za pár sekund zhasne..
Nepoznal jsem žádnou změnu ve výkonu nebo chodu motoru.

Podle blikacího kódu je v ECU uložena závada (13) Lambda sonda - napětí se nemění.
Lambda sonda má najeto zhruba 30 000km(bosch), mám se zabývat její výměnou, nebo se mám zaměřit na něco jiného?
Motor je C16SE, změny oproti originálu jsou plechové svody (byly už namontované při koupi) a platinové svíčky.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Nebyl s montáží těch svodů odstraněn katík ? Tohle mi taky dělá. Nemám sice Opla, ale souvislost je zřejmá
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Právě že katalyzátor je namontovaný, ale ten je víc jak pul metru za lambdou, není natavený a ani není přicpaný.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Tohle se mi stalo snad u všech benzínových Opelů. Když se jede déle ve vyšších otáčkách, tak někdy problikne kontrolka a následně to hlásí lambdu.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Takže to mám chápat jako vlastnost a ne jako závadu..asi si žije vlastním životem.. :D

Tak mě ještě napadá.. stalo se ti někdy m.artty že ti motor sám od sebe zničeho nic snížil otáčky tak, že skoro zhasnul, ale pak se hned chytnul a běžel normálně? Stává se mi to vzácně při dojezdu do křižovatky, nebo někdy když motor jde na volnoběh pár minut..
Zatím mám takový pocit, že to dělá až po delší jízdě. Průbeh snížení otáček by se dal teoreticky přirovnat k pokusu rozjetí se bez plynu... nebo jako kdybys na chviličku uplně ucpal sání... je to takové měkké plynulé.. bez vynechání zapalování.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

tohle dela volnobezny ventil... :D
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

.. nojo.. to mě nenapadlo.. hlavně že si jeden novej vozím v kastlíku... :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

zkus to treba to bude ono, alespon u me to tak bylo:)
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

To chcípání na volnoběh bude tím ventilem. Dělal mi to bělouš (c16nz), pak se to nějak samo opravilo, tak jsem to neřešil.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“